toprağa sevgilerle 🍃

2.1K 104 40
                                    

Asafcığımın sırtı arkadaşlar yarayı anlayın işte siz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asafcığımın sırtı arkadaşlar yarayı anlayın işte siz. Çocuğumu sırtından vurdular 🥺🤧

Bu dünya birinin oyun parkıydı. Biz de o parkta görevli olan oyuncaklar. Hepimiz görevlerini yerine getiriyor, yiyor içiyor ve uyuyorduk.

Sabah kalkıp tekrar görevlerimizi yerine getirmek için mücadele ediyorduk. Bu mücadeleyi katlanacak hâle getiren hayatımızdaki sevdiklerimizdi.

Peki Sevgi neydi ? Aşk neydi ?

Sevgi insandan insana olan bir şey miydi yoksa ?

Aşk denilen şeyi kim bulmuştu. Vücuttaki değişen hormonlara kim aşk demişti?

Sevgi bence çiçeğe, kediye, oyuncağa, oyuna, ailemize, doğaya duyulabilecek saf güven saygı ve huzurun birleşimiydi.

Aşk dur durak bilmeyen bir heyecandı. İnsan bu heyecanı yitirince aşkı bitiyordu. İnsan hayatında bir kez mi aşık oluyordu ? Bence birden fazlaydı çünkü insanlar karşısındaki insanın gizemine, tavırlarına heyecan duyabilirdi.

Gece balkonda kafamın içini başka konularla doldurmaya çalışarak düşüncelere dalıyordum ama Asaf'ı kaybettiğimden beri her gece neredeyse aynı kabusla bölünüyor uyku uyuyamıyordum.

Her gece Asaf'ın beni aşağı kilitlemesine engel olmaya çalışıyordum ama her defasında orada kilitli kalıp çıktığım da Asaf'ı yerde kanlar içinde yatarken buluyordum.

İlk başlarda ağlıyordum ama seneler içinde ağlamam kesildi ama uykularım bölünmeyi bırakmadı.

Tekrar uyuyamayacağımı bildiğim için telefona uzanıp müzik açtım.

Fikrimden geceler yatabilmirem
Bu fikri başımdan atabilmirem
Fikrimden geceler yatabilmirem
Bu fikri başımdan atabilmirem
Neyleyim ki sene çatabilmirem
Neyleyim ki sene çatabilmirem
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten alan yaman ayrılık
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten alan yaman ayrılık
Uzundur hicrimden kara geceler
Bilmirem ben geldim hara geceler
Uzundur hicrimden kara geceler
Bilmirem ben geldim hara geceler
Buruktur hicrimden kara geceler
Buruktur hicrimden kara geceler
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten ala yaman ayrılık
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten ala yaman ayrılık

Gerçekten ayrılık her bir dertten yamandı. İstemeden ayrı kalmıştım. Başlamadan biten bir aşk yalanmış bir şeyden daha çok acı veriyordu.

Olabilecekken olmayan, olamayan şeyleri düşünmek insanın burnunu sızlatıyordu.

Acabâlar beni benden alıyor gözlerimi hemen doldurup çenemi titretiyordu. Kaya bana psikolojik bir yardıma başvurmam için baskı kuruyordu.

MAFYA VE AŞÇI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin