פרק 18

6.5K 41 10
                                    

"זהו? גמרתם? אתם מסופקים?" אני מצחקקת ומתמתחת בהתפנקות על הספסל, מרגישה איך השפיך שלהם מתפזר על גופי, ומתערבב עם הזיעה שלי. שניהם מגחכים, אבל אני יכולה להרגיש את המבטים שלהם על הגוף שלי. אין הרבה דברים שאני יודעת כל כך בוודאות בחיים, כמו כשגברים רוצים לזיין אותי.

ולמרות ששניהם גמרו רק לפני כמה דקות, וכנראה שלא יוכלו ישר להעמיד אותו, אני עדיין מרגישה את התשוקה שלהם.

"אם אהבתם ספרו לחבריכם," אני אומרת, וליטרלי מתגלגלת מצחוק על הספסל, "ואם לא אהבתם, ספרו לכוס שלי!"

כדי להדגים את החלק האחרון, אני מחווה בשתי הידיים על המפשעה שלי.

"משוגעת זאתי." אומר צביקה.

"יותר מדי דופמין." אומר דדי.

צביקה מגחך.

"איזו דרך מוזרה להגיד 'קיבלה יותר מדי זין'."

דדי מתעלם מההערה שלו ומושיט לי את ידו.

אני נעזרת בו, ונעמדת על רגליי, עדיין לא יציבה עד הסוף ונשענת עליו, בזמן שמצחקקת כמו ילדה קטנה. אני מביטה מעבר לכתפו, על הספסל הריק.

"איפה אריקה?" אני שואלת.

"היא בטח כבר חזרה לחדר." אומר צביקה.

"אתם חושבים שהיא נעלבה?"

"אריקה? נעלבה?" צביקה מגחך. "את בכלל לא מכירה אותה, אה?"

אני מצחקקת במבוכה וקוברת את פניי בכתפו של דדי.

"אין לי מושג למה לצפות כבר, אתם ממש מוזרים!"

דדי מבריש באגודלו על פני הדגדגן שלי, וגורם ללב שלי לקפוץ.

"פאק!" אני נאנחת. ואז, כשהוא ממשיך לגעת: "פאק! הו, פאק! הו, פאק!"

"אל תקראי לחברים שלנו מוזרים," הוא נוזף בי ברכות, בזמן שאצבע שלו מצליפה על פני הדגדגן שלי, "זה לא מנומס."

"אה, אז ככה אתה סותם אותה?" מגחך צביקה.

האגודל של דדי ממשיכה לעשות בי שמות, בזמן שידו השנייה כרוכה סביב מותניי באלכסון וחופנת פלח מהישבן שלי.

תוך חצי דקה אני כבר מפרכסת בזרועותיו. ממשיך לחבק אותי וללטף את ישבני, עד שהרעידות שלי נפסקות.

"טוב, בוא ניקח אותה למקלחת..." הוא אומר, ואני צווחת בהפתעה כשהוא מרים אותי, ומעמיס על כתפו, כאילו הייתי שק קמח.

***

רק במקלחת, מתחת לזרם המים הפושרים, אני קצת חוזרת לעצמי.

אני פותחת את פי ושותה את המים ישירות מהדוש, כי איבדתי הרבה נוזלים בגלל כל ההזעה המוגברת בסאונה. גם דדי וצביקה עושים את זה.

שוגר בייביWhere stories live. Discover now