ø Katarinina Perspektivaø
Jurim hodnicima zgrade kao furija, ne marim ni za ljude ni za njihove upitne poglede, a najmanje za utisak onog manijaka o meni. Mrzim muškarce koji misle da mogu imati sve i svakog, ne podnosim takvo omalovažavanje pogotivo ne kada sam ja u pitanju. Ulećem u kancelariju i tresnem vratima toliko glasno da Aleksa tresne glavom u fioke.
- Aman ženo razbi* glavu zbog tebe.
Gunđa Aleksa češući potiljak
- Znaš šta je skot uradio.
- Obećao trinaestu platu?
Mrzim ove pokušaje da me oraspoloži
- Povukao me je na sto kod njega kao poslednju jadnicu, i bedno pokušao da me napali kako bi me..
- Dobro!! Imam sliku u glavi hvala! Kakav matori perverznjak, kako nisi mogla da se odbraniš od dede aa išla si na box tolike godine.
- Koji dedaa! Kakav deda! Naš novi šef je naših godina, pritom jako lepo građen i sa egom koji je nepodnošljiv ni jednom živom stvoru.
- Prihvatiću samo ovo da sam lepo građen.
U trenutku mi se rašire zenice i ispred sebe vidim Aleksu sa rukom preko usana. Da li je moguće da je bio iza mene, i zašto je idalje iza mene. Nepomična i nema stojim bez i jedne reakcije i bez trunke hrabrosti da se okrenem ka njemu
- Khm.. došao sam da Vam kažem da spisak i posao koji sam Vam dao malo pre treba biti gotov do 6 popodne danas.
- U redu.
- Gospođice nema potrebe da se sram..
- Molim Vas jako mi je neprijatno, pogotvo jer sam ispala zlobna ispred svog budućeg supruga.
Na brzinu namignem Aleksi i molim se u sebi da skapira sledeći korak, i okrećem se kao Aska ispred ovog halapljivog vuka.
- Budući suprug?
Pogled mu je fiksiran na Aleksi koji ustaje sa stolice i pruža mu ruku
- Tako je Gospodine, Aleksa Banić, Katarinin asistent i verenik.
Doda Aleksa uz klimav osmeh, dok ga Nenad urniše pogledom, ne pruža mu ruku već jednim jako grubim tonom nastavlja
- Mora da je jako poražavajuće da ti je verenica bolja u poslu od tebe.
Aleksa povuče ruku i sad već nekako odbrusi Nenadu
- Oo naprotiv, zadovoljstvo mi je da smo konstantno zajedno.
Okreće glavu ka meni i kezi mi se u smislu "vadi me iz ovih govana u koja si me i sama uvalila"
- U redu direktore, obaviću ovo i pre 6, ako je to sve..
- Da..to je to..za danas.
Nekako skine ubilački pogled sa Alekse i izađe iz kancelarije ni ne pogledavši me, Aleksa i ja odahnemo, samo on sa olakšanjem aa ja sa dozom krivice što sam uopšte pokrenula ovu igru
YOU ARE READING
Idalje te čekam
RomanceOn je grub, nemilosrdan i hladan. neki bi rekli i zao. Ona je nežna, ali ne i vesela. Njihova tačka vezivanja je težak život. Oboje su se do uspeha dosta namučili i možda baš zato je vreme da im se putevi sretnu.