Gerçekler Gün Yüzüne Çıktı

196 16 53
                                    

Bayramda başımıza neler geldi bir bilseniz... Bayramın ilk günü dedemi kaybettik. Ailecek bayramlaşmaya gidince bulduk... Şu an çok tuhaf duygular içindeyim. Yazmak iyi gelir mi bilemedim ama deneyeceğiz.

-RENA! RENA UYAN! THOR NE YAPACAĞIZ?
-LABORATUVARA GÖTÜRELİM, BRUCE İLE BAKALIM!
-TONY SAKİN OL! HERKES SAKİN OLSUN. LOKİ RENA'YI AL SEN. BRUCE VE TONY HAYATİ DEĞERLERİNE BAKARKEN WANDA İLE LOKİ DE ENERJİYİ ALGILAMAYA ÇALIŞSIN. THOR SEN DE BABANLA KONUŞMAYA GİT.

Ortamı sakinleştirip ipleri eline alan kişi Steve olmuştu. Steve'nin emirlerinden sonra Loki Rena ile kendini laboratuvara ışınlamış ekibin geri kalanı da laboratuvara doğru koşmaya başlamıştı. Bir kişi hariç...Thor... O ise hızla kendini Asgard'a atarak babasına hesap sormaya gitti.

Loki'nin anlatımından:

Rena'nın bitkin argın odaya girmesi ile yaşadığım şoka dakikalar içinde öğrendiğimiz bilgiler bir yenisini ekliyordu. Ne demek acı çekiyordu ama beni haberim yoktu, nasıl fark etmemiştim tüm gün? Ben kafa karışıklığı, endişe ve sinirle bunları düşünürken Rena'nın acı ile inlemesiyle odağım tekrar sevgilime kaydı. Bana tutunarak yere yığılması ve bilincini kaybetmesi saniyeler içinde gerçekleşti. Gördüğüm manzara ile aklımı yitirecektim. Sevdiğim kadın kollarımın arasında gene ölümle burun burunaydı.

-RENA! RENA UYAN! THOR NE YAPACAĞIZ?

Ben Thor'a bağırırken arkamdan da Tony endişe ile bağırıyordu:

-LABORATUVARA GÖTÜRELİM, BRUCE İLE BAKALIM!

Daha sonra Steve'nin endişeli ama kontrollü sesi ile herkes kendine geldi ve durumu kontrol altına aldı kaptan... Rena'yı hemen laboratuvara ışınlayarak Tony'ler gelene kadar sedyeye yatırıp enerjisini taramaya çalıştım ama çok güçlü bir enerji hakimdi ve durmadan burnundan siyah-yeşil renk karışımında sıvı akıyordu. Çözemiyordum ne olduğunu. Delirecektim. Endişe ile ellerimi saçlarımın arasına sokarak saçlarımı geri yatırdım ve sakin kalmak için nefesler almaya başladım. Tam o sırada ekibin geri kalanı geldi ve Bruce kızı hemen monitöre bağlayıp nabzını ölçmeye çalıştı. Tony ise kendi yapay zekası ile hayati değerlerini öğrenmeye çalışıyordu. Hemen Wanda'nın yanına giderek kolundan tutarak kenara çektim onu:

-Hissedemiyorum...Wanda enerjisinin kaynağını, sebebini hissedemiyorum!
-Loki sakin olmak zorundasın. Bekle ben de bir bakayım.

Kolumu sıktıktan sonra acele ile sedyeye ilerledi Wanda ve eliyle kızı taramaya başladı.

-Ölüm... ölüm enerjisi alıyorum. Ama bu enerji Rena'dan mı yoksa diplerden konuşan kadının mı bilmiyorum.
-Değerleri stabil şu an yaşıyor. Diye söze girdi Bruce. Rena ölü olamaz yani şu an.
-Dipte konuşan kadın annesi ise ölü değil mi zaten? Nasıl konuşabilir ki, Asgard'a özgü bir şey mi bu?

Soruyu soran kişi Tony olmuştu.

-Annesinin ölü olduğunu düşünmüyorum. Kesin Asgardlı birisi babası da Asgardlı olabilir bilmiyorum. Thor'dan öğreneceğiz.

Bu sefer konuşan kişi Rena'nın yanına çömelmiş ve elini tutan Loki idi.

-Bu konu hakkında bir şey bilen cidden mi yok, Pepper mesela ya da en basitinden Natasha sen?

Steve baştan beri yaptığı iyi gözlemleri sonucu kendinden bir hayli emin şekilde Natasha'ya döndü.

-Bunu benim anlatmam doğru kaçmaz. Pepperler gelince konuşuruz Steve.

.......

Yavaş yavaş gözlerimi açarken baş ağrımın geçtiğini fark ettim. Ne zamandır uyuyordum? Daha doğrusu neden Tony'nin laboratuvarındaydım ve herkes endişeli şekilde yere bakıyordu. Gözlerimin tam açılması ile etrafa daha detaylı bakınmaya başladım ve Loki'nin benim elimi tutan eli ile karşılaştım.

Falling in love with Loki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin