13. BÖLÜM

10.4K 282 156
                                    

Bölümü oylamıyı ve yorum yapmayı unutmayalım sınır
Vote 70
Yorum 100

Medya da Asaf beyciğim var alttaki de bonus canlarım

Medya da Asaf beyciğim var alttaki de bonus canlarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________________________________

Bu kayıt beni üzse de benim de bir hayatım vardı. Elimden geldiğince kendi hayatıma odaklanmam gerekiyordu...

5 ay sonra

İtalya'daydım buraya geleli 4 ay oluyordu. Buraya benimle aynı üniversiteden arkadaşım olan Melisa sayesinde gelmiştim.

Melisa'ya eve döndükten bir hafta sonra haber vermiştim 1 aylık iyileşme sürecimin 3 haftasında benim yanımda kalmıştı ve dönerken de beni yanına İtalya'ya getirmişti.

Geldikten sonra 1 ay da burada hem iş yerimin çalışma şeklini öğrendim hem de kaslarımın gelişmesi için egzersizlerimi yaptım.

Asaf ya da Arın buraya geldiğimi bilmiyordu. Melisa eli kolu uzun bir arkadaşından yardım istemişti ve ben buraya gizli bir şekilde gelmiştim.

Telefon numaram değişmişti saçlarımın rengi ve şeklini de değiştirmiştim.

Son iki aydır burada çalışıyordum ilk başlarda kollarım yüzünden sık sık yoruluyor kollarımdan acı çekiyordum.

Şimdilerde ise eski tempomdaydım. Diğer şef  Zeno bana çok yardımcı oluyordu. Gerçekten merhametli ve halden anlayan biriydi.

Zeno bana göz kırpıp önündekileri doğramaya devam etti. İkimiz de restoranın baş şefleriydik. Burada zaman çok güzel geçiyordu.

Doğramam bitince Zeno'ya baktım kaslı ve kumraldı. Tam bir İtalyan erkeğiydi. Kasları giydiği şef önlüğünün içinde ben buradayım diyorlardı.

Kavruk bir ten rengi vardı. Ben burada İtalyanlar içinde aşırı beyaz tenimle sırıtıyordum resmen. İtalyan erkekleri gerçekten abartıldıkları kadar vardı. zeno her fırsatta benim üzerimde etki bırakmaya çalışıyor ama ben ona karşı hiçbir şey hissedemiyordum.

burası bana iyi geliyordu hayatımı yeniden düzene koyuyor gibiydim. Melisa Asaf'la aramızda geçenleri pek bilmiyordu. Kaçırıldığımı ve neler yaşadığımı da bilmiyordu. kollarımın hali için ona sormaması gerektiğini fazla yorduğumu falan söyleyerek geçiştirmiştim.

Zaman burada hızlı geçiyordu. 1 yıl boyunca yaşadığım yalnızlığa tezat burada arkadaşlarım beni tek bırakmıyor eğlenmeye, gezmeye gidiyorduk sürekli. İtalya'nın insana iyi gelen bir havası vardı. Gerçekten coğrafya kadermiş burada anlamıştım.

MAFYA VE AŞÇI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin