האדים החמים אופפים את ארבעתנו כשאנחנו נכנסים. אני נושפת ומביטה בפליאה באד הלבן שיוצא מפי. יש בחדר שני ספסלי גרניט עם משענת, שניצבים זה מול זה. המגבות שבהן התעטפנו יורדות בזו אחר זו. אני האחרונה להסיר את המגבת שלי, וכשאני עושה זאת, האדים שמסביבי צורבים קלות את פני העור שנחשף אליהם.
אני פורסת את המגבת על פני ספסל הגרניט, ואז מתיישבת עליה, ליד דדי. אני מעבירה מבט סקרן על גופם החברים שלנו, שיושבים עכשיו על הספסל מולנו.
זאת הפעם הראשונה שאני רואה את צביקה בלי בגדים, למרות שהוא כבר זיין אותי פעמיים. עורו מקומט מזיקנה כמו של דדי, אבל גופו רופס יותר: יש לו כרס קטנה וקצת שומני צד. איברו מתדלדל בריפיון בין רגליו, מעל האשכים הנפולים שאופייניים לבני גילו.
אני מעבירה את מבטי אל אריקה, וקצת נדהמת עד כמה שונה היא נראית בלי איפור: יש לה אשכרה בייבי פייס! ללא האייליינר השחור שהיא תמיד שמה, עיניה נראות עגולות ומלאות חמידות, ואני מבחינה לראשונה שהן אינן כמעט שחורות כפי שחשבתי, אלא יותר כמו שני שקדים. גם שפתיה, ללא הליפסטיק הכהה, נראות ורדרדות ונפוחות כמו של פעוטה. זה כל כך הולסום, שאני פשוט מתמוגגת!
גופה העירום, לעומת זאת, נראה בדיוק כפי שציפיתי שיהיה כשראיתי אותה לראשונה: רזון של הרואין שיק, עם כמה קעקועים בסגנון גותי, ושדיים קטנטנים אבל זקופים. ערוותה מעוטרת בפס שיער דק, קצוץ ומעוצב בקפידה.
"אף פעם לא הייתי בסאונה כזאת." אני אומרת בהתנשמות, ומבחינה שוב באדים הקטנים שנמלטים מפי.
"בסאונות רגילות אף פעם לא הזעתי ככה." אומרת אריקה בקול שטוח.
"כן," דדי אומר בחיוך. "אנחנו בסאונה פינית, וזאת חוויה אחרת לגמרי."
"קוראים לזה גם סאונה רטובה." מעיר צביקה, בחיוך מלא זימה. מבטו מטייל בלי בושה על פני החזה שלי. זה גורם לי להרגיש טיפה לא נוח, כי אני מרגישה את הזיעה שניגרת בין השדיים שלי. אבל כשאני מעבירה את מבטי שוב על גופו, אני רואה שגם הוא כבר מבריק מזיעה, וכך גם אריקה שיושבת לצידו. שדיה הקטנים מבריקים כאילו נמרחו בשמן. לבסוף, אני מפנה את ראשי אל דדי, שמזיע כולו גם כן. עיניו, בצבע ג'ינס דהוי, קולטות אותי, ומחייכות אליי.
הוא רוכן אליי ומנשק אותי: תחילה על השפתיים, ואז על הלחי, ואחר כך לאורך הצוואר. הוא משמיע נהמת עונג כשאני מושיטה את ידי אל בין רגליו, ואוחזת בזין הזקור שלו. בינתיים, צביקה מלטף בעדינות את פנים הירך שלי.
ידיו של דדי חופנות את שדיי ומעסות אותם, בזמן שידי משפשפת את הזין שלו.
"איזה ציצים מפוארים יש לה, אה?" אומר צביקה.
דדי נוהם בהסכמה, מבלי לנתק את שפתיו מהצוואר שלי.
צביקה עובר אל הספסל שלנו, ומתיישב לשמאלי.
YOU ARE READING
שוגר בייבי
Romanceלסיפור הזה אין תקציר. כי כל תקציר של העלילה רק יהרוס. אבל יש לו קרופ טופ, ויש בו ציצים, ויש בו זקן נחמד בן 70, וים, ויאכטה. ויהיו בו עוד דברים טובים. בעצם, יש לו גם כריכה שמרמזת על התוכן, בלי צורך בתקציר. נכון שלימדו אתכם לא לשפוט ספר על פי הכריכה...