Kita masuk lanjut aja lain kali ujarnya memujuk keras omega itu. Doyoung tetap tidak peduli. " Tapi aku mahu sekarang dan terjadilah mereka berdua bermain didalam hujan.
Sudah lama berada dibawah hujan Jaehyun mendekati omega itu. " Ini udah lama kita masuk ujarnya memujuk omega itu.
Doyoung mengelus permukaan wajah Jaehyun. " Terima kasih kerana mahu bersamaku menikmati titisan hujan ini aku tidak akan melupakanya.
" Auchh.. suara bersin Jaehyun terdengar itu membuat doyoung merasa bersalah. Air hangat didalam mangkuk besar dan tuala dipulas dilap ke tubuh Jaehyun.
" Maafkan cintamu kerana membuat sayang jadi sakit begini. Jaehyun mengeleng tidak tangan omega itu dikucup. " bukan salahmu aku sendiri mahu.
Mangkuk besar yang berisi tuala badan jaehyun itu diangkat untuk membawa turun tapi panggilan yang datang di hp jaehyun membuatkan dia berhenti.
Lover ❤️
Butang hijau lantas ditekan menyambut. " Sayang maaf aku lambat membalas pesanan kamu.
Doyoung menghembus nafas perlahan sebelum menjawab. " maaf ini aku, dia sudah tertidur apa bisa kamu menghubunginya esok pagi ujarnya.
" Maaf menganggumu. Doyoung sebenarnya kecewa tapi gadis itu tetap salah satu kebahagian alpha yang dicintainya.
" Tidak mengapa aku faham dan aku mengerti dia menyukaimu. Rose park kembalilah padanya aku akan mengembalikan milikmu.
" Mama apa melihat doyoung ujar Jaehyun yang baru turun. Omega berusia itu hanya menunjuk kearah dapur.
Kamu sudah bangun ujarnya pada alpha itu didekati tubuh tampan itu dahi alpha itu dirasa. " Panasmu sudah turun sayang ujarnya gembira.
Jaehyun yang hanya melihat mengeleng kecil wajah omega itu sangatlah comot. Pipi manis omeganya dilap kecil melihat ada putih tepung disana .
" kenapa muka kamu putih begini ujarnya. Gummy smile itu muncul diwajah omega manis itu. " Aku mahu membuat pancake madu untukmu kata mama kamu sakit suka makan begini.
Sekarang mereka berdua sama-sama membuat pancake itu suara ketawa mereka dari arah dapur membuat kedua yang berusia itu tersenyum sendiri.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALPHA PRECIOUS LOVER
Fanfiction🍁Jaedo shipper 🍁 TOP = JUNG JAEHYUN BOTTOM = KIM DOYOUNG OMEGAVERSE