Κεφάλαιο 17ο

11.7K 1K 72
                                    

Πήγα πιο κοντά στο τραπέζι ενώ εκείνος ήταν ακόμη σοκαρισμένος. Έκανα μια τυπική χειραψία με τους υπόλοιπους 4 που βρίσκονταν στην αίθουσα και κάθισα σε μια άδεια καρέκλα.

"Παρακαλώ, καθίστε" είπα στον Άλεξ κι έδειξα την καρέκλα του.

"Τι είναι αυτό;" ρώτησε μέσα απ' τα δόντια.

"Ποιο;"

"Πως βρέθηκε το 50% των μετοχών στα χέρια σου;"

"Έχω τις διασυνδέσεις μου κύριε Πρωτοπαπά. Δεν πιστεύω να σας ενοχλεί βέβαια"

"Κύριοι μπορείτε να μας αφήσετε μόνους;"

"Δεν το κρίνω απαραίτητο" ειπα χαμογελαστή.

Το χαμόγελο δεν έφευγε στιγμή από πάνω μου, μέχρι κι εγώ με έβρισκα σπαστικιά αλλά δεν το σταματούσα.

"Κύριοι.." έτριξε μέσα απ' τα δόντια και οι υπόλοιποι σηκώθηκαν επάνω.

Έφυγαν αφού μου έριξαν μια απορημένη ματιά και έκλεισαν την πόρτα πίσω τους.

"Σας ακούω" είπα και σταύρωσα τα πόδια μου.

"Γιατί το κάνεις αυτό Αυγή;"

"Δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μου μιλάτε"

"Ξέρεις πολύ καλά τι λέω"

"Κύριε Πρωτοπαπά, εγώ έκανα απλά κάποιες έξυπνες επενδύσεις. Ως επιχειρηματίας θα καταλαβαίνετε τους λόγους μου"

"Ποιες επενδύσεις γαμώτο; Θες να με καταστρέψεις;" ρώτησε με ύφος, λες και εγώ του είχα κάνει το μεγαλύτερο κακό.

"Ε λοιπόν ξέρεις κάτι; Ναι. Αυτό θέλω. Να σε καταστρέψω και να υποφέρεις μέχρι το σημείο που δεν θα μπορείς να βγάλεις λαλιά. Και πίστεψε με, όταν τελειώσω μαζί σου θα εύχεσαι να μην είχες παίξει μαζί μου ποτέ" αποκάλυψα με θράσος.

Αναρωτιέμαι πόσα πρέπει να του πω για να χάσει τον έλεγχο, να θυμώσει.

"Βαθιά μέσα σου ξέρεις πως όλα αυτά είναι ψέματα"

"Όχι κύριε Πρωτοπαπά, τα μόνα ψέματα που υπήρχαν τα ανακάλυψα πριν αρκετό καιρό. Τώρα απλά θέλω να δουλέψω"

"Στην εταιρεία μου;"

"Μα τώρα είναι και δικιά μου. Μην ξεχνάτε, έχουμε ισάξια δικαιώματα"

"Θα σε καταστρέψω Αυγή. Θα σε διαλύσω" είπε μέσα απ'τα δόντια.

Επιτέλους. Ειδού ο πραγματικός Αλέξανδρος.

Κόντρα σημαίνει πάθος (I) {GW15}Where stories live. Discover now