AÇ GÖZLERİNİ

5.3K 132 11
                                    

Asaf yavaş yavaş beni öperken elleri belimle karnım arası turluyordu. Beni kendine çevirdi ve bu sefer hızla dudaklarıma kapandı.

Alt dudağımı sıkı sıkı emiyor belimle sırtım arasında ellerini dolaştırıyordu. Ellerimi yakalarından boynuna indirdim boynunu hafif hafif okşadım. Bunu beğenmiş olacak ki dudakları gülümsedi ve öpmeye devam etti.

Kahve makinesi arkamızda kahvenin olduğunu haber verirken Asaf beni belimden tutup tezgaha çıkardı.

Bacaklarımı beline dolayıp dudaklarını ısırarak emmeye başladım. Ellerimi tişörtünden içeri atıp belirgin sırt kaslarını okşamaya başladım.

Geri çekildi bir anda

- aç gözlerini gözlerindeki şehveti görmek istiyorum.

Ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerim onun sözlerini emir bilip açılmışlardı.

Öpürken gözlerimi izliyordu. Kahve makinesi hâlâ arkamızdan öterken kahvenin taşmasıyla Asaf'tan ayrılıp arkama baktım.

- hep senin yüzünden döküldü.

- daha başka şeyleri dökmediğime şükür etmelisin bence.

Yüzünde ilk defa gördüğüm arsız bir gülüş vardı tezgahta yana kayıp yere indim.

- yok canım ben almayayım sağol ya

Söylene söylene mutfaktan çıkıp odama geçtim.

İçimdeki arsız kız aşağı inip devam etmemi söylese de ona uymadım ama beni feci bir sıcak basmıştı.

Elimle kendime rüzgar yaparken hava almanın bana iyi geleceğini düşünüp balkona çıktım.

Balkon bahçenin yan tarafını görüyordu. Aşağıda küçük süs bitkileri ve genellikle korumların oturduğu çardak vardı. Karşıdaki manzara dağın yamacıydı.

Biraz balkonda oturup manzarayı seyrettim. Ardından aşağıdan gelen uğultulu seslerle trabzanlara yaklaştım.

Korumalar kendi aralarında hararetli hararetli konuşuyordu. Bazılarının sesi yükselip alçalıyor bazıları belinden silahını çıkarıp sarjörüne bakıyor bazıları da hızla ön tarafa gidip geliyordu.

Bir şeyler ters gidiyordu. Aşağı inip Asaf'a bakındım ama yoktu. Üst kata çıkıp odasının kapısını tıklattım. İçerden ses gelmiyordu. Demin evde olan adam bir anda yok olmamıştı ya!

Tekrar aşağı indiğimde Asaf'ı üstünde çelik yelekle oturma odasından Hole geçerken gördüm.

- Asaf neler oluyor böyle ?

- Selin bende seni arıyordum. Gel bunu giymen lazım.

Bunu derken büyük adımlarıyla çoktan yanıma gelmişti. Çelik yeleği boynumdan geçirmişti bir.

- neler oluyor diyorum! Neden bunları giydik. Arkadaki adamlar ne yapıyorlar ?

- evin etrafı sarılmış

- ne! Ne demek sarılmış o kadar koruman var kimse mi fark etmemiş ? Hep mi böyle senin hayatın hep mi aksiyon ve ölüm tehlikesi ? Böyle yaşanmaz

- evin üç cadde altına kadar her tarafta korumam var bu eve gelip giden buraya gelmeden belirlenir ama haber alamayınca ortaya çıktı. Korumalar muhtemelen eş zamanlı devre dışı bırakılmış, o yüzden evin çevresine sızılana ve haber alınamayana kadar haber alamadık ve inan sen gelmeden önce bu evde müzik sesi bile yoktu. Ölüm tehlikesi sadece benim istediğim zamanlar benim dışımdaki insanlar için vardı.

MAFYA VE AŞÇI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin