האם שוגר בייבי מחויבת בנאמנות מינית לשוגר דדי שלה? אני לא מרגישה רגשות אשמה על זה שנתתי לרונן, הבן המרדן שלו, לזיין אותי על המיטה שלנו. אני אפילו מרגישה די טוב עם זה. הוא חתיך, וזה היה סקס טוב.
ובכל זאת, מתגנב לליבי חשש שדדי יגלה.
אני נכנסת למקלחת ושוטפת היטב את הגוף שלי. מתעכבת במיוחד על איזור המפשעה. אני מקרבת לשם את הדוש ונאנחת קלות כשהמים נכנסים פנימה. אני רוצה לשטוף החוצה את כל הזרע של רונן, כאילו מתוך חשש בלתי-רציונלי שאם לא אעשה זאת דדי יגלה.
בסופו של דבר, אני מוצאת את עצמי רק מתחרמנת יותר, וגומרת פעם נוספת במקלחת.
כשאני יוצאת החוצה, עטופה במגבת, דדי כבר יושב על המיטה, מתעסק עם הלפטופ שלו.
"חזרת!" אני אומרת בשמחה מזוייפת.
דדי מרים אליי את מבטו, ומייד מניח את הלפטופ בצד.
"שלום, חמודה!" הוא אומר, וקם לקראתי. הוא מנשק אותי ומצמיד אותי אל הקיר. מסיר בלי גינונים מיותרים את המגבת שלי ומשאיר אותי עירומה, בזמן שחופן בידיו את השדיים שלי.
"רק יצאתי מהמקלחת וכבר אתה הולך לזיין אותי?" אני מוחה חלושות, מנסה לדחוף אותו קצת אחורה.
"מה זאת אומרת?" שואל דדי, ומרים את רגל ימין שלי באוויר. "אחרי מקלחת זה הזמן הכי טוב לזיין אותך!"
אני נאנחת בהשלמה, וכורכת את הרגל סביב מותניו בזמן שהוא מוציא את איברו ממכנסיו וחודר אליי, אפילו מבלי לטרוח להסיר את שאר הבגדים שלו. אגנו הולם בי חזק, ומטיח את ישבני שוב ושוב כנגד הקיר, גורם לי לגנוח בקול.
דדי תופס אותי בישבן ומרים אותי באוויר. תמיד מפתיע אותי עד כמה הוא חזק, יחסית לגילו. אני כורכת גם את הרגל השנייה שלי סביבו, ומשתנקת שוב ושוב בכל פעם שהוא משפד אותי מחדש על איברו.
אני נזכרת במה שרונן אמר על זה שאני צעצוע יפה, ואז בתחושה שהייתה לי בפעם הקודמת שדדי זיין אותי.
אני באמת כמו צעצוע בשבילו. בובת מין שהוא משתמש בה. וזה לא ממש מכעיס אותי, או מאכזב אותי בשם צורה. יש פשוט השלמה בלתי נמנעת עם העובדה שזה מה שאני: בובת מין יקרה מאוד.
דדי מפיל אותי על המיטה ופותח לי את הרגליים. הוא מניח כרית מתחת לישבני ומשרים את הרגליים שלי גבוה.
עכשיו הוא טוחן אותי בעמידה בזמן שאני שוכבת, עם רגליים מורמות, ומונחת על כתפיו. ואיכשהו זה נוח לי יותר. בנוסף, בתנוחה הזאת נפתחת לו הגישה לדגדגן שלי, והא מנצל את ההזדמנות בשביל להפליק עליו עם אצבעו בקצב.
אני צורחת כשאני גומרת, וכל גופי רועד, אבל הוא ממשיך לדפוק אותי מבלי להפסיק, מביא אותי לעוד אורגזמה, ולעוד אחת... כשהוא סופסוף גומר בתוכי, שנינו כבר נוצצים מזיעה, ואני מרגישה חצי מעולפת.
דדי נשכב לצידי במיטה ומכרבל אותי עד שאני נרדמת.
YOU ARE READING
שוגר בייבי
Romanceלסיפור הזה אין תקציר. כי כל תקציר של העלילה רק יהרוס. אבל יש לו קרופ טופ, ויש בו ציצים, ויש בו זקן נחמד בן 70, וים, ויאכטה. ויהיו בו עוד דברים טובים. בעצם, יש לו גם כריכה שמרמזת על התוכן, בלי צורך בתקציר. נכון שלימדו אתכם לא לשפוט ספר על פי הכריכה...