Eskiden Venüs Samanyolu galaksisindeki en büyük gezegendi,Jüpiterden bile büyüktü. Ve elbette Venüste yaşayanlar vardı.Venüste eskiden tek bir ırk -bizim dilimizde uzaylı- yaşardı.Vens'ler.Venüsede adını onlara vermişler.Vensler insanlar gibiler iki ayaklı,iki bacaklı,başı olan falan.Tek farkları insanlardan daha zayıflar,sudan yapılmışlar,gözleri kocaman,erkeklerin göz rengi mor,kadınların göz rengi ise pembe olur,vücudlarında çizgiler var cinsiyetleriyle aynı renkteler ve kalkanları.
Kalkanlar yetişkin bir Venste sekiz tane olur ve yine cinsiyetlerine göre renkte olurlar. Vensler suyla beslenirler ve soğuk kanlıdırlar bu yüzden Venüsün hep karanlık kısmında yaşarlar.
Yıllar geçtikçe Venüste yeni bir uzaylı ırkı doğdu.Seyrus'lar.Seyrus'lar Vens'lerin tam tersiydi,onlarda insana benziyordu ancak onlar ateştendiler,sanki ateşi elmasın içine hapsetmişsiniz gibidirler.
Bu iki ırk barış içinde yaşarlardı takii Seyrus küçük bir çocuk oyuncağını Venslerin bölgesine,Vens çocuğun önüne atana kadar.Vensler için:Seyrus oyuncağını Vensin önüne düşürmüş,Vens ona oyuncağını vermeye gittiğinde Seyrus onu başka bir Seyrusa söylemiş ve Seyrus oyuncağı almaya çalışırken Venslerin toprağına zarar vermiş.Seyruslar içinde aynı hikayenin tam tersi.
Bu çıkan savaş yüzünden Venüs parçalanmaya başlamış.Bunu ilk fark eden bir dişi Vens olmuş ancak onu kimse dinlememiş'onu dinleyen tek kişi erkek bir Seyrus olmuş ve aşık olmuşlar.Vensler ve Seyruslar bu birlikteliye karşı çıkmışlar,onlarda evlenmek istedikleri için Marsa kaçmışlar ve çok geçmeden dişi Vens hamile kalmış.
Ancak doğan çocuk ne bir Vens nede Seyrusmuş. İlk doğduğunda Seyruslar gibi doğmuş ancak büyüdükçe ateşi sönmüş ve bir Vense benzemiş ama kız o benliğinden de uzaklaşmış ve daha önce hiç görülmemiş bir uzaylı olmuş.
İnsanların birebir aynısıymış.Şarap kırmızısı saçları,yeşil gözleri ve bembeyaz teni varmış ayrıca seside kendisi kadar güzelmiş.Adını Mars kraliçesi anlamı veren Marselin koymuşlar ama Marselin diyerlerinden çok farklıymış.
Vensler suyla,Seryruslar ışıkla beslenirler ama Marselin korkudan,öfkeden,negatif duygulardan ve kabuslardan beslenirmiş.Annesi ve babası ondan korktukları için Marselini Marsa hapsetmişler kendileri Venüse geri dönmüş ama döner dönmez öldürülmüşler.
Marselin orada kaldığı sürece yeni bir uzaylı ırkı yaratmış.Foxarlar.
Ve ondan sonra gelen tüm kızların adına Marselin konulmuş.