" Wahai kelinciku manis dan paling kusayangi apa kamu terus disana?. ujarnya menatap binggung tanpa menunggu dia menarik pergelangan tangan omega itu.
Jaehyun menoleh kearah samping melihat seorang alpha yang memangil omega itu dengan sebutan manja.
Doyoung menelan air liur sendiri apabila terasa seseorang yang menatapnya dengan tajam. Sepanjang berada didalam lift doyoung hanya mendiamkan diri dan mendengar cerita rowoon.
" Bunny apa kamu kurang tenaga untuk membalas pertanyaanku menunduk mendekat kearah wajah manis itu.
Doyoung terus menolak lembut kepala rowoon. " Nanti aku jawap sekrang bisa bibirmu ini diam Ujarnya dalam nada menekan.
Jaehyun yang berada dihadapan itu sungguh ingin menoleh dan memeluk tubuh omega itu. hatinya terluka apabila omega itu memilih tidak mengenalinya.
Tiba sahaja di tingkat yang ditekan tadi rowoon dan doyoung meminta laluan untuk keluar. " Bisa keluar duluan aku ingin mengangkat koper besar milik manisku ujar rowoon membuatkan doyoung merenung tajam.
Baru sahaja doyoung ingin pergi melalui alpha itu satu bisikkan dicupingnya membuatkan dirinya mendonggak memandang kearah bicara.
" Kamu milikku Jung Doyoung..
Setelah perjumpaan tadi antaranya dan omega itu tubuh penatnya direbahkan keatas ranjang. Syling putih itu dipandang masih teringat akan perbicaraan alpha itu pada omeganya.
" Aku tidak pernah melepaskanmu untuk dia Jung Doyoung. Kalung yang berada dilehernya dipegang.
" kamu milikku hingga akhirnya kerana sekali kamu menyandang nama keluargaku sampai akhir hayat kamu akan mengunakan.
Doyoung sebenarnya ragu mahu mengikuti langkah rowoon kerana alpha yang pernah dia menjadi separuh hatinya kemungkinan besar turut disana.
" Bunny kamu bisa memaut lengan perkasaku ini jika tidak nyaman ujarnya. Doyoung dengan pantas memaut. " terima kasih ujarnya dicuping rowoon.
" kasihmu diterima bunny..
Sepanjang majlis doyoung hanya mengikut kemana perginya alpha itu. Setiap kali orang menanyakan tentang dirinya rowoon akan mengatakan dirinya adalah tunangannya.
" Manis sekali sesuai untukmu, dan kamu juga beruntung memilik alpha yang baik seperti rowoon kim ujar salah seorang yang berada disana.
" Oh ia, apa kamu sudah menjumpai orang yang menganjurkan pesta ini. Rowoon hanya mengeleng kecil.
" Itu dia Tuan Jung Jaehyun..
KAMU SEDANG MEMBACA
ALPHA PRECIOUS LOVER
Fanfiction🍁Jaedo shipper 🍁 TOP = JUNG JAEHYUN BOTTOM = KIM DOYOUNG OMEGAVERSE