A nap egymást váltogatták. Mi pedig tanultunk az év végi vizsgákra, szabad időnkben Heatherrel kiszöktünk este, hogy egy kicsit kiengedjük valamilyen formában a fáradt gőzt. Remussal, Lilyvel és Perselussal rengeteget beszélünk. Egy szép májusi napsütéses napon megünnepeltük a születésnapom. Így most töltöttem be a 13-ik életévemet. Ahogy jött a melegebb idő kint kezdtünk el tanulni egy fűzfa árnyékában. A mai nap is egy volt az ilyen napok közül. Lily és Pers együtt tanultak mellettünk néha- néha besegítve nekünk az anyagban. Háttér hangként a madarak éneklése volt. Mellettünk illatosabbnál illatosabb virágok hevertek. Más más színben pompázva. Minden időszakban gyönyörű ez a hely, de a legszebb tavasszal. Boldogan tanultunk. És amikor kellett egy kis szünet megálltunk és pihentünk.
-Hihetetlen, hogy már elment egy év. 3 nap múlva lesz az év végi vizsga. Utána pedig a nyár. Pers, Heather ti mit terveztek a nyárra? -Kérdeztem kíváncsian. Lilyt tudtam, hogy mit fog csinálni hisz egy háztartásban élünk.
-Mi egy hétre elmegyünk a nagyiékhoz. Menni fogunk rengetek helyre kirándulni. -Ecsetelte Sveti.
-Én még nem tudom, de szerintem kint leszek a szokott fánál. -Motyogta Pers.
-Azért remélem majd mind találkozni fogunk. -Mosolyogva mondtam.
-Persze, hogy fogunk! -Vágta rá gondolkodás nélkül Lily.
-Nekünk el kell viselnünk Petunia viselkedését. -Sóhajtottam fel.
-Eddig is kibírtátok most is ki fogjátok. -Szólt bele Pers.
-Igen. -Mondtuk egyszerre Lilyvel.
-Azok ott a tekergők? -Hunyorítottam négy alakra.
-Hol? -Kezdett el körbe nézni Sveti hátha meglátja.
-Arra. -Bök a fejével az irányba Perselus.
A négy fiú nem messze tőlünk leült és beszélgetésbe kezdett. Egyedül Remus láttam könyvel a kezében. Mosolyogva figyeltem. Mellettem észre se vettem, hogy Heather és Lily egymásra néz mintha mindent tudnának. Perselus pedig kisebb mosollyal figyel. Néztem a fiút. Ahogy bele merült a könyvbe, amikor pillanatnyilag össze ráncolja a szemöldökét amikor nem hagyják tanulni. De legtöbbször nyugodt arcát. Mintha megbabonáztak volna. Mindenki tanult tovább néha beszélgettünk, de halk pusmogásunk hangja hallattszódott. Vacsoránál mentünk be. És ott külön váltunk három fele. Mi mentünk a hugrabug asztalhoz. Perselus a mardekárhoz míg Lils a griffendélhez.
Sok finom étel jelent meg az asztalon. El vettem egy kis gyümölcs salátát. Remussal megbeszéltük, hogy tartani fogjuk a kapcsolatot és írni fogunk a másiknak. Éreztem tekintetét hátamon. Amit már ez alatt az idő alatt egészen megszoktam. Ahogy elfogyasztottuk a vacsoránkat elhagytuk a nagytermet.
Este a klubszoba egyik nyitott ablakán ahol most gyönyörűen nőttek a pitypangok és gyermek lánc füvek. Körbe néztünk a sötét helyiségbe felvettük az animágus alakunkat és kimentünk az illatos szép virágok közé. A csillagok gyönyörűen ragyogtak. A hold az ég tetején függeszkedett. Nem volt teli hold. Ez inkább félhold volt. Elvétve egy egy tücsök ciripelését hallottuk, de jobban lekötött minket a gyönyörű égbolt. Tudtuk, hogy kisebb időre ez volt az utolsó alkalom amikor ily módon nézhettünk csillagot. Hiányozni fog ez.
Mikor fáradtak lettünk elmentünk lefeküdni aludni.
>>>>>>>>>>
Ma van a vizsga napja bájitaltannal kezdünk. Beültünk a nagy terembe ahol rengeteg pad volt egyesével. Mindegyik padon rajta volt az írásbeli része. Lumpscluk professzor elmagyarázta a szabályokat majd mindenki neki állt az íráshoz. Szépen lassan elkezdtem átolvasni a kérdéseket. És rá kellett jöjjek még se lesz olyan nehéz. Szépen és olvashatóan elkezdtem leírni a válaszokat. Közben néha fel- fel pillantva. Óra végénél be kellett adnunk és kimenni.
Egy pár perces szünet után McGalagony behívott minket és elkezdődhetett az átváltozástan vizsgája is. Óra óra után jött közben pár percnyi pihenővel.
Vacsorához meg könnyebbülve ültünk le. Dumbledor professzor mondott egy beszédet. Amiben kihirdette a nyertes házat akié lesz a ház kupa. És a kviddics kupát is.
-A ház versenyt a Griffendél csapat nyerte el. -Minden helyen ellepték a piros és arany oroszlán jellel ellátott jelek. -A kviddics kupát a Hugrabug csapat nyerte el. -Majd egy arany kupa megjelent az asztalunk közepén. -Jó étvágyat kívánok nektek. -Majd az asztalon több és díszesebb étel jelent meg. Ez volt az itt lévő utolsó nyaram mert holnap reggel indulunk haza. Még sok információt kaptunk.
Fáradtan dőltünk be az ágyunkba. Az eredményeket csak nyár folyamán fogjuk megkapni így amiatt nem kell aggódnunk. Gondolatok közt aludtam el.
Másnap reggel reggeli után kellett elmenjünk egy kis időre. A vörös vonatnál megálltunk és felszálltunk rá. Egy üres kabint elfoglaltunk. És meséltünk egymásnak kinek, hogy s mint ment. Amikor 11-et ütött az óra a mozdony sípolva indult el a roxfortól. Már csak távolodó alakját láttam. Elértünk egy zöld rétre. Pár órás úton el vettem Achellest akit az ölembe tettem. Közben pedig a táj nézése közben elaludtam.
>>>>>>>>>>>
Legközelebb már csak akkor keltem fel amikor a vonat lassítani kezdett majd megállt. Már mugli ruhában voltam a többiekkel együtt. Megvártuk míg leszálltak majd mi is leszállingóztunk. A nagy tömegben megláttam Remus aki a szemével pillantgat körbe. Gyorsan oda mentem hozzá.
-Szia Remus. Jó nyarat kívánok. -Öleltem meg.
-Neked is Elly. -Majd elengedett. És egy mosoly után vissza mentem Lilyhez.
Mindenkit akivel jóban vagyok megöleltem. A barátaimmal meg megígértettem, hogy írni fogunk mindig egymásnak. Csomagjainkat tolva mentünk ki a 9¾ vágányról. Újra a sima varázstalan emberek közt voltunk. Nem messze megláttuk anyáékat. Petunia nélkül. Mikor oda értünk hozzájuk én anyát ölelgettem meg elsőnek majd apát is. A házunkhoz vezető úton elmeséltük a Roxfortos évünket egymás szavába vágva.
Megálltunk a házunk előtt. Boldogan mentem be a szobámba. Egyből elterültem az ágyamon. Hiányzott már itthon lenni. Lementem a csomagjaimért és a nehéz bőröndből a szobámba elkezdtem kipakolni. A képeket hoztam el. Szülinapomra kapott képet nézegettem amin Remussal vagyok. A másik képen amikor pedig egy szép csoportképünk van. Remustól kapott szép karkötőt levettem a kezemről. A valentin napra kapott virágot és képeslapot kitettem. A ruhákat pedig a szekrénybe tettem.
Vacsoránál jó volt újra anyu főztjét enni. Boldogan tömtem magamba. Amikor végeztem felfutottam a szobámba és mindenkinek írtam levelet. Még gyorsan lefürödtem majd az ablakomból a csillagos eget kémlelve aludtam el.
ESTÁS LEYENDO
Hold fénye (Remus Lupin fanfiction)
RomanceHi guys! Köszöntelek ide tévedt olvasó! Mint a címből lehet látni egy ez Remus Lupinos fancfiction. Van pár kitalált karaktár. Jó olvasást hozzá! Van néhány kitalált helyzet de remélem így is tetszeni fog.