Κεφάλαιο 15ο

12.7K 1K 54
                                    

Κατέβηκα από το αεροπλάνο. Είχα κοιμηθεί ελάχιστα, δεν μπορούσα να βολευτώ. Αλλά μόλις κατέβηκα ένιωσα καλύτερα.

Ισπανία. Ένα καινούργιο ξεκίνημα. Όλα θα πάνε καλά εδώ, το ξέρω. Θα μπορέσω να επανασυντάξω τις δυνάμεις μου. Να σκεφτώ τι θα κάνω και ποιες θα ήταν οι υπόλοιπες κινήσεις μου. Γιατί αν νόμιζε πως θα έμενα έτσι, ήταν γελασμένος.

Θα έπαιρνα την εκδίκηση μου, θα το πλήρωνε και αυτός...και η εταιρεία του.

-ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ-

Μόλις τελείωσα το μπάνιο μου. Στέγνωνα τα μαλλιά μου με μια πετσέτα. Όσα μαλλιά μου είχαν μείνει βέβαια. Τα μακριά καστανά μαλλιά μου είχαν εξαφανιστεί, πλέον υπήρχε ένα ασύμμετρο καρέ χρώματος μαύρου.

Η εταιρεία τα πήγαινε περίφημα, η συνεργασία όντως επέφερε πολλά κέρδη και ο Άλεξ δεν είχε χρησιμοποιήσει τα χαρτιά που μου έκλεψε εναντίον μου..Ακόμη.

Με τον Πέτρο είχαμε τηλεφωνηθεί 2-3 φορές και με την μαμά μου το ίδιο. Ο Γιάννης έκανε περίφημη δουλειά με την εταιρεία. Μόνο με αυτούς διατηρούσα επαφή.

Τις σκέψεις μου διέκοψε ένας ήχος από τον υπολογιστή μου. Είχα ένα καινούργιο mail.

"Αξιότιμη κυρία Παπαναστασίου, σας στέλνουμε αυτό το μήνυμα με μεγάλη χαρά αφού σας πληροφορούμε πως έχετε επάξια κερδίσει τον τίτλο της γυναίκας επιχειρηματία της χρονιάς. Οι βραβεύσεις θα πραγματοποιηθούν σε 3 μέρες σε προκαθορισμένο χώρο. Η παρουσία σας θα ήταν απαραίτητη για όλους μας. Τα συγχαρητήρια μας"

"Ό,τι έπρεπε για την εκρηκτική εμφάνιση της Αυγής Παπαναστασίου πίσω στα παλιά" μονολόγισα κοιτώντας την οθόνη γελώντας, σκεπτόμενη πως είχε φτάσει η στιγμή της εκδίκησης.

Ειδοποίησα τον Πέτρο και την Κάτια πως δεν θα μπορούσα να πάω και πως ήθελα να παραλάβουν αυτοί το βραβείο μου. Ήθελα να είναι κι αυτοί παρόντες εκεί.

Το επόμενο πρωί κανόνισα ό,τι εκρεμούσε. Όλη η μέρα πέρασε με μένα πάνω από τον υπολογιστή. Δούλευα κυρίως στο ξενοδοχείο μέσω του λάπτοπ, αλλά τώρα που είχε ανοίξει ο καιρός έβγαινα και στην πόλη.

Μάθαινα τα πάντα που γίνονταν μέσω του Γιάννη αλλά και από το διαδίκτυο. Αφού τελείωσα με τις δουλειές έφτιαξα την βαλίτσα μου και έκλεισα τα εισητήρια της επιστροφής. Θα έκανα έκπληξη σε όλους, και σε φίλους και σε εχθρούς.

Κόντρα σημαίνει πάθος (I) {GW15}Where stories live. Discover now