Ahmet sessizliğe büründü. Genizden bir gülüş sesi duydum.- sen senelerdir kocanı bulamadın bilmediğin adamın mezarını kaçırıp durdun. Aynı yerde olup daha kocanı tanıyamıyorsun.
- Ne saçmalıyorsun sen be
- Asaf diyorum yaşıyordu, senden bile bile kaçtı. Sen bu pisliğe bile bile soktu. Bilerek saklandı senden şimdi de o benim elimde ya benim ailem ya kocan.
Kocanı seçersen başkanlığın da düşecek ama kocamsızlığa alışığım, başkanlığım dersen yeniden kurabileceğim ailemi alacaksın.
- Ahmet öyle böyle değil, çok büyük şeref yoksunu bir kimliksizsin. Senin omurgan yok.
Telefonu kapatıp Arın'a döndüm.
- bulundu mu yerleri?
- evet, özel tim yola çıktı bize beş dakika daha ver.
- tamam oyalayacağım
Arın'a başımla arka odayı gösterdim ve arkamı dönüp odaya geçtim.
Masanın üstünde korumlardan kalan sigara paketini gördüm. Uzanıp içinden aldım. Masanın üstüne bakınca güvenlik kayıtlarının oynadığı masanın üstünde gördüm çakmağı.
Arın işini halletmiş olacak ki içeri girdi. Ona arkam dönükken çakmağı çaktım. Dudağımdaki sigaraya yaklaştırıp sigaradan derin nefes çekerek yaktım. Bir kaç küçük öksürük tutmuştu.
- içme işte. Alışık değilsin
- Asaf nerede?
- ne ? Mezarını aldın ya
- ASAF NEREDE? BU OYUNU DEMEK Kİ SEN VE O KURDU.
- Ne diyorsun ya haberi yoktu. Bunu gerçekten ben yaptım. Seni seviyordu, kimsesi yoktu. Yaşasa evlenirdiniz biliyorum. Mal varlığı her şey bir şekilde yağma edilirdi
- ne aşkı be ? Ne aşkı adam bilerek kaçıp gitmiş. Beni maşa kullanmışsınız. Bana anlattığın tüm o aşk masalları neydi ? Neden beni seçti ?
- ne saçmaladığını anlamıyorum Selin
Bir an duraksadım dudaklarımda nefeslenen sigarayı parmaklarımın arasına aldım.
Aklıma aynı yerdesiniz dediği gelmişti. Hızla kapıya yöneldim. Geçerken Arın'ın sağ bel kenarında duran silahı sağ elime aldım, bir elimde sigara bir elimde silah odadan çıktım.
Çıkar çıkmaz çocuklar beni sinirden gözlerim dört bir yanı tararken görünce korkuyla annelerine koştular. Daha fazla durmayıp koridora oradan merdivenlere yöneldim.
Üst kata çıkan merdivenler bittiğinde beni gören üç beş kişi önce tereddütle sonra da korkuyla baktılar. Korkuları silahımaydı.
Buraya gelen herkes benim kim olduğumu bilirdi. Ortaya, dans pistine ilerledim. Çevreme bakıyordum, nerede ? Neredeydi ?
Barmenler bana korkuyla bakıyorlardı. Çalan şarkı artık midemi bulandırıyor, dans eden insanlar başımı döndürüyordu ama en kötüsü Asaf'ın bana yalan söylemiş olmasıydı.
Çalan müziği daha fazla kaldıramıyordum. Elimdeki silahı kaldırıp sağ köşeye yerleştirilmiş hoparlöre ateş ettim. Silah sesiyle ortamda kargaşa oluşmaya başladı.
- KAPATIN KAPILARI TEK BİR KİŞİ DIŞARI ÇIKMAYACAK. ŞU HOPARLÖRÜ DE SÖKÜN ATIN
Patladıktan sonra dj müziği kapatmıştı ama kapanmadığı için içeri cızırtı sesi veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE AŞÇI +18
Teen FictionMafyanın ve aşçı bir kızın hikayesi. Kitapta +18 sahneler ve şiddet içeriği bulunmaktadır. Okurken dikkat edelim. Selin, aşçı kızımızın hayatını öğrenmeye hazır mısınız ? Hepinizi kitabıma bir şans vermeye davet ediyorum. Beğenmeniz dileğiyle... Ki...