אחרי שדדי הלך, אני נכנסת למקלחת, ונותנת לזרם המים לשטוף אותי במשך דקות ארוכות. אני עדיין מרגישה את הצריבה בישבן מהזיון הקשוח שהיה לנו, והכוס שלי עדיין פועם בתיסכול.
אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שבה לא גמרתי במהלך זיון עם דדי.
אני מרגישה כל כך מתוסכלת, ומנסה לגעת בעצמי מתחת לזרם המים, אבל איכשהו זה פשוט לא עובד. אני לא במוד.
אני יוצאת מהמקלחת, עטופה במגבת, ומוציאה מהארון את החוטיני בצבע תכלת שדדי קנה לי. נראה לי שהגיע הזמן לרדת להתרענן קצת בבריכה.
***
המים הקרירים נעימים כנגד העור שלי. אני מרגישה איך הם מקיפים אותי, נוגעים בכל הגוף שלי. אני על הגב, פורסת את ידיי לצדדים, ומניחה לעצמי לצוף על פני המים.
"נהנית מהבריכה המשפחתית שלנו?" שואל לפתע קול מוכר, שמעביר בי צמרמורת של התרגשות. אני מסובבת את ראשי לכיוונו. השמש מאירה בדיוק מאחוריו, מסנוורת אותי קלות.
הוא יושב על שפת הבריכה, במכנס שחייה עד הברך בצבע סגול, ומשכשך את רגליו במים.
"רונן." אני אומרת, ומשתדלת להסתיר את השמחה שבקולי.
אני שוחה לכיוונו. עיניו הכחולות מביטות בי מלמעלה כשאני מתקרבת. נדמה לי שהוא בוחן שוב את הגוף שלי.
"מה נשמע, ברבי?" הוא שואל. עיניו מחייכות אליי.
"ברבי?" אני מצחקקת, ונשענת בידיי על ברכיו. "אז כשאמרת שאני צעצוע, לזה התכוונת?"
"אולי." הוא אומר. "או שאולי את בכלל לגו."
"לגו?"
"כן, כי מה זה כיף לפרק אותך."
אני לא אמורה לצחוק מזה, אבל אני מצחקקת כמו ילדת בית ספר.
"היי, זה היה מרושע! במיוחד כשזה בא ממישהו שפירק אותי אתמול!"
עכשיו זה תורו לגחך. האם אני מבחינה בסומק קל של מבוכה? הוא מניח את ידו על הלחי שלי ומלטף את פניי. אני עוצמת את עיניי ומתמסרת למגעו.
"ואהבת את זה?" הוא שואל, ידו מחליקה כעת לאורך צווארי.
אני לא בדיוק עונה, רק עושה "מממ..." מתענג כזה.
שיבין לבד, האידיוט.
הוא מלטף את השד השמאלי שלי עכשיו, צובט קלות את הפיטמה דרך בד החוטיני, גורם לפי להיפתח ללא קול.
אני פוקחת את עיניי, והדבר הראשון שאני רואה זה האוהל שצמח לו בתוך המכנס.
"וואו." אני מושכת את המכנס שלו כלפי מטה, ושולפת את איברו הזקור. "כל זה רק בגללי?"
הוא לא עונה, מבטו נשאר ממוקד בי, עוקב אחרי כל תנועה שאני עושה.
אני מנשקת לו את הכיפה, נשיקות קטנות ואיטיות, בלי לנתק קשר עין.
YOU ARE READING
שוגר בייבי
Romanceלסיפור הזה אין תקציר. כי כל תקציר של העלילה רק יהרוס. אבל יש לו קרופ טופ, ויש בו ציצים, ויש בו זקן נחמד בן 70, וים, ויאכטה. ויהיו בו עוד דברים טובים. בעצם, יש לו גם כריכה שמרמזת על התוכן, בלי צורך בתקציר. נכון שלימדו אתכם לא לשפוט ספר על פי הכריכה...