Bölüm-5

16 3 0
                                    

Akşam el fenerleriyle nehrin etrafında kırmızı ışık arıyorduk,yaklaşık yarım saat geçmişti Will pesetmek üzereydi ama ben daha yeni başlamıştım. "Venüs artık gitsek mi? Yani kırmızı ışığı bırak buradaki tek parlak şey bizim fenerlerimiz"

"İstersen sen gidebilirsin ben aramaya devam edeceğim. Eğer ikinci parçayıda bulursam belki diyer parçaların yerinide öğreniriz ve belki annemide bulabilirim."

"Duygu sömürüsü konusunda ustalaşmaya başladın." Güldüm.

İki saat oldu ve hala bir şey bulamadık iyice sıkılmaya başlamıştım. "Sanırım burada değil" hayal kırıklığına uğramıştım Will kollarımı tuttu "Sana söz veriyorum taşın geri kalan parçalarını da bulacağız tamam mı?" Kafamı salladım.

Sabah erkenden hastaneye gittik babamı evine bıraktık,evden çıkarken bir fotoğraf dikkatimi çekti.Fotoğrafta annem vardı boynundada bir kolye sanırım Mars kraliçesi. Hemen telefonumu çıkarıp fotoğrafını çektim ve hemen arabaya yöneldim.
Arabaya binince Will'e fotoğrafı gösterdim "bu o mu? Mars kraliçesi"
"Annemin boynunda olduğuna göre sanırım o"

*****

Eve vardığımızda taşın parçasını incelemeye başladım Mars kraliçesinin içinde Venüs'ün bir parçasının olduğunu biliyorum ama onu göremiyordum belki diğer parçaların içindedir.Will televizyonun sesini sonuna kadar açtı ve bir kadın spiker konuşmaya başladı.
"Şu anda size 51. Bölgenin birkaç kilometre uzağından sesleniyorum.Yaklaşık on altı yıl önce bilim adamları bir taş bulmuşlardı ancak bunun ne taşı olduğu konusunda bir fikirleri yoktu. Olayı hemen 51. Bölgedeki asker ve doktorlar ele aldı ve taşın içinde ilginç bir şey bulundu.Venüs'ün bir parçası taşın içinde gibi görünüyor şuanda tam emin olunmasa da yetkililer bu taşın uzaydan düşümeyeceğini öyle olsaydı taşın yok olacağını söylüyorlar bu demektir ki bu taşı birisi koydu.Bir vatadaş şaka olsun diye mi yaptı yoksa uzaylılar Dünyaya inip bu taşı mı koydular tüm bu soruların cevabı az sonra"

Will ve ben bakakalmıştı,bu taş muhtemelen Mars kraliçesiydi, yerimden fırladım
"Oraya gitmeliyiz"
"51. Bölgeye mi? Sen delirdin mi? Hayatta oraya giremeyiz"
"Evet ama denemeliyiz,babam bana anlatmıştı Mars kraliçesinin içinde Venüs'ün bir parçası var bu o eminim"

Will emin değil gibi görünüyordu,onun elini sıktı
"Will hadi,hep bir macera isterdik ya işte macera"
"Bilemiyorum Ven emin değilim" bana kısaca Ven der
"Ya oradaysa,ya annemde taşla beraber oradaysa"
"Ya senin farklı olduğunu anlarlarsa anında seni bir hücreye kapatırlar" ona tatlı suratımla bakmaya başladım,Will iki dakika bile dayanamadı
"Tamam ama tek şartla yanımdan ayrılmak yok ve bir şeyler ters giderse hemen geri döneceğiz" yüzümü buruşturdum "bu iki oldu" Will bana göz hapsi uygulamaya başladı mecbur kabul ettim.

Şuanda 51. Bölge çok karışmış bir durumunda olduğu için hafta sonu yola çıkacağız.

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin