🍁

116 4 0
                                    

Penerbangan ke China selama lima jam itu juga berakhir. Badan kedua mereka begitu penat kerana terlalu lama duduk.

Bagasi doyoung diheret oleh Rowoon. Doyoung tersenyum melihat wajah kesal alpha itu.  " Itu bayaran yang perlu kamu berikan atas bantuku.

" Baiklah princessku, ada yang ingin kamu mahu sebelum kita sampai ke hotel yang telah ditempah untuk kita.

Doyoung hanya menjeling tajam." Milk shake bolehkan aku teringin Ujarnya manja kepada alpha itu.

" Jika begitu kita berehat terlebih dahulu. Bagasi tadi diletak kedalam taksi menuju hotel yang akan mereka tinggal.

" Tuan Jung terima kasih telah memilih hotel kami sebagai acara yang tuan Jung adakan pengawai itu menghulur tangan.

" Bukan apa-apa ini juga salah satu untuk mengeratkan lagi hubungan antara aku partners berkerjasama disyarikatku dan harap kamu memberi yang terbaik untuk tertamu yang hadiri.

Habis membincangkan tentang berkerjaan alpha itu membawa diri. Hp yang berada disaku diambil. " Papa aku sudah melakukan semuanya yang sudah kita bicarakan.

Suara marah gadis  tunangnya tidak dihiraukan. "aku perlu berehat sebelum majlis dimulakan.

" Eh rowoon Apa kamu mahu aku ini mati kerana penat melayani perilaku gilamu marah omega itu apabila alpha itu berlari meninggalkan dirinya.

" Princessku kamu juga harus bersemangat mungkin dengan begini tubuh lemahmu akan lebih sihat. Mereka bertengkar kecil sehingga membuat para pengujung hotel tertawa.

" Memangnya tubuhku ini kelihatan tidak sihat haa'h marahnya memukul kepala alpha itu. Rowoon hanya mengaduh kecil.

" Eh kelinci manis yang galak jangan dipukul kamu mahu aku ini bodoh ketika berjumpa dengan rakan kerja papa!

" Kamu itu memang bodoh tahu mana Ada pintarnya? Baru sahaja dia ingin memukul pintu lift yang mereka tunggu tadi terbuka.

Rowoon segera masuk. Tapi tidak dengan doyoung matanya membulat memandang wajahnya yang berada dihadapanya dan begitu juga mata hazel itu.

ALPHA PRECIOUS LOVERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang