שאנל
תמיד אהבתי מתמטיקה, אולי כי מתמטיקה הייתה מלאה בעובדות, וברוב שאר המקצועות הדברים היו מבלבלים, מסובכים, ובלי תשובה אחת ברורה.
באיזשהו מובן קצת כמו החיים שלי.
לעומת זאת במתמטיקה תמיד הייתה דרך פתרון מוסברת לכל תרגיל.
לא שהתכוונתי לומר את זה למישהו, כן?
שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא איזה פריקית מוזרה שלא יודעת להביע רגשות, טוב ,לפחות לא סתם ככה, החיים הפכו אותי לכזאת, מסוגרת, אבל חזקה.
ושוב פעם, אל תבינו אותי לא נכון, יש לי אנשים שתומכים בי, כמו אחי קמרון (הלא ביולוגי), וסשה וננסי, חברותיי הטובות.
ובאיזה שהוא מובן גם ההורים המאמצים שלי, ליאם וג'וליאנה, טוב, לפחות הם מנסים.
אני יודעת שהם משתדלים להבין אותי, ולתמוך בי, אבל הם פשוט לא יכולים, בשלב הזה אני משוכנעת שאף אחד לא יכול.
נכנסתי בשער בית הספר ברוקלין, יודעת שאצטרך בקרוב מאוד להתמודד עם שיחת "אנחנו כאן עבורך" .
ואלוהים יודע שעברתי המון כאלה.
מיהרתי במסדרון בית הספר, בתקווה לא ליצור קשר עין עם אף אחד, באמת שלא היה לי כוח להתמודד עם אנשים על הבוקר.
"הו, שאנל חמודה, בדיוק מי שקיוויתי לראות", קראה מאחורי יועצת בית הספר, פרידה מורגן, בשעה שהעקבים הארוכים שלה נוקשים על רצפת המסדרון. הסתובבתי עליה בחוסר רצון, שהתפללתי שלא יהיה גלוי מדי, והכרחתי את עצמי להעלות חיוך ולהגיד "בוקר טוב, גברת מורגן", פרידה הסתכלה עליי, וחיוכה האופטימי דעך מעט, "קיוויתי שנוכל לשוחח קצת היום, שאנל", אמרה כאילו יודעת שהנושא שנדון עליו בשיחתנו, עלול להרגיז אותי, הייתה לי תחושה שהיא ממש צודקת.
"כן, בסדר", פקדתי על עצמי לומר, למרות שזה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות עכשיו.
"תבואי למשרד שלי אחרי השיעור השלישי, כבר עדכנתי את מורתך", השיבה בחיוך הקבוע שלה.
הנהנתי בחוסר רצון והמשכתי ללכת במסדרון לעבר כיתת מתמטיקה, שם התרחש השיעור הראשון שלי.
הרגשתי שהשיחה עם היועצת הולכת להיות שונה מכל שאר השיחות הצבועות של האנשים המיליונרים שלא עברו קושי יום אחד בחייהם.
השיחה הזאת הולכת לבוא עם חדשות רעות, תסמכו עליי, שנים של ניסיון, חשבתי בזמן שהתמרמרתי לעצמי כשהתיישבתי על כיסא בשורה הקדמית, בכיתת המתמטיקה.
YOU ARE READING
angel pain
Romanceשלום לכולם! זה הספר שלי, שמדבר על שאנל ולוגן. שאנל היא לוחמת, וחזקה. אבל מאחורי כל השכבות הגנה, מסתתרת ילדה קטנה ומפוחדת, שהוריה מכים אותה. שאנל היא מאומצת. במהלך הספר תגלו עוד על העבר שלה ועל דמותה. לוגן כביכול בר מזל. יש לו כמעט הכול, אבא עשיר, בי...