פרק 20

1.5K 19 0
                                    

במיטה שלי ושל דדי, אריקה גוהרת מעליי.

היא מנשקת את דרכה במורד צווארי, בזמן שהברך שלה מתחככת במפשעה שלי.

היא מורידה את כתפיות הספגטי של כותונת הלילה שלי במורד כתפיי, ושולפת את השדיים שלי החוצה.

"איזה ציצים מדהימים יש לך..." היא אומרת, בזמן שלשה אותם בידיה. "הלוואי ששלי היו גדולים כמו שלך..."

היא יורדת בנשיקות על פני השד השמאלי שלי ומכניסה את הפיטמה הזקורה שלי לפיה.

"אההה! אריקה!" אני גונחת.

ידה הימנית מוחצת את השד השמאלי שלי, בזמן שהיא יונקת את הפיטמה שלי בחוזקה, וידה השמאלית נדחפת בין רגליי. כרית האצבע שלה נמחצת לתוך הדגדגן שלי ומעסה אותו.

"האאא! אההה! הו פאק! הו פאק!" אני צורחת.

היא מוציאה לרגע את הפיטמה שלי מבין שפתיה ולוחשת: "את אוהבת את זה, שרמוטה קטנה?"

כל מה שבוקע מפי בתשובה הן אנחות רמות שמתפזרות בחדר השינה. היא עוברת לינוק את השד השני שלי בזמן שאצבעותיה מפנקות אותי מהר יותר.

"הההאאא... אהההה.... אנגגג..." החזה שלי עולה ויורד בנשימות מהירות כנגד פניה.

אריקה מנתקת את שפתיה מהפיטמה שלי ומתחילה לרדת בנשיקות רטובות אל מתחת לשד, ומשם אל הבטן שלי. היא משאירה שובל לח של רוק מאחוריה.

"אההה! הו גאד!" אני נאנחת כשראשה נכנס בין הרגליים שלי, מתחת לכותנות. היא מחליקה את כפות ידיה מתחת לישבני ומרימה אותו מעט, ואז מגלגלת את תחתוני התחרה שלי במורד הירכיים שלי.

"אריקה..." אני לוחשת ומניחה את ידי על ראשה. הנשימות שלי נהיות מהירות יותר ויותר. "אריקה... אההה! אהההא! הו, גאד... אריקה!"

היא יורדת לי כל כך טוב. ואני כולי צורחת בזמן שלשונה עושה בי שמות שם למטה.

זה כל כך טוב! אני מקמרת את גבי, וזורקת את ראשי לאחור, בזמן שאריקה שולחת את ידיה כלפי מעלה, ומעסה את שדיי. אצבעותיה ממוללות את פיטמותיי.

"הו, כן! הו, כן!" אני צורחת, וכל גופי מתחיל לפרכס.

אריקה ממשיכה לענג אותי בליקוקים עדינים עד שאני נרגעת. כשהפרכוסים שלי מפסיקים, היא מרימה את ראשה מבין רגליי ומביטה בי במבט שכולו תום. שפתיה רטובות מהמיצים שלי, והם נוטפים במורד סנטרה.

"את טעימה." היא אומרת בנונשלנטיות, כאילו ציינה עובדה רנדומלית, ומנגבת את שפתיה בשולי הכותונת שלי. 

שוגר בייביWhere stories live. Discover now