Happy New Year ✨

172 18 39
                                    

Loki ile salona indiğimizde herkes toplanmıştı. Tony ile konuşan teyzemi görünce olduğum yerde kalakaldım. Gidip ona hesap sormayı çok istiyordum ama yapmaya cesaretim yoktu şu an. Bağıra çağıra hesap sorarım diye düşünüyordum ama gerçekleri duymaya hazır değilmişim sanırım. Durduğumu fark eden Loki yanıma geldi ve baktığım yere bakmaya başladı.

- Şu an yüzleşmek zorunda değilsin. Parti için buraya indik. Düşüncelerini bugünlük kenara at ve eğlenelim olur mu?

-Gördüğüm gibi yakalarına yapışık gerçeği duymak isterim sanmıştım. Ama çivi gibi yerime sabitlendim. Gerçeği biliyorum ama birincil kişi ağzından teyit ettirmeye korkuyorum.

Loki önüne geçerek yanaklarımı ellerinin arasına aldı ve konuşmaya başladı:

- Evlatlık olduğumu öğrendiğimde benim de duygularım aynıydı. Olayın doğrulanmış olması üzüntü veriyor fakat bazı taşlar yerine oturuyor. Ben yanındayım ayrıca. Beraber atlatacağız. Hoş ben öğrendiğimde kimse yanımda yoktu...

- Ben varım. Yani artık varım. Yalnız değilsin hiçbir konuda. Bundan sonra ikimiz de hep yan yana olacağız. Birbirimizden hiçbir şey saklamayacağız duydun mu fesatlık tanrısı beni?

Loki tebessüm ederek bana bakmaya başladı. Tam o sırada başıma bir ağrı saplandı. Birkaç saniyeliğine gözüm karardığı için Loki'ye tutunmak zorunda kaldım. Saklama konusunda sanırım şu an hatalı olan bendim fakat parti geçince söyleyecektim ne de olsa.

Bana endişeli şekilde bakan Loki'nin içini ferah tutmam gerekiyordu şimdi.

-Çok acıktığımı söylemiştim dimi bir şeyler yemezsem bayılacağım cidden. Bana bir tabak hazırlar mısın sevgilim?

Tüm tatlılığımla gözlerimi onunkilere kitleyerek bakıp sonunda onu ikna etmeyi başarmıştım. Yanımdan uzaklaşarak yemeklere doğru yol aldı. O gittiği gibi yanıma Natasha sokuldu.

- Tekrar oldu dimi?
- İyiyim ben bir şeyim yok, şüpheci tavrını bugünlük bırakır mısın anlayacaklar.
- Bir şeyler ters gidiyor Rena.
- İnan bana en çok ben farkındayım ama kafa tatiline çok ihtiyacım var. Nolur, yalvarırım anla beni.
- Tamam tamam, öyle olsun. Gözüm üzerinde ama, terslik hissettiğim an dibinde biterim.

Diyerek yanımdan ayrıldı Natasha. Rahat mı bırakmıştı tam çözemedim ama bir derin nefes alabilirim gibi gözüküyordu durum. Biraz sonra yanıma Loki dopdolu bir tabakla geri geldi. Tabağı görünce gerçekten acıktığımı anladım ve hemen elinde tabağı alarak yemekleri yemeğe başladım.

- Gerçekten baya acıkmışım bu arada.
Dedim ağzım yemek doluyken.

- Emin ol fark ediliyor.
Dedi Loki tebessümle bana bakarak. Ben yemeklere dalmıştım, Loki de beni izliyor ara ara muhabbet edip insanları yargılıyorduk. Daha sonra yanımıza birinin geldiğini gördüm. Mia idi bu. Tony ve teyzemle beraber çalışan asistanlardan biriydi. Onu tanıdığımdan beri sinir oluyordum. Sinsinin tekiydi. Yüzünde büyük bir gülümseme ile Loki'ye bakarak bize doğru yaklaştı. Yanımızda durup söze başladı:

- Selam, sizi daha önce görmemiştim. Mia ben, Tony Stark'ın özel asistanıyım. Bir nevi sağ kolu diyebiliriz.
- Hııı öyle mi, ben o işi teyzem yapıyor sanıyordum.
- Ah Renacım sen de mi burdaydın, uzun süredir bir yerlerden çıkmıyordun. Huzurluydu adeta buralar. Neyse bırak da şu yakışıklı beyefendi ile tanışayım. Mia ben,tekrardan.

Bu sefer elini Loki'ye doğru uzatmıştı. 20 cm topuklu ayakkabı giydiği için benden baya bir uzundu şu an ve küçümseyici bir şekilde üstten tavırlar ile bana bakabiliyordu bu şekilde. Tam ben içimden onu patlatmanın yollarını ararken Loki de elini kıza uzatarak el sıkıştılar.
- Loki ben de.
- Ne kadar değişik bir isim, nerelisiniz?
- Asgardlı Miacım duydun mu hiç, o kadar bilgin var mı acaba he?
- Rena sen bi gitsen mi, çocuklara göre muhabbetler değil bak iki yetişkin konuşuyoruz burada.
- Yanındaki adamın yaşından haberin var mı acaba gerizekalı

Falling in love with Loki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin