🍁

142 6 0
                                    

Selama dua tahun mencari omega itu tapi hasilnya tetap tiada. Mata hazel itu memandang kearah cahaya bulan.

" Bagaimana khabarmu baik-baik saja Ujarnya memandang sinaran bulan itu.

Jika difikirkan lagi disinilah omeganya meminta dirinya, menyatakan perasaaan cinta meskipun dalam keadaan berbohong.

Jung Doyoung kembalilah aku merindukan senyuman manismu, candaan dan panggilan sayang yang kau ucapkan desis hatinya.

Di sebuah tempat omega manis itu memandang jalan kota yang ditempatinya selama dua bulan.

" Masih lagi memikirkan dirinya ujar salah satu alpha yang dekat dengan dirinya. Doyoung menoleh dan mengangguk kecil..

" mungkin sahaja dia juga memikirkan dirimu. Doyoung ketawa mendengar ucapan alpha itu.

" Semua itu tidak akan pernah terjadi. Sekarang aku yakin dia bahagia disana kerana seorang yang sudah dia inginkan bersamanya.

" Jika dia sudah menemui kebahagian nya mengapa kamu tidak mencari itu untuk dirimu. menyerah sebuah tin minuman pada omega itu.

" kamu benar Rowoon ini masanya aku menemui kebahagianku. Cincin pernikahan yang tidak pernah dibuka itu ditanggalkan tersenyum dirinya.

" Aku juga sentiasa berada disisimu sehingga kebahagianmu tiba mengelus rambut omega itu.

" Terima kasih Rowoon kerana kamu sentiasa menjadi pendengar yang baik untuk-Ku.

" kamu tahu jadualku penuh memangnya kamu tidak bisa menungguku pulang dari pejabat terlebih dahulu

Gadis itu mendengus kesal mendengar tunangannya. " tapi itu merek satunya yang ada mana mungkin aku melepaskan untuk yang lain.

Jaehyun hanya terdiam malas untuk berdebat dengan gadis itu. Semenjak hubungan mereka direstu oleh kedua orangtuanya gadis itu berubah.

" Aku faham kamu mahu itu menjadi milikmu tapi kamu juga perlu faham aku ini mempunyai tanggungjawab pada syarikat mana bisa perjanjianku dibatalkan sesukahati ya.

" Jae kenapa sih? Memangnya perjanjian kamu itu lebih penting dari aku? Kamu itu tunangku kemahuan ku juga tanggungjawabmu.

ALPHA PRECIOUS LOVERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang