לוגן
"מאמן", קראתי מפתח דלת משרד המאמן, ששכן לקראת סוף המסדרון, "בוא, תיכנס לוגן". היום, אחרי שפספסתי את האימון, המאמן אמר לי לבוא אליו בשעה הרביעית, הייתה לי תחושה רעה, פספסתי לאחרונה המון אימונים, וידעתי שהמאמן הולך לנזוף בי על זה.
"אני אגש ישר לעניין" נזף בקול תוקפני מעט, "בחודש האחרון פספסת יותר מחמישה אימונים, אתה מבין מה זה אומר?" שאל בכעס גלוי, "אנחנו מול טורניר משחקים עולמי, ועכשיו אתה מתחיל להיעלם לי באימונים? רגע לפני תחילת עונת המשחקים? אתה הקוורטרבק, לעזאזל!" כמעט צעק, וגרם לי להרגיש זיק של כאב , שניערתי מעליי, "אנשים היו הורגים בשביל התפקיד שלך, ואתה אפילו לא מעריך אותו" אמר וזה כאב לי יותר ממה שזה היה אמור.
"אין יותר חיסורים או איחורים, בפעם הבאה שזה קורה אתה עף מהנבחרת כמו טיל, זה ברור לך?" קולו הקשוח נשאר, "כן, אני מבטיח" , לא יכולתי לשאת את השיחה הזאת יותר, "מה לגבי הלימודים? היועצת דיברה איתך?" אמר וקולו הקר התרכך מעט, "כן, היועצת אמרה שתלמידה תיצור איתי קשר בקרוב" .
"בסדר, עכשיו עוף מפה, אני צריך לוודא שלא יעיפו אותך מהנבחרת", "תודה המאמן" אמרתי בידיעה שזה שפגעתי בו, הכאיב לי כאילו היה אבי, באיזשהו מובן זה היה נכון, האיש הזה גידל אותי, תמך בי, והיה שם שהיה לי הכי קשה.
בקיצור כל מה שאבא שלי לא היה.
"עוף מכאן" אמר בנימה הצינית הקבועה שלי, מה שגרם לי לעלות חיוך קטן על פניי, הצדעתי לו, ויצאתי מחדר משרדו.
למה הפריקית הגאונה לא מתקשרת עליי?
ולמה זה כל כך מטריד אותי?
כאילו יד הגורל התערבה, הטלפון הנייד בכיסי צלצל, הוצאתי את הנייד מכיס הג'ינס ומספר לא מוכר הופיע על המסך.
"לוגן?" קול אישה נשמע מהצד השני, "כן?", "אני שאנל, פרידה היועצת אמרה לי להתקשר אליך" קולה נשמע כאילו זה הדבר האחרון שהיא רוצה לעשות.
ההרגשה הדדית, חמודה.
"אני לוגן, לוגן גריפין", מה יש לך? היא כבר אמרה את זה, למה אתה כל כך לחוץ מהשיחה הזאת?
"לוגן גריפין?" היא כמעט צווחה, אבל לא בצורה טובה, כאילו היא נגעלת מהקיום שלי.
וזו תחושה שהייתה זרה לי.
חוץ מאבא שלי כמובן.
"יש בעיה?" תהיתי בעלבון.
הייתה לי תחושה שיש בעיה, ולא כל כך קטנה.
גם הייתה לי תחושה שלא אגלה אותה, לפחות לא בקרוב.
או אף פעם.
אני לא יודע למה, אבל קיוויתי שזו לא תהיה האופציה השנייה.
YOU ARE READING
angel pain
Romanceשלום לכולם! זה הספר שלי, שמדבר על שאנל ולוגן. שאנל היא לוחמת, וחזקה. אבל מאחורי כל השכבות הגנה, מסתתרת ילדה קטנה ומפוחדת, שהוריה מכים אותה. שאנל היא מאומצת. במהלך הספר תגלו עוד על העבר שלה ועל דמותה. לוגן כביכול בר מזל. יש לו כמעט הכול, אבא עשיר, בי...