Karşımda sinirle benim üzerime yürüyen Loki vardı. Arkamı döndüğüm gibi her yanımda Lokilerin olduğunu fark ettim. Şok ve korku içinde ne yapacağımı düşünüyordum. Ben düşünürken Loki kolumu yakaladı ve bizi laboratuvara geri ışınladı.
-SEN SALAK MISIN, GERÇEKTEN AKLINDAN NE GEÇİYORDU?!
-BENİ KENDİ ÇIKARIN İÇİN KULLANACAKTIN SALAK OLAN SENSİN!
-Biraz sakin olmaya ne dersiniz?Gelen ses ile ikimiz de kapıya döndük. Kapıda durup bize bakan Frigga vardı. Yavaşça bize yaklaştı ve Loki'nin elinde duran kitabı aldı.
-Neler oluyor Loki? Artık yeni gelen kişilerin kanlarını akıtıp kim olduklarına mı bakıyorsun? Midgard'a saldırı düzenlemekten daha akıllıca diyerek Loki'nin omzunu sıvazladı ve kanımın olduğu sayfayı açarak eliyle üstünden geçti daha sonra Loki'nin yüzünü okşayarak konuşmaya başladı:
-Siz iki kardeş inansanız da inanmasanız da kız Midgardlı. Bırak Loki kız işini yapsın. Tesseract'ın yapısını değiştirsin ve Asgard'ı gezdikten sonra eve dönsün.Loki duydukları karşısında şüphe ile kitaba baktı ve beliren yapı gerçekten de benim Midgardlı olduğumu gösteriyordu. Şimdi benim de kafam karışmıştı bir sürü ipucu varken hepsi yalan mıydı şimdi? Kaşlarım çatık bunu düşünürken Frigga araya girdi.
-Rena canım sen burda taş ile ilgili çalış. Ben de oğlumu artık götüreyim.
Dedi ve eliyle Tesseract'ı getirdi. Böyle güçlerinin olması çok kıskanılasıydı. Ardından da Loki ile çıktılar. Çok kafam karışmıştı ama yapmam gereken bir iş vardı. Bir de durup dururken Odin'den laf yemeyelim şimdi diye düşünerek araştırmaya başladım. Gerçekten de teknolojisi çok farklıydı Stark'ın laboratuvarından ama tam taşa uygun eşyalar vardı. Taşın atomik yapısını incelemeye koyuldum ki o sırada Thor odaya daldı.
-Nasıl gidiyor Leydi Rena?
-Hiç okulda gördüklerimiz gibi değil yaa. Sanki bölüme sıfırdan başlamışım gibi hissediyorum kendimi. Yavaş yavaş kitapları okuyarak anlamaya çalışıyorum.
-Nasıl yani bu yazıları anlayabiliyor musun?
-Ha yok hayır. Az önce Loki burdaydı o çevirdi istediğim kısımları. Neyse bunu yapmam uzun sürmez diye umuyorum. Evime ne zaman dönebilirim?
-Bence hazır Asgard'a gelmişken biraz kalmalısın. Sana etrafı gezdiririm hatta belki başka diyarlara da gideriz. Hem bir hafta sonra kış balosu olacak. Onu kesinlikle görmelisin.
-İyi de bir hafta sonra Noel. Evde olamayacak mıyım? Tony ile beraber olmak istiyorum ben. Partileri aşırı güzel oluyor.
-Aslında Noel'e iki hafta var. Burda zaman daha hızlı akıyor. Bizdeki iki hafta Midgard'da bir haftaya geliyor. Bu yüzden bu kadar genç gösteriyoruz diyerek saçlarını omzunun arkasına attı Thor.
-O zaman evde olacağıma söz ver yoksa zorla kaçarım.
-Aslında Heimdall izin vermediği sürece hiçbir yere gidemezsin.
-Loki kaçtığına ve ben de ondan daha zeki olduğuma göre illa kaçacak bir yol bulurum diye düşünüyorum.
-Sakın düşünme bile. Neyse sana kolay gelsin ben antrenmana gidiyorum dedi Thor ve burnumu sıkarak odadan çıktı.Frigga ve Thor'un bildiği ve haylazlık yapmasın diye Loki'den sakladıkları bir şey vardı. Madem siz bir şey saklıyorsunuz ben de saklarım. Sanırım şuanda Loki ile iş birliği yapmam gerekiyordu. Tabi önce şu lanet olası taşın atomik yapısını anlamam gerekiyordu. Birkaç saat kitapları okuyup başımı iyice ağırttıktan sonra kalkıp odadan çıktım ve Solveig'i bulmak için yola koyuldum. Birkaç hizmetçiye sorduktan sonra şükür ki odasını buldum ve kapıyı çalarak içeriye daldım.
-Vayyy kızıl yanak hoş geldin. Aaaa yanakların geçmiş. Naptın taş araştırmasına kendini çok mu kaptırdın?
-Ha ha ha. Sana sorularım var. Öncelikle herkesin bir gücü var çok kıskandım şuan. Sen hiç bahsetmedin hemen dökül.
-Ayy yavrucuk ben güneş tanrıçasıyım. Yani Thor nasıl şimşekle şov yapıyorsa ben de aynı şekil güneşle yapıyorum. Ayrıca senin süper gücünün de ultra zeki olmak olduğunu sanıyordum dedi kıkırdayarak.
-Yaaa orası öyle tabi ama keşke Loki gibi güçlerim olsaydı. İyileştirme,klonlanma, zihin okuma gibi... Bi bak bana dümdüz insanım ya dümdüz lan.
-Bir dakika bir dakika. Yanaklarının kırmızılığını Loki mi aldı? İnanmıyorum nasıl oldu anlat çabuk dökülll.
- Yuh gerçekten. Karşılaşık noldu falan derken spontane oldu ya bir şey yok dur şimdi bırak Loki'yi. Frigga'nın güçlerinden bahsetsene. Dokunarak gerçekliği değiştirebilir mi mesela?Solveig şüphe ile bana bakıp düşündükten sonra konuşmaya başladı:
-Yani cadı olduğuna göre yapabilir sanırım. Hiç düşünmemiştim ama şimdi mantıklı geldi. Neden ki?Anlık olanları ona anlatsam mı yoksa sussam mı diye düşündüm ama ona güvenebileceğimi hissediyordum. Bildiğin o enerjiyi alıyordum ondan. Biraz durdum ve fazla detaya girmeden anlatmaya karar verdim:
-Sanırım ben düz Midgardlı değilim. Thor ve Frigga bir şey biliyorlar ama Loki'den saklamaya çalışıyorlar. Aynı zamanda beni de burda tutmaya çalışıyorlar ama kimseye bir şey anlatma sana güveniyorum ve şimdi kalkıp Loki'yi bulmaya gidiyorum. Birine anlatırsan üstüne Loki'yi salarım ayağını denk al diye ufak ve masum bir uyarıda bulundum.
-Ohaaa sen baya abayı yakmışsın ama demedi deme bence o da sana yanık.
-Aynen bugün hançerle elimi koparıyordu adam... Hep sevdiğinden.
-Enemies to lovers olursunuz ennn sevdiğim.
-Ya Sol, git işine asla olmaz böyle bir şey. Neyse gittim bennn.Odadan çıktıktan sonra doğruca kütüphaneye gittim ama Loki orda yoktu. Eeee ben onu bu kadar tanıyordum anca nerden bulacaktım şimdi onu? Sabah karşılaşırız diye düşünerek odamın yolunu tuttum. Hem odamda kendi başıma iyice bugün olanları sağlam kafa ile düşünür bir plan çizerim kendime diye geçirdim içimden. Tam odamın önüne geldim ki gözüm karşı odamın kapısına takıldı. Aşırı merak ediyordum bu odanın kimin olduğunu. Merakıma yenik düştüm ve odaya doğru yöneldim. Kapısını açmadan önce kolu tutarak biraz durdum ve içerde kimsenin olmadığına kendimi inandırdıktan sonra içeri daldım. Odanın iç dizaynı muhteşemdi. Zümrüt yeşili altın ve siyah karışmıydı her yer. Duvarlar zümrüt yeşili, yatak mat siyah ve yatağın karşısında da altın renginde tekli koltuk vardı. Arka çaprazımda da siyah bir masa duruyordu ve masanın üstünde de hançerler vardı. Aniden kafamda şimşekler çaktı ve farkındalık geldi. Bu oda Loki'nindi. O zaman eninde sonunda buraya gelecek diye düşünüp beklemeye karar verdim. Tam arkamı dönerek yatağa oturacaktım ki arkamı döndüğüm gibi yerimden sıçradım. Karşımda yeni banyodan çıkmış belinde havlu sarılı elleri ile de saçını düzelten Loki duruyordu. Şaşkınlığım geçtikten sonra gözüm anlık karın kaslarına kaydı sanırım ufaktan dalmış olabilirim. Hemen zihnimde bir ses duydum "Çok beğendin sanırım, kitlendin kaldın." Sesi duyar duymaz öksürerek gözlerimi odada gezdirdim.
-Hayırdır, ayrı kalamıyorsun sanırım benden.
-Yaa sorma, aşık oldum sana her saniye yanında durmak istiyorum.
-Kızlar üzerinde öyle bir etkim vardır. Neyse dökül yorgunum uyuyacağım dedi ve elini hareket ettirerek anında giyindi.Biraz onu süzdükten sonra bugün annesinin yaptığı büyüyü anlamadığını anladım.
-Seni zeki sanardım ama değilmişsin. Annen baya baya büyü yaptı sana ve sen fark etmedin inanamıyorum.
-Pardon da benim fark etmediğim şeyi sen nasıl fark edebilirsin?Dedi ve tekli koltuğa oturdu. Ben de yatağına çömdüm.
- O bir cadı. Dokunarak gerçekliği değiştirebilir. Önce kağıda dokundu benim soyumu değiştirdi sonra da sana dokundu ve zihnini karıştırıp büyü yaptığını anlamamanı sağladı.
-Sen geldiğin gün de sana dokunmuştu. O yüzden enerjini babam ve ben anlayamadık. Gerçekten çok zekisin. Etkilendim Iııı yani etkileyici, başkaları etkilenebilir.Ani bir telaşla dediğini toparlamaya çalıştı. Bu çaba içindeyken çok tatlı ve masum gözüküyordu. Sonra kendime gelmem gerektiğini telkinledim kendime ve asıl planımı açıklamaya koyuldum:
-Thor da işin içinde. Beni burda tutmaya çalışıyor. Sanırım nerden geldiğimi anlamak için. Seni de saf dışında tutuyorlar. İkimiz ekip olup onlar öğrenmeden soyumu öğrenmeliyiz. Bir an önce dünyaya dönmek istiyorum ben.
Son dediğimden sonra yüzünün düştüğünü fark ettim. Sonra direk konuşmaya başladı:
- Senin enerjinin farklı olduğunu söylemişti annem. Thor ile konuşurken duydum. Annemi tanıyorsam bilinmesini istemediği bir enerji yakaladı senden. Demek benimle ekip olmak istiyorsun küçük Midgardlı?
Cümlesini bitirerek ayağa kalktı ve yanıma doğru yürümeye başladı. Yanıma gelince durdu. Elini uzatarak "Anlaştık." dedi. Ben de onun ayağa kalkarak karşısına geçip elimi uzattım ve " Yalnız küçük midgardlı falan ayıp ol..." tam cümlemi tamamlayacaktım ki inanılmaz bir baş ağrısı ve baş dönmesi hissedip refleks ile Loki'nin bileğini kavradım.
-Rena? sesi endişeli geliyordu.
Yavaş yavaş gözlerimin karadığını hissettim ve görememeye başlamıştım ama sesler boğuk boğuk geliyordu. Ard ardına Loki ismimi seslenip bir kolu ile kolumu tutuyordu. Hissediyordum. Sonra tüm algılarımı kaybettiğimi hissettim ve karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling in love with Loki?
FantasyRena Potts, Tony'nin kızı gibi gördüğü insan...Nasıl olur da yolu Asgard'a düşüp fesatlık tanrısı ile tanışabilir? Tanıştıktan sonra neler olacak peki? Hangi sırlar açığa çıkacak, hangi duygular hissedilmeye başlanacak