Kepada, Alphaku Jung Jaehyun.
Jika kamu membuka surat ini semestinya aku tidak lagi berada disisimu. " Sayangku apa harimu indah jika tiada aku disisi semestinya indah bukan tapi tidak dengan aku.
Jung Doyoung adalah nama yang selalu ingin aku sandangkan tapi malah membuat dirimu terluka. Maafkan aku sayang kerana membuatmu menderita mungkin harimu bersamaku adalah waktu yang terburuk buatmu tapi bukan untukku.
Aku berterima kasih atas segalanya yang kau lakukan untukku walaupun terpaksa. Jaehyun kamu tahu waktu bersamamu bagaikan mimpi buatku jika aku mempunyai kuasa maka aku akan memilih selalu berhenti ditempat yang sama berada disampingmu.Aku sungguh mencintaimu tapi aku mengerti kalau aku bertahan mungkin luka dihatiku ini semakin menambah jadi aku berhenti mengejar dirimu berbahagialah bersama kekasihmu .aku menerima asalkan kau bahagia. Jaehyun aku sungguh ingin memilikimu tapi aku tidak mahu menambah luka dihatimu saat aku menulis ini hatiku bagaikan diremuk.
Sudah cuba bertahan untuk kita tapi perjuangan juga tahu akhirnya makanya aku mengambil sesuatu Yang selalu disampaikan cinta tidak harus saling miliki bukan.
Terima kasih sekali lagi. Jung Jaehyun aku sentiasa mendoakan kebahagian buatmu.semoga harimu lebih indah bersamanya berbanding denganku dan aku ingin mengatakan aku mencintaimu Jung Jaehyun.
Jung Doyoung pasangan sebentarmu.
Daripada: Kim Doyoung.Selepas membaca isi surat itu airmata milik jaehyun jatuh. Memang mengapa hatinya terasa sakit bukankah omega itu bukan siapa2 dihatinya.
Langkahnya laju menurun tangan kunci mobil itu diambil laju. Satu-satunya yang ingin dia dapati sekarang ada omeganya. " Maafkan aku terlambat menyadari bahwa kamu selalu yang berada dihatiku.
Rumah mewah itu ditatap sepi gantung dijual disana membuatkan hatinya tidak senang. " Hello John tolong aku mencari doyoung!
John hanya menjauh hp itu sebelum menyakitkan cuping. " Jae Memangnya kemana omegamu, Apa aku ini pengawalnya.
Dia pergi meninggalkan aku sendiri disini Ujarnya lemah duduk didalam mobil. Nombormya tidak bisa di hubungi jadi tolong cari dia untuku.
KAMU SEDANG MEMBACA
ALPHA PRECIOUS LOVER
Fanfiction🍁Jaedo shipper 🍁 TOP = JUNG JAEHYUN BOTTOM = KIM DOYOUNG OMEGAVERSE