"Ω γειά σου αγαπητή Ξένια!" της είπα και προσπάθησα να σταθεροποιηθώ στο έδαφος.
"Εε γεια..;" είπε διστακτικά.
"Ο Άλεξ κάνει ντους τώρα"
"Α είναι εντάξει" είπα και γέλασα πνιχτά.
Να δούμε τι έκαναν και ήθελε και μπάνιο, τρομάρα του.
"Απλά δώσε αυτά στον...στον..στον Άλεξ!" κατέληξα λες και μόλις ανακάλυψα πως η γη περιστρεφόταν.
"Πες του πως έχει την εταιρεία του πίσω, εγώ δεν την θέλω" είπα ενώ ήδη της γύρισα την πλάτη κι έφευγα.
"Τι πληρώνω Θεέ μου..ποιο αμάρτημα, πως απ'την ζωή μου να σε βγάλω" συνέχισα να τραγουδώ και ταυτόχρονα γελούσα τόσο που τα μάτια μου είχαν γεμίσει δάκρυα.
Έβαλα μπρος κι άρχισα να οδηγάω προς μια τυχαία κατεύθυνση. Κατέβηκα σε μια κάβα κι αγόρασα ένα μπουκάλι ουίσκυ. Απόψε πίνουμε! Άρχισα να οδηγάω με υπερβολικά αργό ρυθμό. Τελικά πάρκαρα σε ένα άδειο πάρκινγκ ενός σχολείου αν δεν έκανα λάθος.
Άνοιξα την πόρτα με δυσκολία και κατέβηκα. Λίγο έλειψε να πέσω φαρδιά πλατιά στο έδαφος. Άνοιξα το μπουκάλι και συνέχισα να πίνω. Καλή είναι η κυρία Ξένια, να ζήσουνε τα παιδιά καλέ.
"Και καλούς απογόνους" αναφώνισα και συνέχισα να κατεβάζω μεγάλες ποσότητες από το ποτό.
"Μου 'χεις κάνει την ζωή μου κόλαση...Θα σου φύγω και θα φταις για όλα εσύ.." συνέχισα το κονσέρτο μου με λίγο Πάριο.
Καλέ που τα ήξερα αυτά τα τραγούδια;
"Μωρέ μπράβο μου" αναφώνισα κοιτώντας το μπουκάλι.
Άρχισε να χτυπάει το κινητό μου. Ω, ο Άλεξ! Άρχισα να γελάω σπαστικά.
"Ναιιι;" ρώτησα με κέφι.
"Αυγή έχεις πιει;"
"Εγώ; Τι είναι αυτά που λες;" ρώτησα και καλά σοβαρή.
"Αυγή συγκεντρώσου και απάντησε μου"
"Δεν έχω πιει...λίγο" απάντησα και άρχισα να γελάω.
"Μα εσύ μ' εκμεταλλεύτικες, καθόλου δεν με σκέφτηκες..." συνέχισα να τραγουδώ κάνοντας κάποιες αποτυχημένες χορευτικές κινήσεις με το κινητό να πετάει πάνω από το κεφάλι μου.
"Είναι τύφλα" τον άκουσα να λέει σε κάποιον άλλον.
"Ωω; Είναι και η φίλη μου η Ξένια εκεί;" ρώτησα ενθουσιασμένη.
YOU ARE READING
Κόντρα σημαίνει πάθος (I) {GW15}
RomanceΗ Αυγή Παπαναστασίου αν και στα 24 είναι μια επιτυχημένη επιχειρηματίας. Έχει μια μεγάλης ισχύος εταιρεία και αρκετά χρήματα. Ζει την ζωή της στα πλαίσια της εταιρείας της που γι' αυτήν είναι όλη της η ζωή. Τι γίνεται όμως όταν εισβάλλει μέσα στην ζ...