Şu an o kadar mutsuz bir şekilde yazıyorum ki bu bölümü... umarım güzel bir şey çıkar sonunda
Kapıyı kapattığımda Solveig kitaplar ile içerde beni bekliyordu. Abisini gördükten sonra beklemediği için şaşırmıştı:
-Sen ne alaka ya?
- Sana da merhaba kardeşim. Anlaşılan burda bir şeyler karıştırıyorsunuz. Yemekler kitaplar falan hayırdır?
- Abin böyle her şeye burnunu sokar mı?
- Böyle mi teşekkür ediyorsun?
- Tam olarak evet böyle masaya da bıraktığına göre yemekleri, dışarı çıkmaman için hiçbir sebep görmüyorum.
-Sen eve dön, konuşacağız seninle Solveig.İmalı şekilde ikimize de baktıktan sonra odadan çıktı. Göz devirdikten sonra Solveig'e dönerek konuşmaya başladım:
- Hiçbir şey söylemeyeceksin umarım abine.
- Ne diye odaya aldın ki, şov yapar gibi kapıyı kapatıyorsun bir de.
- Loki bakıyordu
- Sen de kıskandırayım dedin.
- Hayır canım ne alakası var, saçmalama.
- Hadi inanmış olayım. Neyse tüm büyü kitaplarını getirdim. Okumaya da başladım biraz. 5 sayfa falan.Durum çok vahim duruyordu. Ama pes edemezdim, sabretmek zorundaydım. Sakin kalmaya çalışarak kitaplarla dolu yatağa doğru ilerledim.
- Aslında sadece ışınlanma büyüsünü yapabilsem ve kendimi evime ışınlasam her şey çözülür.
-Rena umarım tanrının kızı falansındır yoksa bu dediğin şeyleri yapmamız yıllarımızı alır. Özellikle ışınlanmayı Frigga ve Loki yapabiliyor sadece. Biliyor musun Loki'den yardım istesek her sorunumuz çözülüyor.
- Ölürüm de ondan yardım istemem. Biraz güvenir misin ya plana! Hadi başlayalımKitapları okuyarak nasıl büyü yapıldığını çözmeye çalışıyordum ama eğer içimde böyle bir güç varsa okuyarak bunu ortaya çıkarmam imkansız duruyordu. Solveig de durumun vahimliğini anlamıştı ama üzülmeyeyim diye ses çıkaramıyordu. Sanırım sonsuza kadar burda kalacaktım.
- Bu kadar çalışma yeter ya baksana akşam oldu. Gel ben seni dışarıya çıkartayım bir Asgard'ı gez.
- Ben burdan kaçmaya çalışıyorum sen beni gezdirmek istiyorsun.
-Asgard viskisi de mi içmek istemezsin?
-İçki miiii, şimdi aklımı çeldin işte.Hazırlanmak üzere Solveig odasına gitti. Ben de hazırlanıp odamdan çıktım ve Solveig'in odamın önüne gelmesini beklemeye başladım. Tam bu sırada Loki odasından çıktı:
- Hayırdır aptal midgardlı nereye böyle süslenip? Yoksaa lavanta bahçesine mi gene?
- Baya komiksin tanrı bozuntusu. Nereye gittiğimiz seni hiç ilgilendirmiyor maalesef. Ha Solveig de geldi işte. Eee abin nerde o da gelseydi keşke.Bu dediğimi duyan Loki'nin yüzü kireçe döndü. Yüz ifadesine gülümseyerek ilerlemeye başladım ama Solveig gelmiyordu.
- E hadi.
- Odamda bir şey unutmuşum sen yavaştan yürümeye başla geleceğim hemen koşup alıyorum.Bu dediğine göz devirdikten sonra ilerlemeye başladım.
Rena ilerleyip koridorda gözden kaybolduktan sonra odasına doğru ilerlemekte olan Solveig'in kolundan tutarak duvara yapıştırdı Loki.
-Sen ve abin ne işler karıştırıyor dökül hemen
- Ne karıştıracağız ya! Ayrıca bırak beni, sana yardım etmek için burda kaldım. Bunu da mı anlayamıyorsun artık?
- Ne yardımı, beni çok seviyormuşsun gibi davranmayı kes. Sen de saraydaki diğer kişiler gibi beni kurnaz bulursun
- Değil misin Loki? Senin için değil Rena için yapıyorum ayrıca bunu.
Loki anlamayan gözlerle kızı süzdü.
-Rena bir şeyler planlıyor ama kendisi başaramaz asla. Sana da çok kızgın haliyle.
-Ne planlıyor? İşin sonunda canı yanmayacak dimi? Hem bu planında abinin yeri ne?!
-HEM KIZI BU KADAR DÜŞÜNÜP HEM DE NASIL TERK EDERSİN APTAL!
- Bana bağırma sakın bir daha! Bilmediğiniz şeyler var.
-Ne kadar ısrar etsem de söylemeyeceksin o yüzden ilgilenmiyorum. Ama Rena'ya yardım etmek zorundasın.
- Hiçbir şeyi yapmak zorunda değilim. Özellikle o aptal midgardlı için!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling in love with Loki?
FantasyRena Potts, Tony'nin kızı gibi gördüğü insan...Nasıl olur da yolu Asgard'a düşüp fesatlık tanrısı ile tanışabilir? Tanıştıktan sonra neler olacak peki? Hangi sırlar açığa çıkacak, hangi duygular hissedilmeye başlanacak