Boşanmıyorum da ne demekti ya!
Hâlâ mı beni kullanmak istiyordu ama ben çok değişmiştim. O giderken ki ürekek ceylan değildim. Şimdi genç bir kaplandım.
Yapmam gereken tonlarca iş vardı. Arın beni hiç aramamıştı. Demek ki abisini görmüştü ki aklına ben gelmemiştim.
Kaya'yı sormak için Arın'ı aradım. Kaçıncı çalışta açtı bilmiyorum otel odasının penceresinden dışarıya dalmıştım.
- Alo
- efendim
- Kaya'yı sormak için aramıştım ben. Nasıl, durumu iyi mi ?
- evet sadece çok hırpalanmış bir kaç gün dinlensin kendine gelir.
- nerede şimdi ?
- kendi evine bıraktık. Sen neredesin ?
- sen eve geçmedin mi ?
- yok ben daha yoldayım.
- tamam sen git eve
- sesin bozuldu, bir şey mi var ?
- evde süprizin var. Ben artık eve gelmeyeceğim
- ne eve gelmemesi ? Daha sabah arabana saldırdılar. Ahmet yerinde durmuyor.
- bu artık sizi ilgilendirmez. Eve git süprizini gör.
GELECEKTEN KESİT
O elindeki silah da neyin nesiydi ?
Asaf neden bana silah doğrultmuştu? Kesin arkamda beni koruması gereken birisi vardı.
- Neler oluyor?
- Selin belinde ki silahı bana at
- neden kim var ki arkamda ?
Günümüz 1 saat öncesi
Telefonu Arın'ın suratına kapatıp avukatımı aradım ve boşanmak istediğimi söyledim.
Bazı merak sorularından sonra şartlarımı sundum
- Tamam Selin hanım yarın ilk iş dediklerinizi gerçekleştireceğim.
- Şimdi istiyorum.
- şi- şimdi mi ? Şuan saat gecenin 1'i.
- sen piyasadaki avukatlardan 3 kat fazla maaşı evinde yat diye mi alıyordun?
- haklısınız Selin hanım ben evrakları hazırlayıp çıkayım.
- iyi olur.
Bu gerginliği anca spor yaparak atardım. Resepsiyonu arayip spor salonunu açmalarını istedim.
İsmim çoğu yerde bana kapıları açıyordu. Bu bazen güzel bazense çok bunaltıcıydı.
Bavulumu açıp içinde spor kıyafetlerimi aradım. Bir süre bulamayınca bavulun içindekileri sinirle sağa sola atmaya başladım.
Bulamayınca gözlerim doldu. Dudaklarım kapalı olmasına rağmen boğazımdan bir hıçkırık kaçtı.
Oturup bugün ki olan olayların hepsine ağlamak istedim ama yapmadım. Lobiyi arayıp spora inmeyeceğimi haber verdikten sonra balkona geçip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE AŞÇI +18
Roman pour AdolescentsMafyanın ve aşçı bir kızın hikayesi. Kitapta +18 sahneler ve şiddet içeriği bulunmaktadır. Okurken dikkat edelim. Selin, aşçı kızımızın hayatını öğrenmeye hazır mısınız ? Hepinizi kitabıma bir şans vermeye davet ediyorum. Beğenmeniz dileğiyle... Ki...