פרק 24

1.6K 31 2
                                    

"רק שנייה, מותק." צביקה אומר בזמן שיורד ממני ויוצא מהמיטה.

הוא ניגש אל הארון שממול ופותח בו את אחת המגירות.

גבו הרחב מסתיר את מה שהוא מוציא משם, אך כשהוא מסובב אליי חזרה, עם חיוך ממזרי על פניו, אני רואה שהוא מביא איתו כמה צעצועים. הבולט שבהם הוא ויברטור 'ארנב' אימתני בצבע ורוד.

"מה... מה אתה עושה?" אני עוד מספיקה לשאול בזמן שהוא רוכן אל בין רגליי, ומייד משתנקת כשהזרוע הארוכה יותר של הוויברטור מפרידה בגסות בין שפתי הכוס שלי.

"הו פאק!" אני זועקת כשהוא מפלח אותי. הוא מתקדם עוד ועוד בתוכי, עד שאני לא מרגישה שעוד נותר שם מקום.

בינתיים, הזרוע הקצרה של הוויברטור מתמקמת ישירות על הדגדגן שלי. צביקה משגר אליי חיוך מרושע שנייה לפני שהוא לוחץ על הכפתור.

"אייייייי!" אני מייללת מהעוצמה של הרטט.

צביקה נשכב מעליי, כך שפניו ממוקמות בגובה הפנים שלי, ועיניו מביטות ישירות לתוך עיניי. גופו מצמיד אותי אל המיטה בזמן שאני כולי רוטטת ביחד עם הצעצוע.

חיוך שבע רצון מתפשט על פניו כשאני מתחילה לפרכס באורגזמה. הוא מכבה את הוויברטור, וקובר את פניו בין שדיי: חופן אותם, וסוחט אותם, מלקק אותם היטב, ומוצץ את הפיטמות בזו אחר זו.

לאחר דקות ארוכות, הוא מפעיל את הוויברטור שוב, והגוף שלי שוב נרעד בעוויתות בלתי רצוניות.

אני גומרת עוד פעמיים, תוך כדי שהוא ממשיך למזמז את שדיי, עד שהוא מועיל בטובו להוציא את הוויברטור, שנוטף כעת כולו מהמיצים שלי.

אני מרגישה כמו בובת גומי כשצביקה מסובב אותי על הבטן. הוא דוחף את פניי לתוך הכרית, ומתחיל לנשק וללקק את צווארי. איברו, שכבר הספיק להזדקר שוב, נצמד אל ישבני ומתחכך בו.

לאחר כמה רגעים, הוא יורד בנשיקות איטיות אל הגב שלי, ומתעכב מעט באיזור שבין השכמות. זה כל כך נעים! אני מתחילה להיאנח, בזמן שזיקפתו משתפשפת בי חזק ומהר.

לבסוף הוא מפסיק את תנועות האגן, ומחדש את הטיול שלו במורד הגוף שלי.

כששפתיו מתחילות לרפרף על פני הגב התחתון שלי, אני מרימה את הטוסיק שלי ומקפלת את ברכיי אל בטני, כדי שתהיה לו גישה נוחה יותר.

"הו כןןן!" אני נאנחת כשהוא מפריד בין פלחי ישבני ומתחיל לנשנש את הכוס הנוטף שלי. כעבור כמה רגעים של אנחות וגניחות, הוא מטפס בליקוקים יסודיים במעלה מרווח העור שבין הפות שלי לבין חור התחת.

אני צווחת בהפתעה ומצחקקת כשלפתע הוא יורק לתוך פי הטבעת שלי, ומייד אחר כך מחדיר לשם את לשונו. צביקה אוכל אותי היטב, ומרטיב את כל האיזור שם עם הרוק שלו.

כשהוא לבסוף מוציא את פניו מתוך ישבני, אני מרגישה משהו סיליקוני נלחץ כנגד פתח פי הטבעת שלי.

"מה אתה עושה?"

אני מסובבת את ראשי ומביטה בו מעבר לכתפי.

הוא לא משיב, רק מחייך אליי בממזריות בזמן שממשיך לדחוף לתוכי את הבאטפלאג הוורוד שבידו.

"הו גאד!" אני גונחת בזמן שהוא מחליק אותו פנימה עד הסוף.

צביקה מניח יד אחת על המותן שלי, בזמן שמשתמש בידו השנייה כדי לדחוס את איברו הזקור לתוך הפות שלי. לאחר מכן, הוא תופס בשיערי ומושך את ראשי לאחור. גבי מתקמר, ואני גונחת שוב ושוב בזמן שהוא דופק אותי בתנוחת דוגי. אשכיו מצליפים עוד ועוד בירכיי הפנימיות.

תזוזותיו המהירות בתוך הכוס שלי גורמות גם לפלאג לזוז בתוך ישבני וזה מטריף אותי. זה מדהים להרגיש כיצד שני הפתחים שלי מלאים כך.

לאחר זמן מה הוא שולף את איברו מתוכי ומסובב אותי על הגב. הוא נשכב מעליי בתנוחת 69, בזמן שדוחף שוב את הוויברטור לתוכי ומפעיל אותו.

"הו פאק! הו פאקקק!!!" אני צורחת כשהגוף שלי מתחיל להגיב לרטט האימתני. אך לפני שאני מספיקה להבין מה קורה, צביקה דוחף את הזין שלו לתוך פי הפעור. אני נחנקת ומחרחרת בזמן שהוא דופק את הגרון שלי בתנועות אגן מהירות. אשכיו מכים שוב ושוב במצחי. במאמץ אחרון, אני מצליחה לאחוז באיברו, ולשאוף קצת אוויר, שהיה כל כך חסר לי. כשהוא עדיין בחוץ, אני משפשפת את איברו במהירות ובחוזקה, עד שצביקה שואג בסיפוק, וקילוחי הזרע שלו ניתזים על פניי ונוטפים לתוך פי.

בינתיים, אני מרגישה איך הוויברטור שהוא החדיר בין רגליי מביא אותי לאורגזמה נוספת.

צביקה מכבה את הוויברטור, בזמן שאני עדיין מפרכסת תחתיו, וקובר את פניו המזיעות בין ירכיי. אני שומעת ומרגישה איך הוא מסניף את הכוס שלי.

"הווו! איך אני אוהב את הריח הזה!" הוא לוחש, קולו נשמע עייף אך מסופק.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

שוגר בייביWhere stories live. Discover now