פרק 21

1.6K 26 2
                                    

אני עדיין מעורפלת מהאורגזמה שהרגע חוויתי, כשאריקה נעמדת מעליי על המיטה ברגליים פשוקות.

"עכשיו תורי." היא אומרת, בזמן שמורידה את תחתוניה, ולפני שאני מבינה מה קורה בכלל, מתיישבת לי על הפנים.

שפתי הכוס שלה נמחצים כנגד השפתיים שלי, ואני יכולה לטעום היטב עד כמה שהיא רטובה.

המיצים שלה נוטפים לתוך פי, וריחות התשוקה שלה ממלאים את נחיריי, בזמן שהיא מניעה את האגן שלה בתנועות משגל קצביות. אני בקושי מספיקה להגיב: רק חורצת לשון, שמפרידה בין שפתי הכוס שלה, ונותנת לה לעשות את השאר.

אריקה רוכבת על הפנים שלי, כך שהלשון שלי כל הזמן חודרת אותה ויוצאת, ואני מרגישה על פי תנועות היד שלה מלמעלה שהיא משחקת עם הדגדגן שלה במקביל.

"המממ... הנננג... הננננ!" אני שומעת אותה נאנחת.

לפתע אני מבינה שעד עכשיו אפילו לא שמעתי אותה מביעה עונג, או בעצם כל רגש אחר בצורה משכנעת. אך כעת, מעליי, האנחות שלה נשמעות כנות לחלוטין.

אני מדמיינת איך היא נושכת את שפתה בזמן שמזיינת את הפנים שלי ככה, וזה מעודד אותי להשקיע יותר. אני מניחה את ידיי על ישבנה, כדי להגביל את התנועה שלה, ומתחילה להניע את הלשון שלי בתנועות סיבוביות בתוכה.

"אוי, כן..." אני שומעת איך היא לוחשת בקול רועד. "אוי, כן... אוי, כןןןן!" אריקה זועקת בזמן שמתפרקת מעליי.

אגנה משתולל, ומכה בפרכוסים בלתי-רצוניים כנגד הפנים שלי. לבסוף, היא מתגלגלת על הגב לצידי, מתנשמת ומזיעה.

אנחנו שוכבות כך בדממה במשך כמה רגעים, ואז אריקה קמה. היא לובשת בחזרה את תחתוניה, ומיישרת את חצאית המיני שלה.

גם אני יורדת מהמיטה, ולובשת בחזרה את התחתונים שלי. כשאני מושכת את שולי כותונת הלילה שלי כלפי מטה, כך שתכסה שוב את הירכיים שלי, הזיכרון של הפנים שלה שהיו שם ביניהן מבזיק לרגע וגורם לי להסמיק.

"זה היה... מעניין." אני מסכמת בצחקוק נבוך, לא מסוגלת פתאום להרים אליה את מבטי.

"כן." אומרת אריקה בקולה האדיש. "רק לא כדאי שנעשה את זה שוב."

"מוסכם." אני עונה במהירות, ומרגישה הקלה מזה שהיא אמרה זאת לפני שאני הייתי צריכה. "זה היה חד-פעמי."

אחרי שאריקה יוצאת מהחדר, אני ניגשת לחלון ופותחת אותו כדי לאוורר את המקום. בסופו של דבר, לא כדאי שדדי יריח את ניחוחות מיצי הכוס שפיזרנו פה.

שוגר בייביWhere stories live. Discover now