ø Nenadova Perspektiva ø
Ulazim u svoju kuću besan, frustrirano labavim kravatu koja me od jutros guši. U životu nisam dobio ovakvo odbijanje, i to od koga od moje radnice.. U salonu me čekaju Petar i Srđan, moji najbolji prijatelji sa kojima sam i dogurao dovde.
- Eej buraz, kako je prošao prvi dan u firmi?
- Ni ne spominji, kasnije ćemo o tome. Da vidim kako ćemo sa parama.
- Ko o čemu, Nenad o parama.
Kaže Srđan sedajući u fotelju preko puta mene. Iskuliram ovo njihovo podbadanje i samo nastavim sa pričom o poslu
- Treba mi još jedna usluga. Treba da postavite jednog čoveka na ovu adresu.
Pružim mu papirić sa adresom, i obojica me upitno pogledaju
- Nemoj mi reći da imamo novog neprijatelja.
- Ne, to je adresa menadzera mog preduzeća, treba mi neko da je prati i da mi javi da li je neko posećuje.
- Opaaa necoo, šta je konačno neka da te je zaludela aa?
- Naravno da ne budalo, mislim mala je top ali imam problem.
- Nije dala odmah aa?
- I pored toga..udata je.
- Auu buraz, ne diraj udate žene veruj mi..
Srđan je imao jednu avanturu sa udatom ženom, međutim ona nije htela da ostavi muža i Srđan se za malo ubio zbog nje. Hvala Bogu pa smo se Petar i ja našli u pravo vreme na pravom mestu, ne želim ni da zamišljam šta bi mu se dogodilo
- Ma nešto mi je tu sumnjivo, nit nosi burmu, aa njen nazovi suprug je toliko bio zbunjen kad ga je predstavljala da sam skoro siguran da je laž. Ali opet mi je potreban neko da mi to proveri.
- Matori vidim ja da nije tebi samo stalo do otkrivanja laži.
Dobaci Petar uz jedan podli osmeh
- Ali kako ti kažeš, mi te napuštamo..idemo do kluba hoćeš sa nama?
- Ne, ostaću da pripremim papire za sutra .
- Važi onda odosmo mi.
Dobace mi iz hodnika, aa ja samo odem do kupatila i uz jedan vreo tuš opustim mišiće i misli koje kao po naređenju odlutaju do zelenih očiju od malo pre..
YOU ARE READING
Idalje te čekam
RomanceOn je grub, nemilosrdan i hladan. neki bi rekli i zao. Ona je nežna, ali ne i vesela. Njihova tačka vezivanja je težak život. Oboje su se do uspeha dosta namučili i možda baš zato je vreme da im se putevi sretnu.