Bölüm-8

14 2 0
                                    

Will beni motel odasında bekliyordu "ee yerini öğrenebildin mi? Öğrenemediysen yere yatıp ağlıycam çünkü"

"Üzgünüm tatlım yerini öğrenemedim ama güvenliğiyle oynadım kendi parmak izimle açabiliriz artık"
"Harika,bir şeyler yiyelim mi? Tam olarak on altı kilometre koştum ve pizza fena olmazdı"

Motele bir büyük boy pizza ve içecek bir şeyler sipariş ettik ama yiyemiyordum hâlâ kafamda o Vens vardı. Acaba onu öldüren şey neydi,ben olamazdım ona dokunmamıştım bile,suda olamazdı Vensler güçlerini sudan alırlardı zaten ve o buraya nasıl gelmişti yani bana göre Seyrusların ve Venslerin Dünyaya gelmesi imkansızdı.

Venslere ait olan Venüs Samanyolunun dışındaydı Seyrusların buraya gelebilmesi içinse önce güneşi geçmeleri gerekirdi. Ama nasıl olduysa o Vens Dünyaya gelmişti ve benim Marselinlerin soyundan geldiğimi anlamıştı,acaba onunla beraber Seyruslarda gelmiş miydiler? Kafam çok karışıktı zaten daha şu uzaylı halimin tuhaflığını anlamamıştım yani Marselinlere benzemiyordum,Seyruslara,Venslere,Foxarlarada benzemiyordum. Off ya çrözülmesi gereken ne kadarda çok sorun var.

Will kocaman bir dilim pizzayı ağzına götürürken durdu "Ven, neyin var hiçbir şey yemedin, tok musun?"

"Hayır, içeride birisini gördüm bir Vens". Will'in gözleri açıldı "Vens mi? Emin misin?" Başımı olumlu şekilde salladım "peki o nasıl buraya gelmiş?"

"Bilmiyorum ama eğer içeride bir Vens varsa fazlasıda olabilir belki Seyruslar da vardır hatta Foxarları bile kaçırmış olabilirler"
Will elindeki pizzayı bırakıp duvara bakmaya başladı
"Venüs, hadi eve dönelim burada yapacak bir şey kalmadı" Will ayağa kalkıp hazırlanmaya başladı ona inanamadım "ne yani,pes mi ediyorsun? Will yapma bir kere içeri girdik ikinci kez girmek ne kadar..."

"Hayır Ven ikinci kez girmek daha zor er ya da geç başka birinin parmak izinin kayıtlı olduğunu bilecekler hem kameralar seni çekmiştir eminim seni aramaya başlamışlardır bile"

"Will yapma içerideki onca uzaylı ne olacak peki onları bırakamayız,onlar da insan"
"Hayır Ven onlar uzaylı sen söyledin ve bir avuç uzaylıdan bize ne? Ayrıca ben Mars kraliçesi burada değil burada olsaydı taşa bir şeyler olurdu. Hadi Ven bizim için bu kadar macera yeter eve dönelim"

Ona bakakalmıştım bu sırrı Dünyada yalnızca üç kişi biliyordu ben,baban ve Will üstelik ona ilk aşık olduğumda her şeyi anlatmıştımki gelecekte bu duruma düşmeyelim diye oda bana her şeyi yapacağına söz vermişti.

"Sana inanamıyorum Will. Ben sana hep yardım ettim kuzeninin kana ihtiyacı olduğunda ben verdim,kız kardeşini hastaneye yetiştirip doktor bulan bendim şimdi ben senden annemi bulmama yardım etmeni istiyorum ama sen bana sırt çeviriyorsun. Ben olmasaydım o çok sevdiğin kuzenin kan kaybından ölmüştü ve ben sana ilk aşık olduğumda sırf bu kavgayı etmeyelim diye sana her şeyi en başta anlattım neden babamın seni ilk gördüğünde sevmediğini sanıyorsun!"

Will ağzını açtı ama bir şey diyemedi sonunda konuşmaya başladığında kekeliyordum "ben normal baba tripleri sanmıştım"
"Hayır babam senin her şeyi bildiğini öğrenince benimle bile haftalarca konuşmadı ama ben senden yinede vazgeçmedim"
"Bak Venüs benden her şeyi isteğebilirsin hatta de ki öl ben senin için ölürüm"
"O zaman neden isteğimi geri çeviriyorsun?". Göz yaşı gözlerime hücum etti,Will başımı ellerinin arasına aldı alnını alnıma yasladı

"Ven yapma,ben isteğini geri çevirmiyorum sadece ne kadar büyük bir şey istediğini bilmeni istiyorum. Anneni bulmak mı istiyorsun olur buluruz ama ben senide düşünüyorum senin iyi olmanı istiyorum"

"Benim iyi olmamı istiyorsan bana yardım et ve Mars kraliçesini birleştirelim" Will derin bir nefes aldı alnımı öptü "yarın güneş batar batmaz tekrar gireriz ve eğer istersen Vensleri ve Seyruslarıda çıkarırız tamam mı? Yeterki bir daha kavga etmeyelim"

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin