Bölüm-2

41 4 0
                                    

Altıncı Marselin Foxarların isyan etmesinden korktuğu için bir taş yapmış,taşın içine kendi kanını koymuşki gelecek olan Marselinlerle geçmişteki Marselinlerin gücü aynı olsun ve Foxarlar ayırt edemesinler diye.Altınca Marselin öldükten sonra Marselinin damarları taşın etrafında kalmış ve orada kararıp sertleşmiş.

Benim annem sekizinci Marselin.Annem farklı gezegenelere gitmek için ve tüm bu savaşı durdurmak için Venüsü dört parçaya bölmüş.

Bir tanesi Vensler için Saman yolu galaksisinin dışında,Andromeda galeksisine yakın diyer parçası Seyruslar için güneşin hemen arkasında,üçüncü parça bildiğimiz gezegen Venüs,dördüncü parça ise taşın içinde ha bu arada söylemeyi unuttum taşın adı Mars Kraliçesi.Annem başka gezegenlere gelmek için Venüsün bir parçasını Mars Kraliçesinin içine koymuş.

Annem Samanyolunu gezdikten sonra en son olarak Dünyaya gelmiş.Babamı düğününde görmüş.Cidden babam evlenirken annem ona aşık olmuş.Babamda tam yeminininederken annemi görmüş ve ondan çok etkilenmiş.O sırada babam düğünü bırakmış ve herkesin önünde evleneceği kadından ayrılmış ve annemle kaçmışlar.

Birkaç ay sonra ben doğmuşum.Ama ben farklıyım yani ben kızıl deyilim,esmerim ve normal insan gibi beslenirim.

Foxarlar annem Marsa geri dönmediği için öldü sanmışlar.Ben iki yaşındayken Foxarlar bizi bulmuş ve annemi yakalamışlar.Annem benim uzayda büyümemi istemediği için ben babamın yanında kalmışım,annem de Mars Kraliçesini bir yere saklamış ama nerede olduğunu bilmiyorum.

Ben ne uzaylıyım nede insanım ne olduğumu bende bilmiyorum ama annem benim farklı bir hayatımın olmasını istediği için yıllardır olan gelneği bozmuş ve benim adımı Marselin yerine Venüs koymuş. Hem farklı bir hayatım olsun hemde geçmişimi unutmıyayım diye bu adı koymuş.

Ben neredemiyim valla şuan üç kurtdan kaçıyorum bağırarak şarkı söylememeyi öğrenmeliyim.

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin