Κεφάλαιο 4ο

14.7K 1K 81
                                    

"Τι ευχάριστη έκπληξη"

"Όντως;"

"Τέλος πάντων. Σε τι οφείλεται η επίσκεψη σας;"

"Είναι επείγον να μιλήσουμε για την πρόταση του κύριου Clackson"

"Έχουν αλλάξει τα δεδομένα;"

                Καθόταν μπροστά από το γραφείο μου κοιτώντας με. Με αργά και σταθερά βήματα πήγα και κάθισα στην δική μου καρέκλα απέναντι του.

"Μερικά, ναι"

"Παρακαλώ, ξεκινήστε" του είπα.

"Ο κύριος Clackson μας έχει ειδοποιήσει πως η προθεσμία μας έχει οριστεί μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου. Δηλαδή 2 βδομάδες από σήμερα"

"Μάλιστα" είπα και το σκέφτηκα λίγο. "Τυχαίνει να γνωρίζετε γιατί ο κύριος Clackson θέλει και την συνεργασία εκ μέρους μου;"

"Δεν μου το έχει πει ο ίδιος αλλά υποθέτω πως θέλει να συνεργαστεί με τις δύο μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας"

"Μάλιστα. Δεν έχετε σκεφτεί όμως κάτι σημαντικό"

"Τι;"

"Μπορεί οι ανθρώποι μου να μην καταφέρουν να δουλέψουν αρμονικά μαζί με τους δικούς σας"

"Είμαι σίγουρος πως αν δουν μια αρμονική σχέση μεταξύ εμάς των δύο θα ακολουθήσουν κι αυτοί"

"Και ποιος είπε πως εγώ μπορώ να δουλέψω αρμονικά μαζί σας;"

"Το λέω εγώ"

"Δεν θα γίνει κάτι μόνο και μόνο γιατί το λέτε εσείς κύριε Πρωτοπαπά"

"Αλέξανδρος"

"Παρακαλώ;"

"Μπορείτε να με λέτε Αλέξανδρο"

"Θα προτιμούσα να διατηρήσω τον πληθυντικό λόγω.."

"Πραγματικά, σταματάτε ποτέ να είστε τόσο..." προσπάθησε να βρει την κατάλληλη λέξη.

"Επαγγελματίας;"

"Ψυχρή"

                Μάλιστα, να το και το ψυχρή. Τι κόπανος!

"Δεν είμαι ψυχρή κύριε Πρωτοπαπά, απλά όπως σας έχω ξαναπεί οι επιχειρήσεις είναι ένας ανδροκρατούμενος χώρος και μια γυναίκα πρέπει να είναι 24 ώρες το 24ωρο προσηλωμένη στην δουλειά της"

"Εγώ πιστεύω πως πρέπει απλά να είστε ο εαυτός σας. Όπως όταν μπήκατε πριν λίγο γελαστή, να γελάτε πιο συχνά, σας πάει"

                Εντάξει, ο τύπος εκτός από κόπανος είναι και πολύ σάχλας. Σάχλας σάχλας σάχλας.

Κόντρα σημαίνει πάθος (I) {GW15}Where stories live. Discover now