(Πάρτε κι έναν σέξυ Stephen/Άλεξ για να έχετε*-*)
Την επομένη ξύπνησα από το ξυπνητίρι που έβαλα χτες αφού ήμουν σίγουρη πως ο Πέτρος θα ήταν απασχολημένος με την Κάτια. Φόρεσα ατσούμπαλα ένα μπορντό φόρεμα μέχρι το γόνατο και μάζεψα τα μαλλιά μου σε μια αλογοουρά.
Δεν έφαγα τίποτα, πήρα τα πράγματα μου και βγήκα έξω. Αυτό που είδα όμως ήταν απλά απίστευτο. Ακόμα εδώ αυτός; Εδώ κοιμήθηκε! Φόραγε ακόμη την στρατιωτική στολή και κοιμόταν έξω από την πόρτα μου.
Ε δεν άντεξα. Πήγα μέσα και γέμισα ένα ποτήρι με κρύο νερό. Το άδειασα όλο στο κεφάλι του, και ναι! Το κατευχαριστήθηκα.
"Κύριε Πρωτοπαπά, είναι μεγάλη αγένεια να κοιμάστε έξω από ξένες πόρτες"
Τινάχτηκε πάνω και κοίταξε γύρω του.
"Που είμαι; Τι κάνω εδώ;" είπε κοιτώντας γύρω του και τα χέρια του έτριβαν το κεφάλι του.
"Έξω από το σπίτι μου. Το τι κάνετε δεν το γνωρίζω. Θα σας παρακαλούσα να φύγετε"
"Τι; Αυγή;"
"Δεν θα περιμένω για πολύ ακόμη κύριε Πρωτοπαπά. Πηγαίνετε" επέμεινα σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος.
Με μεγάλη δυσκολία σηκώθηκε επάνω.
"Τι έγινε χτες; Γιατί είμαι εδώ;"
"Δεν έγινε τίποτα χτες εκτός από το ότι χτυπήσατε έναν άνθρωπο στα καλά καθούμενα. Δεν ξέρω τον λόγο που βρίσκεστε εδώ αλλά με το τόσο που έχετε πιει δεν απορώ. Καλημέρα σας" είπα κι έφυγα χωρίς να του θυμήσω το φιλί.
Αφού δεν το θυμόταν δεν ήταν ανάγκη να το μάθει.
"Φανή πες μου τι έχω για σήμερα" είπα στο ακουστικό στρίβοντας με το αμάξι στα δεξιά του δρόμου.
"Καλημέρα σας κυρία Αυγή. Σήμερα έχετε έλεγχο από το Υπουργείο Υγείας και κάποιες διαλέξεις που σας έχουν προσκαλέσει. Α επίσης έχετε δείπνο με τον κύριο Clackson και τον κύριο Πρωτοπαπά σε ένα ακριβό εστιατόριο"
"Με τον Clackson; Απόψε;"
"Ε ναι, μας ενημέρωσαν πριν λίγο. Θέλετε να το ακυρώσω;"
"Όχι όχι, προς θεού. Τι εντύπωση θα δώσουμε;"
"Εντάξει. Θέλετε κάτι άλλο;"
"Όχι, όλα καλά. Ευχαριστώ"
Πήγα στο γραφείο και μπήκα αμέσως στο γραφείο μου χωρίς να μιλήσω σε κανέναν. Δίπλα στον υπολογιστή μου βρήκα ένα μαύρο φάκελο.
YOU ARE READING
Κόντρα σημαίνει πάθος (I) {GW15}
RomanceΗ Αυγή Παπαναστασίου αν και στα 24 είναι μια επιτυχημένη επιχειρηματίας. Έχει μια μεγάλης ισχύος εταιρεία και αρκετά χρήματα. Ζει την ζωή της στα πλαίσια της εταιρείας της που γι' αυτήν είναι όλη της η ζωή. Τι γίνεται όμως όταν εισβάλλει μέσα στην ζ...