&
Okula ilk girdiğinde dikkatini çeken şey etrafın fazla süslü ve ışıklandırmalı olmasıydı. Ona göre bu denli bir parlaklık gereksizdi fakat meraklı bakışlarını dizginleyerek yanından geçmekte olan bir çocuğu durdurdu. "Afedersin, müdürün odası neredeydi?"
Onu süzen bakışlara aldanmadan cevap bekliyordu, karşısındaki çocuğun görümünün sertliğinden dolayı onun bir alfa olduğunu anlamıştı fakat anlamamazlıktan geliyordu. "İkinci kat, sağa döndüğünde görürsün."
Jungkook teşekkür anlamında başını sallayıp yoluna devam etmek için hareketleneceği sırada alfa onu kolundan tutuyor ve niyetini belli eder şekilde konuşuyordu. "Okula yeni mi geldin?"
"Öyle." Dedi Jungkook bu durumdan rahatsız olmuşcasına, kendisi görünüş olarak bir omegaya benzese de daha ilk dakikalardan niyeti dikkat çekmek değildi. Bu yüzden kolunu alfanın elinden kurtarak yoluna devam etti.
Hızlıca ikinci kata çıkarak kapıların önündeki yazılara baka baka müdürün odasını buldu ve kapıyı çalarak içeri girdi. Okul o kadar büyüktü ki odayı bulması biraz zaman almıştı.
Müdür olan alfa gözlüklerinin arkasından ilgisizce Jungkook'a bakarak karşısındaki omega olduğunu düşündüğü çocuğu süzerek başını kendince salladı. "Okulda yeni misin?"
"Az önce ilk girişimi yaptım. Kaydımın olması lazım, sınıfımı söyleseniz kâfi."
Birinci kural; kendini normal hayattan olduğuna inandır.
"Oh, pekâlâ."
Müdür çerçeveli gözlüklerinin ardından Jungkook'a kısa bir bakış daha atarak büyük ekrana çevirdi gözlerini. Feromon konusunda Jungkook dikkat çekmediği için şükrediyordu fakat ona soracak olurlarsa bastırıcı kullandığını söyleyecekti.
"Başarılısın anlaşılan, ve bir de dövüş sanatları?"
Müdür şaşkınlıkla karşısındaki çocuğa baktı. Bir omeganın dövüş sanatlarıyla ilgilendiği görülen bir şey değildi buralarda. Bu nedenle ifadesini düzeltmekte biraz zorlansa da kendisine engel olabilmişti. "Bu kraliyet ailesinin ilgisini çekecek." Diye mırıldandı kendince.
Jungkook duyduğu şeyle yüzüne yalandan bir şaşkınlık ifadesi takınarak konuştu. "Bu ne demek oluyor?"
"Kraliyet ailesi ön yargılara karşı çıkma amacıyla bir çok etkinlik düzenliyor. Maksat toplumun kesimlerini birbirinden ayırmamak. Ve bilirsin, buralarda da bir omeganın dövüşle ilgilenmesi çok nadirdir. Bu sebeple gerek toplumda, gerekse saray halkı tarafından epey dikkat çekeceksin."
Dudaklarını büzerek başını salladı Jungkook. Müdürün ekrana tekrar döndüğünü hissettiğinde ise dişlerini sıkarak lenslerin altındaki irislerinden keskin bir parlaklık geçmesine izin verdi. Siktiğimin insanları bir iftira için toplumu güzelce ayırabiliyorken, konu kendi halkı olduğunda nasıl da barışçıl olabiliyor.
Aralarında oluşan kısa sessizlik sürecinde klavyede gezen parmakların dışında bir ses yoktu. Bunu bozan şey ise kapının gürültüyle açılma sesi olmuştu.
Jungkook arkasına bakma gereği duymadan karşısındaki adamı bezgin bir suratla beklemeye başladı fakat alfanın aniden ayaklanıp saygıyla önünü iliklemesiyle yüz ifadesine yansıtmadığı şaşkınlıkla arkasını dönüp gelenlere baktı. Çünkü önemli birileri olmalıydı.
Tahminin doğru çıkmasıyla dudak ucundan gükümseyip biraz kenara çekildi. Karşısında pahalı ve kaliteli üniformalarıyla iki koruma ve ortalarında durup onlara üstten bakan genç bir adam vardı. Olayı tam olarak kavrayamasa da önemli olduklarını düşünerek sessizce olanları izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
De l'enfer
FanfictionHerkesin hayran olduğu ve nadiren öğrenci yetiştirdiği ile bilinen efendi Sangsu'nun, yine herkesin bildiği fakat asla görmedikleri 'safkan büyücü' özelliğine sahip öğrencisi Jeon Jeongguk, bir gün büyücülerin intikamı için kurt adamların olduğu ka...