🍁

140 5 0
                                    

" Mama beritahu doyoung aku keluar sekejap. Jaehyun memandu mobil miliknya keluar menuju airport.

" Terima kasih untuk semuanya jung jaehyun Bagasi itu ditarik menuju penerbangan ramai para penumpang mengisi kerusi kepalanya menoleh kearah luar jendela.

" Sayang kamu kembali ujarnya memeluk tubuh gadis itu. Jaehyun turut memasuki Bagasi gadis itu kedalam Bonet mobil wajah gadis itu ditatap.

" Akhirnya kita bisa bersama ujar gadis itu memeluk lengan jaehyun. Alpha itu hanya mengerut dahi mendengar bicara gadis itu.

Selesai makan bersama dan menghantar gadis itu pulang dia terus pulang mengingatkan hari sudan berganti petang. " Doyoung aku pulang ujarnya apabila tidak melihat kelibat omega itu yang selalu menyapa dengan senyum.

Puan Jung hanya berdiam diri. Jaehyun melabuhkan duduk disamping ibunya.

" Mama doyoung ada bilang mahu keluar tadi? Ujarnya mencari kelibat itu tiada.

Surat khabar yang dibaca oleh Tuan Jung ditutup. " Jaehyun besok bawa rose park kesini ada sesuatu yang perlu dibincangkan.

Jaehyun mengeluh kecil. " Mahu bincang Apa lagi papa? Memangnya kalau aku bawa nanti bisa menyakiti doyoung.

" Tidak perlu memikirkan doyoung lagi. Besok kamu bawa kekasihmu kesini mama dan papa ingin menanyai tentang pernikahan kamu berdua agar senang dilangsungkan.

Jaehyun semakin tidak mengerti kenapa tiba-Tiba kedua orangtuanya bisa melakukan omeganya seperti tidak berhak membuat keputusan.

" Papa, mama aku juga perlu meminta daripada doyoung persetujuan. Ujarnya lemah. Satu sampul surat coklat diserahkan kepada dirinya.

" Doyoung mensetujui semuanya jaehyun berbahagialah itu yang dia mahu. Jaehyun seakan merasa sesuatu pantas sampul tadi diambil dan memasuki kamar mereka.

Almari yang berisi pakaian omega itu dibuka tiada sehelai pun tertinggal ruangan itu kosong. Bilik mandi dan balkoni yang menjadi
Kegemaran omega itu melihat bulan juga tidak ada disitu.

Sehingga dirinya melihat sebuah baldu dihadapan cermin yang selalu menyimpan barangan omega itu.

Seutas rantai yang terukir namanya disitu dan gabungan daripada nama omega tersebut. "JAEDO..

ALPHA PRECIOUS LOVERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang