William'ın hapsedildiği odaya girdim,zincirlerini çözdüm onun boynundan tutup bana bakmasını sağladım "kız kardeşim nerede" ellerimi tuttu gevşetmeye çalıştı "yemin ederim bilmiyorum"
"Yalan söylüyorsun!" Uzaylı halime dönüp onu arkamdaki duvara fırlattım "önce kardeşimi sonra beni mi kandırdın?" William ayağa kalkmaya çalıştı
"Hayır sana cidden aşık oldum,seni kandırmadım"
"Ama kardeşimi kandırıp Vens ve Seyrusun ölmesini sağladın deme!"
Elimden ışıkla karışık su topu gibi bir şey çıktı tam göğsüne ateş ettim sonra saçlarından tutup yüzüne baktım "ve yetmezmiş gibi masum bir insanı ölüme terk ettin" başını duvara sertçe çarptım.William omzumdan tutum beni yere serdi ve başımı zemine bastırdı diyer eliyle boynuma baskı yaptı ama nefesim kesilmemişti aslına bakarsanız nefes aldığımı bile sanmıyorum.
Elimi yüzünü kaplayacak şekilde yüzüne koydum,ellerimin altından duman çıkmaya başladı. William çığlık atıp üzerimden kalktı yerde kıvranmaya başladı. Elimi kaldırdım,elimdeki sıcaklığı serbest bırakacakken sırtımda bir sıcaklık hissettim ama gelip geçti. Arkamı döndüğümde Cedrick elini bana doğru uzatmıştı ve kolu farklıydı,aynı William'ın tuhaf uzaylı bedenine benziyordu. Elmas içinde su bu çok tuhaf.
Cedrick' kolunu normal hale getirdi "daha hikaye bitmemişti". William'a göz attım hala yerde kıvranıyordu.
"Dinliyorum" Cedrick gülümsedi "ama önce söz vericeksin. Babamı öldürmek yok tamam mı teyze?""Bana teyze demediğin sürece belki"
"Neptarya ve William yeni evlenmişlerdi ama William bilmesi gerekenden fazlasını biliyordu ve bu içinde hakim olamadığı bir isteye,Vens ve Seyrusları yönetme isteğine neden oldu dediğim gibi o laboratuvarı kurdu ve Neptaryayı kandırmayı denedi ama başaramadı ,Neptarya onun için fazla akıllıydı ve William'ın ne istediğini anladı. Ona engel olmak için Vens,Seyrus ve Foxarlara bir mesaj gönderdi bu mesajı sadece Foxarlar gördü ve onu Venüs yani senin gönderdiğini sanıp Seyruslarla ve Venslerle Dünyaya indiler. Elbette bu çok uzun bir yolcuktu bu sırada Neptarya hamile kaldı ve bu mutlu zamanda William tüm işi bırakmıştı Neptarya ona güvenip ona karışmamaya başladı ama William geceleri araştırmalarına devam ediyordu. Seyrusların ve Venslerin geldiklerini ilk bilen kişi o oldu ve onları yakalamak için 51. Bölgeden izin aldı izin gelince bir anlaşma yaptılar William iki ırktan birer tanesini diğerlerini 51. Bölge el koyacaktı. Foxarlar kaçtı ama diyerleri yakalandı."
"O nasıl bu hale geldi peki"
"William onların güçlerini öğrenince çıldırdı ve tüm bu güclerden kendiside istedi bu sırada Neptarya ikiz erkek bebekler doğurmuştu." Cedrick duraksadı sanırım bundan sonrası duygusaldı.
"William bebeklerden birinin hasta olduğuna ikna etti ve kendi öz oğlunun üstünde deneyler yapmaya başladı. Neptarya onu yakaladı ve William'ı terk etti ancak William o çocuğu bırakmadı ve deneyler yapmaya devam etti. Bir kız çocuk doğdu sekizinci Marselin'in kolyesini dokuzuncu Marselin yerine geçen Neptarya almıştı ve onu da kızı Bell'e verdi."
Demek Neptarya benim ablamdı. Bu duruma odaklanamıyordum şuan kafam William ve kendi oğluna yaptığıydı.
"O deneyler yapılan çocuk sen miydin?" Kafasıyla onayladı
"Sonunda William'ın istediği olmuştu sonunda iki ırkın DNA'sını birleştirmişti daha sonra bunu kendinede enjekte etti. O dönüştüğü şeye Corpo estraneo diyor.İtalyanca dış beden demek çünkü bu DNA'yı sadece üst deride tutabilmişti. Sırf güce sahip olmak için beni bir yaratığa çevirdi ve benim üstümde sayısız deney yaptığı için DNA'mıda bozdu. Biliyor musun ben normalde beş yaşındayım"
Ona avak avak baktım "gördün mü inanmak çok zor ama doğru. Fazla hızlı büyüyorum eğer böyle devam edersem on iki yaşında öleceğim belki daha geç. Babam yüzünden kendi çocukluğumu hiçbir zaman yaşayamadım 51. Bölge bizim durumumuzu ögrenince bizi hapsettiler. Her zaman etrafımdaki bilim adamlarından güneş kavramını duydum ve biliyor musun ben bulutların ne olduğunu bile bilmiyorum."
Ona çok acımıştım. Bunların hiçbiri Cedrick'in suçu değildi hepsi William'ın suçuydu. Bu lanet herife aşık olduğuma inanamıyorum.
Cedrick devam etti "o tüpün içindeki insan kim biliyor musun? Benim ikizim. Beni kurtarmak için kendini feda etti hepsi senin yüzünden baba!"
Bana doğru koşmaya başladı kenara çekildim William'ın üzerini atlayıp onu yumruklamaya başladı, William bayılınca Cedrick beni odadan çıkardı kapıyı kapattı ve odanın içerisi gazla doldu "annem dört yıldır kayıp. Senden tek bir şey istiyorum Venüs eğer cidden benim teyzemsen..." ona sarıldım Cedrick bana sıkı sıkı sarılıyordu arkasından Bell'in geldiğini gördüm ikisine aynı anda sarıldım. Bell'e
"Sende mi hiç bulut görmedin?" Bell kafasını evet şeklinde salladı
"Kaç yaşındasın?" Bell parmaklarına bakmaya başladı Cedrick araya girdi "bir yaşında virüs Bell'e de bulaştı sadece yürümeyi biliyor"
"Peki parka gitmek ister misiniz,dışarı"