Bölüm-10

9 2 0
                                    

İçerisi bembeyazdı,duvarlarda beyaz minder varmış gibi görünüyordu,çok geniş bir alandı ve sonunda mavi camlar vardı. Camlar çok güzeldi,camlardan aşağı baktım. Uzayı andıran siyah bir tabaka vardı,yerler katmanlı ve toprak turuncusu rengindeydi ve bir çok çocuk oradaydı ancak mutlu gözükmüyorlardı ve tuhaflardı.

Seyrus yanıma geldi "bunlar bizim çocuklarımız"
"Çocuklarınız mı?"

"Kraliçemiz,annen kaybolduğunda onun gideceği tek yer olarak Dünya gezegeni kalmıştı. Foxarlar gruplara ayrıldılar ve giderken Venslerden ve Seyruslardan bir erkek bir dişi götürdüler. Foxarlar Amritra sınırlarına girdiklerinde intlalar bizi buldular,Foxarlar kaçtı ancak biz kaldık ve bizi yakaladılar ve DNİ'lerimizi birleştirip yeni tür intla buldular"

Tam olarak anlamadım ama Amritra derken Amerika,DNİ derken DNA,intla derken insan ya da canlı demeye çalıştı galiba."peki senin DNA'nınla da oynadılar mı?"

"Sanırım hayır beni burada görevli tutuyorlardı bir erkek Vens'i de başka bir oda da dişilerin yaşadığından emin değilim"
Sanırım dün ölümüne şait olduğum Vensden bahsediyordu. Her neyse duygulanmak için zaman yoktu "Mars kraliçesinin nerede olduğu hakkında bir fikrin var mı?" Seyrus kafasını yana eydi ve bana aval aval baktı yeniden cümle kurdum "kraliçenin sahip olduğu taşın nerede olduğunu biliyor musun?"

"Karmenia Tapnenya" her ne dediyse bu Mars kraliçesinin onların dilindeki versiyonu olmalı,başımla onayladım. "Onu ben bilmem onu sen bilebilirsin" dedi birden aklıma taşın parçası geldi çıkarken yanıma almıştım. Taşı çıkarıp ona odaklandım,taş parlamaya başladı. Taştaki parlaklık kollarımdan vücuduma yayıldı ve uzaylı formuma döndüm, Seyrus önümde eğildi.

Birden camın içinden bir asker uçarak yanımızdan geçti ve duvara çarptı. Ateş sesleri duyulmaya başladı ve içeriye uçan askerler hücum etmeye başladı. Kafamı çevirince tuhaf bir şey üzerime düştü. İnsan bedenindeydi, Seyrus gibi vücudu elmastı ama içinde ateş değil su vardı. Yüzü aynı...Will'e benziyordu.

Üzerimdeen kalkıp kendilerine gelen askerleri dövmeye başladı. Kapı açıldı ve bir erkek Will'e benzeye şeye şok cihazıyla vurdu,askerler onu yakaladılar,erkek

"Denek W. Evine hoşgeldin" dedi. Askerler Seyrus'u da yakaladılar ve camın yerine tahta koymaya başladılar. Erkek bana döndü "Venüs,uzayın yeni varisi sizinle tanışmak onurdur"

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin