19 (+18)

282 32 9
                                    



Sziasztok!

Nos, a héten megint picit korábban jövök ki, mert már én sem tudtam kivárni a hétvégét. :P


"- Ne legyenek tévképzeteid. – Mozdítottam meg a csípőm, hogy érezze mennyire keményen szeretném őt elkényeztetni. – Nagy hatással vagy rá, és rám is. – Haraptam meg a vállát, újfent a fenekéhez dörgölőzve, amitől kéjesen felmordult, s hátra hajtotta a fejét. - Csak azt szeretném, hogy tudd, nem a szex miatt vagyok itt. Értékeld magad, legalább a kedvemért."


Toma szemszöge


- Ah, ezt a bolondot! - Ahogy elengedett, a kérésére kijöttem a fürdőből és ingerülten az ágyra vágódtam.

Jó, jó nem a szex miatt jött ide, viszont kihasználhatná a kínálkozó alkalmat! Szerintem bipoláris, vagy hülyére vesz. Először elutasít aztán hozzám nyomja a merevedését, amitől a falat kaparhatom. Esküszöm egyszerűbb lenne egy kaméleonnal randizni, ő legalább csak a színét váltogatja a hangulatának megfelelően. Komolyan valami bűnt követtem el előző életemben, hogy ezt kapom? Viccesebben hangzott volna, ha azt mondja, hogy várjunk a házasságig, sőt jelenleg reálisabb is, mert ebben az ütemben soha sem fogunk szexelni.

Mit vár? Hogy fejenállva könyörögjek neki? Hosszú évek óta tudom, hogy tökös gyerek vagyok, értékelem magam! Már hogy ne tenném?

Mérgelődve feküdtem az ágy közepén, sértetten meztelenül a párnák között, kereszbefont karral, s vártam amíg kijön. Vagyis az elején ez volt a terv, aztán eszembe jutott valami. - Azt hiszem csak kellene neki egy kis biztatás...

Még a születésnapom utáni héten vásároltam egy szettet melyet soha nem próbáltam. Azt sem gondoltam, hogy bármikor hasznát veszem ugyanis az eladó beszélt rá. Ezt hívják árucsatolásnak. Féláron ajánlotta a film mellé, amiért valójában bementem. És mivel minél hamarabb haza akartam érni kénytelen voltam elvinni. Nem akartam végighallgatni.

Rettenetesen rossz napom volt aznap. Reggel kinyomtam az ébresztőm, késve indultam a suliba, ahova elázva érkeztem meg, hisz félúton eleredt az eső. Persze hiába siettem. Az első órámra a tanár után értem be, emiatt egyből kizavart. Jóhiszeműen gondoltam, akkor veszek egy kólát a bejáratnál lévő automatából, hogy felébredjek, de mivel nyerőautómatának csúfolják nem hazudtolta meg a nevét. Buktam az üdítőt és még a pénzem is elnyelte. Végül ahogy az osztályunk előtt lecsúsztam a fal mellett, hogy megvárjam az óra végét na meg Ruit, beleültem egy rágóba. És ez csupán a reggelem volt...Szóval kellett a feszültséglevezetés, így délután bementem az első szexshopba, hogy valami ígéretesnek tűnő filmmel örömet szerezhessek magamnak. A film egyébként szar volt, a második képkocka után kikapcsoltam, mivel bajszos volt a top, de ma remélem, hogy a kis csomag megmentheti a helyzetet. Öt kemény éve várok erre az estére, hogy elveszítsem a szüzességem, ha pedig ez kell hozzá ám legyen.

- Szezám tárulj! – Nyitottam ki a falat elfoglaló gardrob szekrényem egyik ajtaját, és a sok bedobált cucc majdnem kizuhant, de a ruha tömb alatt ott rejlett a kincs. Anno kicsit túlzásnak találtam a doboz tartalmát, de van rá némi esély, hogy Naonak tetszeni fog.

A macska fülek feltételével megbirkózom, de ilyen dugót ami egy cicafaroknak van álcázva még soha sem használtam. Sebaj, nem hiszem, hogy problémát jelent. Elvileg tágító, tehát mondhatjuk, hogy hasznos lesz a jelmez. Egyszer ki lehet próbálni, aztán meglátjuk mennyire örül majd neki az áldozatom.

Egy elfelejtett est (befejezett)Where stories live. Discover now