פרק 23

2.2K 25 2
                                    

אנחנו בחדר השינה שלנו ודדי דופק אותי בתנוחה מיסיונרית.

ידיי מונחות על ישבנו המקומט, שעולה ויורד כל הזמן במהירות.

אני גונחת מתוך אינרציה והרגל, אבל הראש שלי במקום אחר.

קולות חירחור בוקעים מפיו של דדי כשהוא גומר בתוכי. לאחר מכן הוא מתגלגל הצידה, על גבו, ולוחש בעייפות, כאילו הוא עוד רגע גוסס:

"תודה, חמודה... זה היה מעולה."

תוך כמה רגעים, נחירה קלה בוקעת מבין שפתיו.

אני קצת מקנאת בקלות שבה הוא נרדם. גם אני מנסה לישון, אבל לא מצליחה. כעבור כעשר דקות, אני קמה מהמיטה, לובשת את כותונת הלילה שלי ויוצאת מהחדר.

הסלון רחב ידיים וחשוך, והדלת לחדר של צביקה ואריקה נמצאת מעברו השני. אני גומעת את המרחק הזה בצעדים מהירים, ודופקת על הדלת.

"רק רגע!" נשמע קולו של צביקה מהעבר השני. אני שומעת את הקליק של המנעול, והדלת נפתחת. אור התכלת שבוקע מבפנים מסנוור אותי טיפה.

צביקה לובש חלוק סאטן בצבע תורכיז ומחייך אליי בממזריות.

"אני מקווה שאני לא מפריעה."

"בכלל לא, בובהל'ה! בואי כנסי!"

רק אחרי שאני נכנסת, אני מבחינה באריקה: היא במיטה, עירומה לגמרי וניצבת על ארבע. כשהיא מסובבת אליי את ראשה, לרגע נדמה לי כאילו פיה פעור בהפתעה, אבל אז אני מבינה שזה פשוט גאג כדורי בצבע שחור שתחוב בפיה. בנוסף, היא אזוקה בידיה וברגליה וקשורה למיטה.

"שיט, זה נראה כאילו אני כן מפריעה." אני אומרת.

"אמרתי לך, ממש לא!" מתעקש צביקה, ומניח את כף ידו באיזור הגב התחתון שלי. "יש לי עדיין שמפניה פתוחה במיני-בר, רוצה שאביא אותה?"

אני מהנהנת ומתקרבת אל אריקה, מהופנת מלראות אותה ככה.

"תגיד, מותר לי לגעת בה קצת?" אני שואלת אותו, בזמן שהוא מתכופף כדי להוציא השמפניה.

"תצטרכי לשאול אותה." הוא אומר תוך כדי גיחוך.

אני מייד מסמיקה. אוי, כמובן. למה בכלל התייחסתי אליה מייד כרכוש שלו?

"יש לנו קוד בטיחות: אם היא חובטת עם הברך במיטה חמש פעמים ברצף, זה אומר שהיא רוצה להפסיק." הוא מסביר בחיוך בזמן שמגיש לי כוס עם שמפניה תוססת. "אבל אם היא לא עושה את זה, זה אומר שהיא מרשה."

אני לוקחת את הכוס מידו ולוגמת. המבט שלי מתמקד במיוחד בטוסיק הקטן והרזה שלה, שבאיזור פי הטבעת שלו יש משהו שחור ומעגלי. אני מעבירה עליו את האצבע שלי ומרגישה את הציפוי הסיליקוני של הצעצוע. "הכנסת לתוכה באט פלאג?"

"כן." אומר צביקה בחיוך, ונעמד לצידי. "היא ממש אוהבת את זה."

אני נאחזת בקצה החיצוני של הצעצוע ומושכת אותו לכיווני.

שוגר בייביWhere stories live. Discover now