Jung Jaehyun yang sejak tadi menunggu omega itu tersenyum melihat kedatangan yang ditunggunya.
" Katakan apa keperluanmu ujar omega itu. Tanpa memandang wajah tampan Jaehyun. Melihat perilaku itu tentu sahaja bibirnya yang mengukir senyuman tadi menghilang perlahan.
" Aku mahu kamu mengikuti aku pulang dan lupakan sahaja brengsek yang bersamamu tadi kerana kamu itu masih omegaku.
Doyoung menatap tajam kearah wajah tampan itu dengan keliru."Tuan muda Jung apa kamu lupa kita ini sudah lama terpisah dan mengenai penceraian lebih baik dipercepatkan sahaja.
Kaki tadi memusing untuk pergi terhalang kerana tarikkan kuat dari alpha tadi membuatkan dia Kembali berhadapan ke wajah itu. " berapa kali yang perlu aku ulangi Doyoung Jung kamu itu omegaku dan penceraian aku tidak pernah terfikir!
Tangan Jaehyun yang menyentuh perlenganya dihempas kasar. " Aku tidak mahu kembali padamu dan pencerai jalan terbaik untuk hubungan yang ngakk jelas ini.
"Pencerai jalan terbaik katamu. Tubuh omega itu dirangkul kepalanya menunduk mencium bibir manis itu walaupun dipukul oleh penerima tetap sahaja diteruskan sehingga bibirnya digigit oleh omega tadi.
Jarinya menyentuh permukaan bibirnya darah kerana gigitan tadi itu dipandang. " Manis masih sama ujarnya menatap kearah omega tadi.
Doyoung yang mendengarkan bicara alpha itu terasa sakit. tangan miliknya dilayangkan pada permukaan tampan itu. " Brengsek memang aku ini barangan yang kau dapati ketika mahu ujar dengan mata yang panas.
Pipi itu terasa panas. Jaehyun memegang ke pipinya yang ditampar tadi lalu menatap kembali kearah mata almond itu.
" Gigitan dan sekarang tamparan ujarnya pada omega itu. " Doyoung Jung apa kamu berubah menjadi kasar kerana untuk menarik perhatianku lagi dengan cara begini.
" Perhatianmu mimpi sahaja, Dengar Jung Jaehyun aku tidak akan pernah kembali padamu.
" Baiklah jika itu keputusanmu. Alpha tadi melangkah maju ke wajah doyoung dan membisik sesuatu membuatkan mata almond itu membulat.
" Persiapkan pada alpha brengsek itu untuk hal terburuk mendatang kerana merebut milik seorang Jung disini dan aku yakin kamu akan datang kembali pada-Ku dengan kakimu sendiri Doyoung Kim ujar tersenyum licik kearah omega itu.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALPHA PRECIOUS LOVER
Fanfiction🍁Jaedo shipper 🍁 TOP = JUNG JAEHYUN BOTTOM = KIM DOYOUNG OMEGAVERSE