אני גרה כבר חודש וקצת אצל דדי.
עכשיו בוקר, אבל חדר השינה חשוך כמעט לגמרי, ורק כמה קרני שמש דקיקות מצליחות לחדור בחוצפתן מבעד לתריסים הסגורים.
אני שוכבת במיטה רק בתחתונים וגופיה, מכורבלת עם דדי בתנוחת כפיות.
הוא בדיוק מתעורר עכשיו, ונהיה מודע שוב לנוכחותי בזרועותיו.
"בוקר טוב, מיידל'ה!" הוא לוחש לי באוזן.
ידיו מעסות את שדיי דרך הבד של הגופייה שלי, ואני מרגישה את הזיקפה שלו מתחככת בתחת שלי.
אני נאנחת בעייפות ומושיטה את ידי לאחור, ממששת את הבסיס הנוקשה ואת הכיפה דרך הבד האלסטי של הבוקסר. דדי נאנח בתיסכול.
"וואו, המצב קשה..." אני אומרת באירוניה. "אולי רק ארד לך הפעם?"
"לא." הוא עונה, בזמן שידו מחליקה לתוך התחתונים שלי.
אני מגרגרת כמו חתולה כשהוא עושה לי נעימי שם למטה, בזמן שידו השנייה מוחצת בחוזקה את השד שלי.
אני משפשפת חזק יותר את הזיקפה שלו, וככל שאני מגבירה את הקצב כך גם הוא מגביר את הקצב של תנועת האצבעות שלו.
זה כבר הפך לסוג של תחרות אצלנו, אבל כמעט תמיד הוא מנצח. בכל זאת, יש לו יותר שנות ניסיון, וגם... הוא פאקינג טוב עם האצבעות!
אני צווחת כשהוא מביא אותי לאורגזמה, ומפרכסת בין זרועותיו. הוא מחבק אותי, ומנשק אותי עד שהרעידות שלי נפסקות.
אחרי שאני גומרת, שפתיי תמיד רפויות וחלשות מאוד לעומת שפתיו. הפה שלי בעיקר מגיב לשלו: שפתיי נפתחות רק כששפתיו פותחות אותן, וכשהלשון שלו חודרת לפי, לשוני לא מצליחה לעמוד בקצב שלה. הוא ממשיך לנשק אותי ככה בזמן שמסובב אותי על הגב ומסיט הצידה את התחתון שלי.
אני משתנקת לתוך פיו כשהוא חודר לתוכי. ואז, כששפתינו ניתקות, אני משתנקת פעם נוספת, הפעם כשהוא שוכב עליי לגמרי ומוחץ אותי תחת משקל גופו.
"פאק, אתה כבד..." אני לוחשת בקול חנוק, ומניחה את ידיי על התחת שלו, שעולה ויורד מעליי כל הזמן.
הקפיצים הישנים של המיטה חורקים מתחתינו כשהוא דופק אותי.
וזה נמשך המון, המון זמן. יותר מדי זמן.
דדי לוחש לי באוזן דברים מלוכלכים בזמן שהוא דופק אותי. הוא מספר לי שהוא הכי אוהב לזיין אותי בדיוק ככה, מייד אחרי שאני גומרת, כי במצב הזה אני הכי כנועה ורטובה. הוא אומר לי שהוא כל כך אוהב את הכוס שלי, ושזה מרגיש כאילו אני עשויה ממשי שם מבפנים.
הוא אומר את כל זה בזמן שאגנו ממשיך להלום בי ללא רחמים, ולהוציא ממני יללות תיסכול. אני אוהבת סקס חזק, אבל בשלב הזה אני מרגישה כמו בובת גומי שמשופדת על הזין שלו. דדי מתנשם ולוחש באוזני: אני יודע שאת עייפה... אבל אני כל כך קרוב... עוד קצת! עוד קצת! עוד קצת!"
ואז הוא מתפוצץ: פורק לתוכי את כל כל הזרע שהצטבר לו במשך הלילה.
זה באמת המון. איברו ממשיך לירות צרורות, ועוד צרורות בתוך הפות שלי. זה מרגיש כאילו הוא ממלא את כולי בשפיך הלוהט שלו. ואז הוא נופל עליי באפיסת כוחות, מוחץ אותי שוב תחת משקל גופו. אני משתנקת תחת הכובד, אבל מחבקת אותו בכל זאת.
כשדדי סופסוף מתאושש, הוא מרים את ראשו ונושק למצחי.
"תודה, חמודה!" הוא אומר, וקם מהמיטה.
***
דדי במקלחת, אבל אני נשארת עוד כמה דקות במיטה, שוכבת פרקדן ומרגישה מפורקת לגמרי. לבסוף אני אוספת מספיק כוחות בשביל לקום. אני מורידה את התחתונים והגופיה שספוגים כעת בזיעה ובנוזלים אחרים, ומצטרפת אליו מתחת למים החמים.
כמו בכל בוקר, אנחנו מסבנים זה את זו, ואחר כך שוטפים את הכל במים.
וכמו תמיד, תוך דקות ספורות שוב עומד לו. אני מגלגלת את עיניי בעייפות כשהוא מנסה לשכנע אותי להזדיין שוב במקלחת. במקום זה, אני קושרת את השיער שלי בקוקו, ויורדת מולו על הברכיים.
הוא גונח ומלטף את שיערי בזמן שאני יונקת את הזין שלו. כף ידי חופנת את הביצים הענקיות שלו בזמן שאני מכניסה את כל כולו שוב ושוב לעומק הגרון שלי. הפעם לא לוקח לו הרבה זמן לגמור: הוא נאנח חלושות כשכמות מזערית ועלובה של זרע נשפכת לתוך הפה שלי. אני בולעת את הכל בקלות, ואז מנקה עם הלשון שלי את הזין המצטמק שלו.
האשכים הגדולים שלו פתאום כל כך קלילים בכף ידי. ריקים לגמרי מזרע.
אני מניחה את איברו הרפוי והמרוקן בכף היד שלי. עכשיו הוא מתאים לתוכה בול.
"הוא כזה קטן וחמוד!" אני אומרת, ונושקת לכיפה שלו.
דדי מצחקק ומחייך אליי מלמעלה.
"את כזאת ילדה טובה!" הוא אומר לי, ומעביר את ידו בשיערי.
YOU ARE READING
שוגר בייבי
Romanceלסיפור הזה אין תקציר. כי כל תקציר של העלילה רק יהרוס. אבל יש לו קרופ טופ, ויש בו ציצים, ויש בו זקן נחמד בן 70, וים, ויאכטה. ויהיו בו עוד דברים טובים. בעצם, יש לו גם כריכה שמרמזת על התוכן, בלי צורך בתקציר. נכון שלימדו אתכם לא לשפוט ספר על פי הכריכה...