אנחנו בוילה קטנה ליד ז'נבה, שדדי וצביקה שכרו ב- Airbnb.
היא יפיפיה, עם נוף אגררי מהפנט.
אני ודדי מכורבלים במיטה עכשיו, בתנוחת כפיות. אני הכפית הקטנה, כמובן!
אני בתחתוני חוטיני וגופייה של כוסיות, ודדי בבוקסר נצמד, ובגופיה של זקנים. ידיו כרוכות סביב מותניי, ומפשעתו צמודה לטוסיק שלי.
"מה את חושבת על החברים שלנו?" דדי לוחש לי באוזן, ומעביר ליטופים עדינים על הבטן שלי.
צביקה ואריקה ישנים בחדר השינה הסמוך, ואני תוהה לעצמי אם הם מזדיינים עכשיו.
"הזין של צביקה ממש עבה..." אני אומרת.
"אוי, חמודה... זה כאב?"
"לא... כלומר, כן. אבל דווקא נהניתי מזה."
"אם נהנית, זה הכי חשוב." אומר דדי, בזמן שידו מלטפת את הבטן התחתונה שלי.
"למה נתת לו לזיין אותי?" אני שואלת."נראה לי הוא היה צריך את זה," עונה דדי. "והוא מאוד חשוב לי... גם כי הוא חבר שלי, וגם כי אני צריך הרבה דברים ממנו עכשיו."
"אז אני הכלי שלך?"
"את תמיד היית הכלי שלי, מיידלה." הוא אומר, ומחכך קלות את מפשעתו בישבני. "זאת העיסקה שלנו, זוכרת? אני נותן לך חיים של נסיכה, ובתמורה אני יכול לשחק בך איך שבא לי."
כמו צעצוע. אני נזכרת במשהו דומה שרונן אמר לי, על זה שאני רק צעצוע בשביל דדי.
רק שאני גם צעצוע בעיני רונן. שניהם משתמשים בי. אבל אין לי יותר מדי בעיה עם זה, כי אני נהנית מהשימוש.
אני מרגישה איך איברו של דדי נהיה נוקשה יותר על הטוסיק שלי, והיד שלו מחליקה מהבטן התחתונה אל בין הרגליים שלי. ידו האחרת, שנמצאת מתחתיי, מוצאת את דרכה אל השד השמאלי שלי.
"אתה נהיה חרמן שוב..."
"כן..."
הוא מלטף לי את הכוס דרך התחתונים, שנהיים לחים יותר ויותר מהמגע שלו.
"ועכשיו אתה מנסה גם לחרמן אותי..."
"את צודקת..."
ידו מוחצת את השד שלי, ומוציאה ממני אנחה קטנה, בזמן שאגנו מתחכך חזק יותר בישבן שלי.
"אתה די מצליח בזה..." אני אומרת, ונאנחת עוד, כשאצבעותיו ממוללות את הפיטמה הזקורה שלי דרך הגופייה.
"אני לא יודע אם זה עוזר," הוא אומר לפתע, בזמן שמוציא את הזין שלו מתוך הבוקסר. "אבל ממש קינאתי כשראיתי איך צביקה מזיין אותך."
האמת שזה כן עוזר. אני אוהבת לדעת שהגברים שלי מקנאים, כי זה מראה שאיכפת להם.
דדי מזיז את התחתון שלי, וחודר אליי, בזמן שאנחנו עדיין בתנוחת כפיות.
אני צווחת כשהוא משפד אותי על הזין שלו, וידו סוחטת את הציץ שלי. הוא כותש בי מבלי לעצור או להאט, עד שקולי נהיה צרוד, ואני שוכחת איך החיים נראים כשאני לא משופדת על הזין שלו. לבסוף, אני מפרכסת בזרועותיו. דדי נהיה מומחה בלהביא אותי לזה. גם כי באמתחתו שנים רבות של ניסיון עם נשים, וגם כי בשלב הזה הוא כבר מכיר את הגוף שלי כמו את הבית שלו.
ועכשיו הוא מסובב אותי על הגב, כשאני כולי עדיין מסוחררת, ונשכב מעליי. גופו מוחץ אותי, בזמן שאגנו חוזר להכות בי בקצב מהיר. אגנו הולם בלי שום התחשבות עכשיו, כאילו הוא משתמש בגוף שלי בשביל לאונן. רק גניחות חנוקות בוקעות מפי, שלא מפסיקות עד שדדי עוצר, ונוהם בסיפוק. הוא לא זז עד שפורק את הכל לתוכי, עד הטיפה האחרונה, ואז יורד ממני ונשכב על הגב לצידי. הוא כולו מזיע וחזהו עולה ויותר בכבדות.
"בחיים לא ימאס לי לזיין אותך." הוא אומר בחיוך.
YOU ARE READING
שוגר בייבי
Romanceלסיפור הזה אין תקציר. כי כל תקציר של העלילה רק יהרוס. אבל יש לו קרופ טופ, ויש בו ציצים, ויש בו זקן נחמד בן 70, וים, ויאכטה. ויהיו בו עוד דברים טובים. בעצם, יש לו גם כריכה שמרמזת על התוכן, בלי צורך בתקציר. נכון שלימדו אתכם לא לשפוט ספר על פי הכריכה...