"Αλέξανδρε πως βρέθηκες.." πήγα να του πω αλλά με πρόλαβε δαγκώνοντας τα χείλη μου, μάλλον για να πάψω.
"Είσαι ανυπόφορη το ξέρεις;"
"Τότε γιατί είσαι εδώ;"
"Αυγή. Ξέρεις γιατί είμαι εδώ και δεν πρόκειται να φύγω"
"Αλέξανδρε μην.." πήγα να πω αλλά αυτή την φορά με σταμάτησε τραβώντας με μέσα στο σπίτι.
"Αυγή γαμώτο μου έχεις πάρει τα μυαλά!" είπε χτυπώντας το χέρι του στον τοίχο.
"Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου λεπτό που να πάρει". συνέχισε περνώντας το χέρι μέσα από τα μαλλιά του.
Για πόσο θα παίζαμε θέατρο ακόμη; Αφού έριξε την μάσκα ήταν η ώρα να κάνω το ίδιο. Τον ήθελα και ένας Θεός ξέρει πως μπόρεσα να το κρατήσω μέσα μου τόσο καιρό. Έκανα ένα βήμα πίσω κι ελευθερώθηκα από το φόρεμα μου.
"Τότε μην το κάνεις" του είπα και κλώτσησα το φόρεμα να φύγει από την μέση.
Βρέθηκε μπροστά μου σε κλάσματα δευτερολέπτου και με φίλαγε τραβώντας τα μαλλιά μου από τον καλοφτιαγμένο κότσο που είχε κάνει η Κέλλυ. Τα δόντια του ταξίδεψαν στον λαιμό μου κι από εκεί παντού.
Τράβηξα το πουκάμισο του από το γυμνασμένο του κορμί. Τα χέρια μου έτρεξαν στην ζώνη του. Με μια κίνηση με άρπαξε από την μέση και με μετέφερε στο τραπέζι της κουζίνας. Με φίλησε ξανά άγρια ενώ τα χέρια του μπλέχτηκαν στα μαλλιά μου.
Μπήκε μέσα μου βίαια καλύπτοντας μου το στόμα για να μην μας ακούσουν οι γείτονες. Κρατήθηκε από το τραπέζι κι ενώ οι διεισδύσεις του μέσα μου γίνονταν ολοένα και πιο ωμές και γρήγορες, έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου. Τα μάτια του έλαμπαν. Όλο το βράδυ δεν σταματήσαμε να κάνουμε έρωτα παντού, σ'όλο το σπίτι. Αποκοιμήθηκα στην αγκαλιά του αρκετά αργά.
"Αυγή;" άκουσα την φωνή του να με ξυπνάει.
"Μμ"
"Ξύπνα. Πήγε 10 η ώρα"
"Φύγε, θέλω να κοιμηθώ κι άλλο"
"Σιγά μην φύγω"
"Δεν θα με αφήσεις να κοιμηθώ άλλο έτσι;"
"Μπα" είπε κι έπνιξε ένα γελάκι.
"Καλό θα ήταν να πας σπίτι" του είπα καθώς σηκωνώμουν.
Το σεντόνι κάλυπτε τα απαραίτητα αν και δεν είχε μείνει σημείο του κορμιού μου που να μην είχε δει.
YOU ARE READING
Κόντρα σημαίνει πάθος (I) {GW15}
RomanceΗ Αυγή Παπαναστασίου αν και στα 24 είναι μια επιτυχημένη επιχειρηματίας. Έχει μια μεγάλης ισχύος εταιρεία και αρκετά χρήματα. Ζει την ζωή της στα πλαίσια της εταιρείας της που γι' αυτήν είναι όλη της η ζωή. Τι γίνεται όμως όταν εισβάλλει μέσα στην ζ...