A roxfort falai közt jó volt újra lenni, a megszokott környezet, a megszokott emberek kivéve az elsősök, rengeteg elveszett elsőst láttam aki nagyon sokszor össze vissza pillantott, az első héten mint prefrektus, rengetegszer jöttek hozzám az elsősök, hogy valami bajuk van, akiken szívesen segítettem, sőt volt olyan is, hogy elmentem mesélni neki valami történetet, hogy megnyugodjon. Azóta eltelt egy kisebb idő, pontosabban kettő hete járunk az iskolába. Ma lesz holdtölte, ami pont kapóra jött, mivel én leszek ma a folyosó ügyeletes így feltűnés mentesen ki tudom őket engedni, majd amikor én is végeztem el tudok menni én is segíteni Remusnak és a fiúknak.
Este az utolsó kint lévő hugrabugos gyerekkel mentem vissza aki elveszett, mert még nem szokta meg a helyet, majd a klubhelyiségbe egy jó éjt után elküldtem aludni, majd körbe jártam párszor a kastélyt, majd feltűnés mentesen elmentem a furia fűzhöz, aminek neki dobtam egy kavicsot, mely eltalált egy kiálló görcsöt amivel lebénult pár percre. gyorsan befutottam a szűkös alagútba, majd felvettem a fehér róka alakom, bent kész káosz uralkodott, szó szerint Remus tombolt, ágas pedig szarvaival próbálta leállítani, oda futottam apró állatként, és mikor észre vett, megszagolt, mire nyugodtabb lett kicsit, ezek után könnyebben ment a teliholdat kibírni. Néha oda mentem hozzá és kicsit segítettem nyugton maradni, de azon kívül ez az éjjel sokkal könnyebb volt mint a többi, valahogy nyugodtabb.
Nehezen, de eljött végre a nap kelte, majd elkezdett Remus vissza változni, de a tombolása az éjszaka elején, nagyon kimeríthette, meg még így is sok sérülése lett, Ágas lepihent Remus mögé amire rá tudott dőlni, én elfordultam mert még mindig az átváltozás alatt, a ruhái leszakadnak, szemem eltakartam a farkammal majd oda mentem és a mellkasára másztam, hogy kicsit melegítsem, a fejem a nyakánál volt, félig elterültem a farkamat pedig a nyakához tettem. Lefele soha nem néztem, csak fel Ágasra és Remusra, mellettem még Sirius is ráfeküdt Remusra, hogy melegítse, Peter pedig a kezén volt. Így vártunk pár percet, hogy tudjon lélekerőt gyűjteni arra, hogy felálljon. Mikor már elkezdett mocorogni mindenki segített neki, és immár ruhástól, elindultunk a javasszonyhoz. A fiúkat elküldtem, hogy pihenjenek egy kicsit és jöjjenek vissza később, én pedig bementem a félig álomban lévő Remussal. Lefektettem az egyik ágyra, majd elindultam volna szólni Madam Promfreynak, hogy beteg van, megfogta a kezem.
-Ne menj kérlek el. -Hangja erőtlen és halk volt.
-Itt maradok ameddig tudok, de szólnom kell, hogy el tudjanak látni téged. -Mondtam halkan. Mire elengedte a kezem és szólhattam Promfreynak. Bekopogtam az ajtaján.
-Jó reggelt Madam Promfrey. Itt van Remus Lupin pár sérüléssel.
-El felejtettem, hogy ma az a nap van. -Csapott a fejére. Mire csak bólogattam. -Gondolom, te tudtad eddig is, hogy mi, hiszen a barátnőjének csak elmondta volna.
-Öhm, igen tudom, de nem vagyok a barátnője. -Vakartam kínosan a tarkóm.
-Bocsánat kedves azt hittem. -Szabadkozott.
-Nem baj, de Remus.
-Mivel már vagy olyan szinten megengedem, hogy te csináld meg neki. -Mosolygott a nő mire, hálákodva köszöntem meg neki a lehetőséget majd vissza mentem Remushoz, és lassan elkezdtem az apróbb karcolásokkal a kezén, majd a pólója alatti sebet akartam ellátni, ami nehezebb feladatnak bizonyult. Felhúztam a pólót, majd a nagy karmolás nyomra tettem a kezem, kifertőtlenítettem, lekentem egy gyógyító krémmel majd egy üvegcsében lévő szérumot letettem az asztalra, hogy majd azt be kell vennie mikor felkel.
-El...Elly... annyira... szeretlek. -Suttogta álmába. Mire felvont szemöldökkel néztem rá, nem tudtam mit tegyek ezért csak azt tettem amit éreztem, hogy tennem kell.
-Én is szeretlek Remus. -Majd lehajoltam és a kicsit forró homlokára adtam egy puszit, majd a takaróval betakartam és elhúztam az ágy körül lévő függönyt, hogy nyugodtan tudjon aludni, sietve mentem fel a szobába, majd vettem elő a mai napra szükséges könyveket, adom az eget, hogy ma nincs első órám. Lementem a nagyterembe és leültem a griffendéles asztalhoz Peter mellé, velem szembe pedig James volt, egyik oldalán Sirius másikon pedig Lily.
-Volt valami a gyengélkedőn? -Kérdezte felvont szemöldökkel Lily.
-Hát ezt nem tudom minek nevezhetném, igazából Madam Promfrey megengedte, hogy én kössem be Remus sebeit. -Nyögtem ki nagy nehezen.
-De akkor nem lennél vörös. -Tapintott a lényegre Sirius.
-Azt mondta, hogy szeret, miközben aludt én pedig azt mondtam, hogy én is persze én csak barátira gondoltam. -Egyre halkabban beszéltem a mondat végére.
-Végre. -Emelte az égbe a kezeit James és Sirius.
-Kinek akarsz te amúgy hazudni. -Számon kérő tekintettel méregetett James.
-Miért is? -Néztem rájuk hülyén.
-Mindenki tudja, hogy oda vagytok a másikért, meg akkor nem történt volna meg többször is az ami,és te is tudod nagyon jól mire célzok. -Igen értettem, hogy mire céloz, a majdnem csókra.
-Talán szerelmes vagyok Remusba. -Sóhajtottam fel.
-Csak talán? -Húzta fel mellettem szemöldökét Peter.
-Biztos. -Javítottam ki magam. -Így jobb? -Néztem rájuk mire elégedetten vigyorogtak. Kinyújtottam rájuk a nyelvem. -Nem órára kéne mennetek.
-Sajnos nekünk nem, nincs első órába ma jóslástan, de sajnos számisztika van Lilynek. -Mosolygott James, olyan volt mint aki a föld felett lebegne a fellegekben, ha már csak a nővéremre gondol.
-Én megyek Remushoz, ő alvó állapotban jobb társaság mint ti. -Majd felálltam és vissza mentem alvó barátunkhoz. Megfogtam a kezét és vele voltam addig ameddig órára kell mennem, a fejem lehajtottam a kezére, majd pihentem, talán egy fél órára el is aludtam, mert mocorgás érzékeltem és azt, hogy a kezem megszorítják. -Remus? -Néztem a fiúra. De nem kelt fel, csak kicsit pozíciót váltott. Az órára pillantottam majd észre vettem, hogy ideje lenne órára mennem. Gyorsan felálltam össze szedtem a könyveket, majd adtam megint egy puszit Remusnak és elmentem órára.
DU LIEST GERADE
Hold fénye (Remus Lupin fanfiction)
RomantikHi guys! Köszöntelek ide tévedt olvasó! Mint a címből lehet látni egy ez Remus Lupinos fancfiction. Van pár kitalált karaktár. Jó olvasást hozzá! Van néhány kitalált helyzet de remélem így is tetszeni fog.