HELLOOO, DANS SAHNESİNDE AKLIMDA HEP LOVE STORY ÇALDI ONU DİNLEYEREK OKUMANIZI TAVSİYE EDERİMMMM
Sabah büyük bir kargaşa sesi ile uyandım. Tony, Steve, Clint ve Bruce başımda bağıra bağıra bir şey tartışıyordular. Uykumu açıp kendime geldiğimde konunun evlenme teklifi olduğunu anladım ve heyecan ile bağırmaya başladım:
-İNANMIYORUM TONY, BURDA MI EVLENME TEKLİFİ EDECEKSİN AAA ÇOK HEYECANLI!
Benim uyandığımı kimse fark etmediği için sesimi duyunca hepsi korkudan sıçradı. Sonra Tony konuşmaya başladı:
-Eğer plan yapabilirsek evet lavanta. Ama bu odunlarla işim çok zor. Clint az önce dünyaya dönerken Bifröst'te iken etmemi söyledi.
-Oha Clint, gerçekten odunca bir hareket. Thor ile konuşsana balo başladıktan sonra seni ortaya çağırsın, sen de et sonra dans falan. Hem böylece beni de baloda serbest bırakmış olur.
-Sen de Loki ile dans edebilmiş mi olursun diye lafa girdi Bruce.
-Aman Tanrı korusun diyip gözlerimi devirdim.
-Dün bir şeyler olmuş belli, bunu balodan sonra detaylı konuşacağız dedi Tony.
-Neyse fikri bulduysak Tony, artık kahvaltıya inebilir miyiz? Acıkmaya başladım. Rena kalk sen de yavaştan.Dedi Steve ama benim hiç halim yoktu. Hele Loki'yi görmek son istediğim şey olabilirdi sanırım şuan. Tam o sırada kapı açıldı ve içeri Wanda girdi.
-Selam beyler. Pepper Rena'nın bu saatlerde kalkıp kahvaltıya asla gelmeyeceğini söyledi. Ben de yemeğini ayağına getireyim dedim. Siz de hadi inin aşağıya.
Wanda ile konuşmak istediğim şeyler vardı. Bu yüzden gelmesi iyi olmuştu. Erkekler gittikten sonra yatakta yanıma oturdu ve zorla ağzıma ekmek soktu. Anlaşıldı yemek yemem için beni zorlayacaktı.
Zar zor bana yemek yedirdikten sonra ağzıma kadar doymuştum ki Wanda da ağzıma yemek tıkmaktan vazgeçti şükür ve söze girdi:
-Eee bugün ne giyiyorsun Loki'yi kalpten götürecek o elbise nerde?
Wanda'nın bunu demesi ile yemekler soluk boruma kaçtı ve öksürmeye başladım.
-Ne-ne Lokisi, saçmalama.
-Sakin ol ya ufak bir şakaydı.
-Böyle şaka mı olur, ölecektim. Beni boşver sen Natasha ve Steve mevzusuna gel hemen.
-Ayyy aralarındaki tensionu sen de alıyorsun dimi, oh iyi tek değilmişim.
-Almam mı almam mı. Bugün dans edecekler mi acaba? Kesin onları zorlamalıyız dans etsinler diyeee.
-İkisinde de katır inadı var. Asla gaza gelmezler. Zor o iş yani.
-Halledeceğiz, ee sen de artık Vision ile dans edersin.
-O nerden çıktı bir anda ya, neden dans edeyim ben onunla?
-Aşk doktoru burda kızımmm. Kör müyüm ben anlamayacağım?
-O aşk doktoru kendi için nerde acaba? Loki'ye bir şey hissetmiyorsan gel beni burda kes yani.
-Hissediyorum bir şeyler. Mesela biraz öfke olsun, biraz sinir olsun. Öldürme isteği falan hep var bunlar.
-Ağğ tatlım kandırma beniii dedi Wanda ve aldığı bir tane yastık ile benim kafama vurdu.Hemen ben de başka yastık alarak ona karşılık verdim. Bu böyle böyle yastık savaşına döndü. Gülüyor, kıkırdaşıyor ve birbirimize yastık atarak duruyorduk ki kapı açılıp Natasha'nın sesini duymamız ile yastıkları bırakıp hemen durduk.
-İnanmıyorum siz ya, adeta çocuk gibisiniz. Hele sen Rena. Daha iyileşme sürecinde yaptığına bak.
-Üfff Natasha. Eğlenmeyelim mi de?
-Şuan hazırlanıyor olmanız gereken balonun amacı da eğlenmen için sanki Rena.
- Aaaa doğru hazırlanmayı unuttuk, ne kadar vaktimiz var? diye sordu Wanda.
-Bir buçuk saatiniz var, şimdi gidiyorum ve Marja'yı çağırıyorum. Wanda sen de benimle geliyorsun. Bir saat sonra seni hazır bulmak istiyorum.Natasha kızgın bir şekilde odadan çıktı. Beş dakika sonra ise Marja odaya girdi. Yanında da bir sürü elbise ve insan getirmişti. O kadar çok elbise vardı ki seçmekte epey zorlandım. Ama en son zümrüt yeşili olan elbiseyi giymeye karar verdim. Öncesinde ise saçımı ve makyajımı yapmaya başladı yardımcılar. Makyaj olarak kiremit rengi bir ruj sürerken gözlerime de yeşil far sürdüler. Saçlarımı da uzun olduğu için balıksırtı örüp daha sonrasında dağınık topuz şeklinde tutturdular. Natasha'nın dediği bir saat dolmuştu. Ama gelen giden yoktu. Elbisemi giymeden önce Marja'ya dönüp:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling in love with Loki?
FantasyRena Potts, Tony'nin kızı gibi gördüğü insan...Nasıl olur da yolu Asgard'a düşüp fesatlık tanrısı ile tanışabilir? Tanıştıktan sonra neler olacak peki? Hangi sırlar açığa çıkacak, hangi duygular hissedilmeye başlanacak