Bölüm-14

2 1 0
                                    

Foxarlar normalde toprakdan yapılmışlardır, Marsın kırmızı toprağından ama bunlar tamamen farklıydı. Bu toprak dünyadaki gibi kahverengiydi ve kuruydu o kadar kurumuştu ki çatlamıştı. İçlerinde ise lav vardı ancak bu lav dünyaya ait değildi bu lav Marsa aitdi. Marsın çekirdeğindeki lav Mars kırmızı olduğu için kırmızının daha koyu tonuydu, Foxarların içinde de bu lavdan vardı.

Bir tanesi öne bir adım attı ve elini bana uzattı "kamtarla kamora"
Neredeyse bağırarak "ne dedi bu şimdi?" dedim. Cedrick "elinizi verin dedin."  Foxar konuşmaya devam etti "tara forla tamaya kama"
"Söz veriyorum canınızı acıtmayacağım"  Cedrick'e döndüm "sen uzaylıcayı ne zaman söktün"   Cedrick omuz silkti. "Babamın dediğine göre annem hem insanların dilinde hemde bizim dilimizde konuşurmuş"

İstemesemde elimi elinin üzerine koydum, Foxar gözlerini kapadı üzerimde binlerce karınca geziyormuş gibi bir his belirdi içimde. Birden Foxar gözlerini açtı ve elimi sıkıp beni havaya kaldırdı.

"Takeron,Karmenia Tapnenya..." beni yere bıraktı ellerini arkasında birleştirdi "taron." Cedrick'e baktım "Mars kraliçesi nerede?.. Majesteleri"  arada kaldım. Bell de olduğunu söylemeli miyim yoksa söylememeliyim. Arkamdaki arabalara baktım ve Cedrick'e fısıldadım "bilmediğimi söyle,sekizinci Marselin'in bana vermediğini de söyle"     Cedrick konuşmaya başladı

"Kastaro,falakaya manya sekita Marya" Foxar burnundan soludu bende pişmiş kelle gibi sırıttım. Birden arkamdan kırmızı bir ışık geldi arkamı döndüğümde Bell'in gerdanı parlıyordu, Mars kraliçesi, şimdi ayvayı yedik. Foxar bağırdı

"Karmenia Tapnenya!" Tam suratının ortasına tekme attım Foxar biraz sendeledi Cedrick Bell'i tuttuğu gibi arabaya koştu bende peşlerinden gittim Foxar arkamızdan kükredi. Hemen motoru çalıştırdım ve gaza bastım, önüme geçen iki Foxarı ezdim ama bu yetmedi tabii. Foxarlar peşimizdeydi

"Lanet olsun bunlardan nasıl kaçacağız?" 
Cedrick
"Bilmiyorum, Vensler enerjilerini su ve soğuktan alırlar Seyruslar ısı ve ateşten ama Foxarlar topraktan yapılmışlar ve içlerinde lav var,üzgünüm ama bilmiyorum."

"Lanet olsun"

Bell ağlıyordu Cedrick ona sarılıyor ve dışarı bakmasını engelliyordu bense direksiyonu öyle sıkı tutuyordumki eklemlerim beyaz olmuştu. Birden aklıma geldi.

"Elektrik...Toprak elektrik yüklüdür yani Foxarları oluşturan şey bir nevi elektrik.
Lavlar ise erimiş kayaçlardır yani eninde sonunda kurur ve sertleşirler bize elektriğin kısa devre yapmasını sağlayan bir şey lazım lavı sonra düşünürüz."

Foxarlardan birisi arabanın arkasını tuttu ve arabaya çıktı "Cedrick Bell'i bırak ve direksiyona geç"

"İyide ben araba kullanmasını bilmiyorum"

"Çok kolay en sağdaki basamağa bas ve Foxarları uzaklaştıracak kadar kötü bizi hayatta tutacak kadar iyi kullanmaya çalış. Ha bu arada ortadaki fren yavaşlamak istediğinde ona bas ama ben tavsiye etmem."

Pencereden arabanın üstüne çıktım o sırada Cedrick de direksiyona geçti. Foxarlardan üç tanesi arabaya tırmandı bende odaklanıp uzaylı halime dönmeye çalıştım ama başaramadım. Onun yerine sağ elim yanıyor sol elimse donuyordu. Foxarlar bana saldırmak ve saldırmamak arasında kalmış gibi görünüyorlardı ama yinede yavaşça bana doğru yürüyorlardı. Sağ elimi kaldırdım ve bir ateş topu en öndeki Foxara çarptı. Foxar arabadan düştü ve asfalta çarpınca dağıldı ama lav hala içinde geziyordu.

Diğerleri hareket etmiyordu ama bana öfkeyle bakıyordu,içerden Cedrick bağırdı.

"Su...Elektrik ve su temas edince su elektrik akımının büyümesini ve azda olsa kısa devre yapmasını sağlar ayrıca ilerde bir yol ayrımı var sağa mı döniyim yoksa sola mı?"

Kaşlarımı çatarak Foxarlara baktım kısık sesle "sağa" dedim ve sol elimi kaldırdım Cedrick'e bağırdım "sana söyliyince frene bas ama çok sert bir şekilde... Bir iki..."
Elimdeki suyu serbest bıraktım "şimdi!" araba dururken bende tüm suyu Foxarlara boşalttım, araba durunca bende ön tarafa fırladım arabanın yaklaşık iki metre önüne düştüm zorla kafamı çevirdim suyla vurduğum Foxarlar benden iyi görünüyordu hatta çok sağlıklı görünüyorlardı. İçlerindeki lav sönmüş ve toprak çok daha sağlıklı bir hal almıştı. Öncekinden bile daha iyi görünüyorlardı,belkide elektrikten değilde topraktan yola çıkmalıydım.

Foxarlar bana bakıp gülümsediler ve o zaman anladım tek gözü olanlar erkek iki gözü olanlar kadındı. Foxarlardan biri Cedrick'i durdurup bir şey dedi sonra hepsi gözden kayboldu. Cedrick yanıma geldi zavallı Bell korkudan arabadan çıkamıyordu.
Cedrick

"Plan işe yaramadı ama Foxarlar sana teşekkür etti ,bir tür hastalığa yakalanmışlar ve sen onların sağlığına kavuşmalarına yardım etmişsin. İyi misin teyze?"

Gülümsedim,Bell'in gerdanındaki Mars kraliçesine baktım

"Kaburgalarım kırıldı galiba"

VENÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin