פרק 1

10.3K 38 2
                                    

זאת אני על היאכטה. נשענת על מעקה העץ המלוטש, שואפת במלוא הריאות את אוויר הים המלוח, בזמן שבריזה קרירה מבדרת את שיערי, ומלטפת את פניי באצבעותיה הקרירות. קרני השמש קורצים לי על פני הגלים.

אני חושבת שזאת היאכטה הראשונה שלי. כלומר, לא שלי.

עדיין לא שלי, אני מזכירה לעצמי.

אבל אולי היא עוד תהיה שלי... או לפחות חצי ממנה, על פי החוק. אם יתמזל מזלי.

אבל מה לי ולזה? אני שוב נסחפת במחשבות, מפנטזת ומקדימה את המאוחר... ממתי איכפת לי מדברים כאלה בכלל?

בניגוד לסטריאוטיפ שיש לגבי נשים כמוני, אני לא מתלהבת מצעצועים יקרים. לא מעניינים אותי חיי פאר וסמלי סטטוס חסרי משמעות.

אבל יאכטה? יש לזה משמעות אדירה בשבילי.

לא בהכרח יאכטה, בעצם. אפילו ספינה פשוטה... אפילו סירת עץ קטנה ששטה במים... רק המחשבה על כך מרטיבה אותי.

עוד בימי התיכון העליזים, כשגרתי בשכונת בת גלים בחיפה, הייתי הולכת כמעט כל יום אל הנמל, ומביטה בספינות הענק שעוגנות שם. היו שם כאלה שנראו כמו ערים ענקיות שצפות על המים.

לא פעם פינטזתי איך אני חומקת על סיפונה של אחת מהן, ויוצאת למסע מסביב לעולם.

"אוהבת את הנוף?" הקשיש שאיתי כורך את זרועותיו הקמוטות סביב מותניי, ואני מרגישה את הבל פיו בעורפי. גם הוא מקדים את המאוחר.

בזווית העין אני רואה שהוא עדיין בכובע הקברניט הלבן שלו.

אני עדיין לא בטוחה אם הוא חובש אותו בצורה אירונית ומודעת לעצמה, או שהוא באמת לא מבין עד כמה טיפשי זה נראה.

הוא בטח גם חושב שזה סקסי לגעת בי ככה, כבר במפגש הראשון שלנו. כשעוד אפילו לא דיברנו כראוי. זה דווקא די מוריד לי. הם תמיד מתנהגים ככה על ההתחלה, כי הם חושבים שאני זונה.

אני לא זונה. לא שיש משהו רע בלהיות זונה. אבל בין שוגר בייבי לבין זונה יש כמה הבדלים משמעותיים, בדיוק כמו ההבדל בין אומנת לבייביסיטר, או בין נהג פרטי לנהג מונית.

בעצם, אולי אפילו אלה לא השוואות נכונות. אני מחפשת זוגיות ולא ג'וב.

אבל אני כבר רגילה לזה כל כך, שאני פשוט זורמת איתם. נותנת להם.

עדיף מאשר להעכיר את האווירה ולהתווכח. מה איכפת לי? שיחשבו שאני זונה. ממילא הם יבינו את ההבדל בסופו של דבר.

ידיו מחליקות מתחת לקרופ טופ שלי. אני לא לובשת חזייה. יד שמאל צובטת קלות את הפיטמה השמאלית שלי.

זה קצת נעים לי, והפיטמות שלי מתקשחות, ספק מהגירוי ספק מהקור של אצבעותיו. אבל אני כבר יודעת מה יבוא אחר כך, וחוזה את המהלך שלו עוד לפני שהתחיל אותו.

שוגר בייביWhere stories live. Discover now