Pipi lebam itu ditatap. Doyoung menangis apabila alpha itu semalam meninggalkan dirinya pergi begitu sahaja setelah menambah luka.
" Mungkin lo perlu tahu satu hal. Walaupun lo buat semuanya untuk buat gue lupa sama dia! itu ngakk mungkin kerna hati gue sentiasa ingat dan rasa cinta itu buat dia dan bukan lo yang berdiri dihadapan gue.
Kim doyoung lo harus dapati dia mana mungkin udah yerah diri Jung Jaehyun itu suami kamu yang sah dan alphamu . Wajah yang dipantul cermin bertekad untuk mendapati sosok alpha.
Jaehyun hanya menyemak beberapa dokumen yang diserah oleh pengawainya tadi. Ketukkan kecil pintu ruangan pejabat itu membuatkan dia berhenti dan memasang senyuman melihat kelibat itu.
" kamu udah makan siang ? Kalau belum apa bisa aku mengajak kamu bersama soal gadis itu ceria.
" Kalau buat kamu semuanya boleh. Dokumen tadi ditinggalkan memasang kembali blazer yang digunakan tadi.
Jaehyun senang bisa memiliki waktu bersama kekasihnya. Rose seorang gadis yang sangat cantik dan berwatakan sempurna baginya tapi ibunya tidak mensetujui disebabkan sesuatu yang tidak dia ketahui.
" Semalam aku hubungi kamu ngak diangkat kenapa? Ujar gadis itu kepada Jaehyun. Jaehyun yang ditanya hanya mengeluh lemah.
" Hp aku rosak sayang terjatuh. Rambut panjang yang menganggu penglihatannya diselit dipinggir telinga.
Doyoung yang melihat agenda tersebut tidak dapat menahan lagi langkah kaki cepat mendekati kearah meja itu.
" Pemandangan indah banget ia sayang ujar seseorang yang sangat dikenali oleh Jaehyun suara itu.
Mata mereka bertembung senyuman miris yang dilemparkan oleh doyoung pada alpha itu. Gadis yang berada dihadapanya ditatap tajam.
" Memang gadis zaman sekarang lebih suka berdampingan dengan milik orang ia ujar besar mengundang perhatian orang disana.
Rose mengerut tidak mengerti wajah manis dipandang penuh dengan kerutan. " Maaf apa maksud kamu? Tertawa doyoung apabila ditanya kepala cepat memutar kearah Jaehyun.
" Jung Jaehyun suamiku dan alphaku dan lupa mengenalkan diri aku isterinya Jung doyoung dan omeganya.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALPHA PRECIOUS LOVER
Fanfiction🍁Jaedo shipper 🍁 TOP = JUNG JAEHYUN BOTTOM = KIM DOYOUNG OMEGAVERSE